اسپری خوشبو کننده فبرز

  • اسپری خوشبوکننده ضد آلرژی ، ضدعفونی کننده و پاک کننده
  • ساخت و تولید اروپا و متفاوت با نمونه های فیک
  • رایحه های : خنک و معتدل با ماندگاری طولانی
  • مناسب برای سالن ها ، منزل ، تمامی اتاق ها ، محیط کار ، مغازه و…
  • ماندگاری بسیار طولانی مدت
  • فاقد گاز شیمیایی
  • رایحه تمام طبیعی از دل طبیعت
  • حجم محصول 300میل

350,000 تومان

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

اسپری خوشبو کننده فبرز

به همان اندازه ای که زیبایی و تمیزی محیط خانه یا محل کار اهمیت دارد، خوشبو بودن یک فضای خوشایند و پر انرژی نیز در برداشت افراد از آن فضا بسیار تاثیر گذار است. در برخی از موارد با وجود اینکه بادکوراسیون موجود در یک اتاق بسیار شیک و زیبا که باجزئیات کامل تزئین شده اند، فضای آن محیط بسیار گرفته است و بوی ناخوشایندی به دلایل مختلف از بوی خوراکی ها و مواد شوینده ،

بوی چسب یا کاغذ مورد استفاده در منزل یا محیط کار گرفته تا  حتی بوی خاک گرفتگی می تواند فضایی بسیار نامطبوع و غیر قابل تحمل را ایجاد می کند. برای از بین بردن این مشکل و ایجاد فضایی خوشایند و پر انرژی در منزل یا محل کار یا هر مکان دیگری که مستعد گرفتگی هوا و ایجاد بوی ناخوشایند است، ما به شما اسپری خوشبو کننده هوا فبرز با رایحه خنک و معتدل با ماندگاری طولانی را به شما پیشنهاد می کنیم.

اسپری خوشبو کننده فبرز با فرمولاسیون خاص خود نه تنها مولکول های تولید کننده بوی بد موجود را در فضا پوشش می دهد بلکه بسیاری از آن مولوکول های سازنده بوی نا مطبوع را از بین می برد و باعث می شود که هوای تازه و خوشبو تا مدت زمان طولانی در فضای خانه یا محل کار شما ماندگار بماند.

اسپری خوشبو کننده فبرز، علاوه بر منازل و دفاتر کار، در تمامی مکان هایی که نیاز به خوشبو شدن محیط را دارند از جمله فروشگاه ها، باشگاه های ورزشی، سرویس های بهداشتی و سایر مکان ها قابل استفاده است که می توانید به راحتی مقداری از آن را در فضا اسپری کنید و از استشمام آن لذت ببرید.

 

 

ویژگی اسپری خوشبو کننده فبرز

اسپری خوشبو کننده فبرز یک خوشبوکننده ای  است که قفط با اسپری کردن آن می‌توانید برای هر محیطی استفاده کنید و  نیازی نیست آن‌ها را به برق وصل کنید و یا در جایی ثابت قرار دهید، بلکه هر زمان که لازم دیدید می‌توانید آن را در محیط اسپری کنید و از رایحه دلپذیرش لذت ببرید. این اسپری خوشبو کنننده از برند مشهور فبرز دارای رایحه های طبیعی نسبم شکوفه های رز ، کاج زمستانی و کاج برفی ، لوندر اسطو خودوس ، میوه های گرمسیری خوش بو و گل پنبه می باشد.

اسپری خوشبو کننده فبرز از رایحه تمام طبیعی از دل طبیعت و روغن‌های گیاهی موجود ساخته شده است و به همین دلیل است که با استفاده از این اسپری به گونه ای است که بوی گل‌های طبیعت را استشمام می‌کنید. این اسپری خوشبوکننده خاصیت ضد آلرژی ، ضدعفونی کننده و پاک کننده محیط را دارد و ساخت و تولید اروپا و متفاوت بسیار زیادی با نمونه های فیک موجود در سطح بازار دارد و فاقد گاز شیمیایی می باشد.

 

مزیت اسپری خوشبو کننده فبرز

 

 

اسپری‌ های خوشبو کننده هوا از بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند

خوشبو‌کننده‌های هوا می‌توانند خاصیت دارویی نیز به همراه داشته باشند و در نقاط مختلف، پاتوژن‌های معلق در هوا در محیط‌ های خانه باعث جلوگیری از ابتلا به بیماری می‌شوند و از خوشبو‌ کننده‌ های هوا که با استفاده از عصاره‌های طبیعی ساخته می‌شوند،

 

 

اسپری‌ های خوشبو کننده هوا خلق و خوی مثبت ایجاد می‌کنند

قدم زدن در خانه‌ای که عطر و بوی خوب و تازه دارد می تواند خلق و خوی افراد حاضر در خانه را بهبود می‌بخشد. یک خوشبوکننده هوا با رایحه های طبیعی ، می تواند هم حال و هوای محیط شما را عوض می‌کند و هم باعث تغییر روحیه افرادی که پا به محیط می‌گذارند، می‌شود ، بنابراین یک خوشبو‌ کننده هوا را می توانید در محیط اسپری کنید و شاهد اثرات معجزه آسای آن و بهبود خلق و خوی اعضای خانواده خود باشید.

 

 

اسپری خوشبو کننده هوا با ماندگاری بالا

 همه خوشبو‌کننده‌های هوا که شما در سطح بازار مشاهده می کنید ماندگاری بالایی ندارد و حتی اگر از  بهترین اسپری‌ های خوشبو‌ کننده که از مواد و ترکیبات مرغوب و باکیفیتی تولید شده‌اند  فقط می تواند تا 3 الی 4 ساعت محیط شما را خوشبو نگه دارند؛ اما  اسپری خوشبو کننده فبرز ماندگاری بسیار بالایی داشته و عطر خود را در محیط پرا‌کننده می‌کنند و کافیست که فقط یکبار آن‌ها را امتحان کنید.

 

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

فبرز | Febreze

حجم

300 میل

کشور-سازنده

ترکیه

رایحه

blossom:نسبم شکوفه های رز, cotton fresh:گل پنبه, frosted pine:کاج زمستانی و کاج برفی, fruity tropics:میوه های گرمسیری خوش بو, lavender:لوندر اسطو خودوس

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری خوشبو کننده فبرز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

350,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید