بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient

  • مینیسو بطری آب خنک با ظرفیت ذخیره‌سازی بزرگ سری Miniso Gradient با بند مخصوص ورزش 1 لیتر (آبی و صورتی)
  • ظرفیت مخزن (1 لیتر) جنس: بدن؛ پلی اتیلن؛ درب: PP; حلقه آب
  • بندی لاستیک سیلیکونی؛ بند: نایلون قبل از اولین استفاده بشویید.
  • محصول پلاستیکی، دور از آتش نگهداری شود.
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2012121711107
شناسه محصول: 3298 دسته:

650,000 تومان

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient

بدن در طول روز  نیاز به نوشیدن کافی آب دارد ، اما نمی‌توانیم برای همه افراد حجم آب یکسانی را برای آشامیدن در نظر بگیریم ، زیرا میزان نوشیدن آب می‌تواند با توجه به شاخص توده بدنی و میل افراد معمولی با افراد ورزشکار متفاوت باشد. متاسفانه بیشتر افراد تمرکز اصلی خود را به جای دریافت مایعات و املاح معدنی به سراغ اقلام خوراکی می روند؛ این در حالی است که بسیاری از مواد و املاح معدنی از طریق نوشیدن منظم آب به صورت روزانه با بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient وارد بدن شده و سلامتی افراد را می تواند تضمین کند.

بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient از جمله لوازمی هستند که برای حمل و نگهداری آب در هنگام فعالیت‌های روزانه و ورزشی استفاده می‌شوند. با داشتن بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient باعث می‌شوند ورزشکاران و افراد عادی بتوانند به راحتی، مقدار آب مورد نیاز بدن خود را در هنگام فعالیت های روزانه خود، تأمین کنند. از بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient در بیشتر فعالیت های ورزشی استفاده می‌شود، این محصول با داشتن درب و بدنه مناسب، از آب در برابر ورود هرگونه آلودگی جلوگیری می کند.

 

 

ویژگی بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient

بدنه بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient از متریال درجه یک پلی اتیلن و  PP ساخته شده است که بدنه بسیار مقاومی را برخلاف تصور افراد دارد و ماندگاری و مقاومت بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient حرف اول رادر بین سایر بطری های مشابه میزند.

بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient بسیار سبک و کاربردی هستند‌ و هم‌چنین استفاده و حمل آن‌ها آسان آن ها باعثث شده است بسیاری از افراد و علل خصوص ورزشکار ها از این بطری استفاده کنند و معمولا جزئی از بطری های مرغوب پلاستیکی است که به ندرت دچار فرسودگی و شکستن می‌شوند و اگر از آن‌ها به خوبی مراقبت‌ شود، تا چند سال هم می‌توانند برای شما کارایی داشته باشد . علاوه بر تمامی ویژگی هایی که دررابطه با بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient بیان شده ، این محصول قابلیت شستشوی آسان دارد.

بطری آب مینیسو با ظرفیت ذخیره‌سازی بزرگ سری Miniso Gradient با بند مخصوص ورزش 1 لیتر دتر رنگ صورتی و آبی ، دارای  بند لاستیک سیلیکونی می باشد که جهت استفاده آسان از این محصول طراحی شده است و  قبل از اولین استفاده می توانید آن را بشویید.

 

مزیت استفاده از بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient

 

 

 حفظ سلامتی بدن

استفاده از بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient در بین ورزشکاران، باعث حفظ سلامتی آن‌ها می‌شود و براساس توصیه پزشکان، مصرف آب کافی در هنگام ورزش می تواند باعث حفظ سلامتی و بهبود عملکرد بدن شودو همچنین با استفاده از بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient دیگر لازم نیست نگران ترکیب مواد نامرغوب شیمیایی با آب شوید.

 

 

 کاهش جذب سموم

استفاده از بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient برای نوشیدن آب در هنگام فعالیت رورانه باعث کاهش خطر جذب سموم در بدن می‌شود. در هنگام ورزش، بدن به علت تعریق بسیار زیاد، مقدار زیادی آب را از دست می‌دهد و شما با داشتن بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient می‌توانید برای جلوگیری از جذب سموم در بدن ، مقدار لازم آب را مصرف کنید.

 

 

 بهبود عملکرد و روند ورزش

بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient به عنوان یکی از لوازم ورزشی است که میتواند نقش بسیار زیادی در بهبود عملکرد ورزشی افراد داشته باشد . در هنگام ورزش، بدن به دلیل فعالیت شدید، نیاز به مقدار زیادی آب دارد و افراد می تواند با استفاده از بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient به راحتی آب مورد نیاز بدن خود را تامین کند و عملکرد خود را به درصد بالایی برسانند.

 کاهش هزینه‌ در خرید آب

بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient می تواند باعث کاهش هزینه‌های متفرقه با خرید آب در هنگام ورزش شود. بسیاری از ورزشکاران در هنگام ورزش، به علت نداشتن بطری ذخیره کننده آب ناچارند که بطری آب جدید را خریداری کنند و هر با هزینه کردن برای خرید آب می تواند ماهیانه هزینه زیادی را بر جای بگذارد؛ بنابراین با خرید بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient افراد می‌تواند به راحتی آب را تأمین کرده و از هزینه‌های متفرقه خرید آب های معدنی جلوگیری کنند.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
رنگ

آبی, نارنجی, بنفش, سبز, صورتی

برند

miniso | مینوسو

جنس

بدنه پلی اتیلن و درب PP, بند سیلیکون

حجم

1 لیتر

مدل

Miniso Gradient

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بطری آب مینیسو مدل Miniso Gradient”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

650,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید