برس مینیسو مدل مو حساس

  • مینیسو برس و شانه با ایجاد ماساژ عمیق مغز سر برای موهای بلند و کوتاه و حساس
  • استفاده دوگانه خشک و مرطوب، می تواند با سشوار برای حالت دادن به موهای عالی استفاده شود. تحریک پیاز سر برای جلوگیری از ریزش و شانه بدون کنده شدن مو
  • ایجاد ردو بدل شدن هوادر پیاز سر
  • مواد طبیعی و گیاهی و پلاستیک ضد حساسیت با موهای ابریشمی
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2013167510105
شناسه محصول: 3297 دسته:

550,000 تومان

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ریزش مو از جمله دلایل شایعی است و  افرادی که موهای بسیار حساسی دارند به دفعات زیاد در زندگی خود با آن رو به رو شده اند که بدون شک استفاده از برس و شانه نامرغوب جدا از عوامل هورمونی و بیماری‌ها بی تاثیر نمی باشد و تنها راه درمان وجلوگیری از ریزش و خشک شدن موهای حساس ، استفاده از برس مینیسو مدل مو حساس می تواند تاحد زیادی از ریزش مو جلوگیری کند و علاوه بر آن می تواند به تقویت ریشه مو و محکم شدن آن نیز کمک کند.

 

 

ویژگی برس مینیسو مدل مو حساس

از ویژگی هایی که باعث شده است برس مینیسو مدل مو حساس در بین افرادی که تار موهای آن ها بسیار نازک و حساس است پر طرفدار باشد، استفاده دوگانه خشک و مرطوب، می تواند با سشوار برای حالت دادن به موهای عالی استفاده شود. تحریک پیاز سر برای جلوگیری از ریزش و شانه بدون کنده شدن مو می باشد.

برس مینیسو مدل مو حساس، بسیار لطیف و با دوام هستند و همچنین، با انتقال چربی طبیعی مو از قسمت ریشه به سمت ساقه، موهای شما را به روش کاملا طبیعی نرم می‌کنند و علاوه بر آن ، برس مینیسو مدل مو حساس می توانند گردش خون را در پوست کف سر سرعت ببخشند و در نتیجه، باعث می‌شوند که موهای شما سریع‌تر رشد کند.

برس مینیسو مدل مو حساس برگرفته از مواد طبیعی و گیاهی و پلاستیک ضد حساسیت با موهای ابریشمی ساخته شده است که با ایجاد ردو بدل شدن هوادر پیاز سر و همچنین با ایجاد ماساژ عمیق مغز سر برای موهای بلند و کوتاه و حساس مناسب می باشد.

 

 

مزیت استفاده از برس مینیسو مدل مو حساس

 

 

مناسب برای موهای تار نازک و حساس

یکی از مهم ترین مزیت هایی که برس مینیسو مدل مو حساس به همراه دارد این است که این برس  کاملا برای افرادی که موهای حساس و تارهای نازک دارند طراحی شده است و معمولا افرادی که تار موی نازکی دارند کم پشت تر به نظر می‌رسد و اغلب سعی می کنند موهایشان را کمتر شانه کنند تا پر حجم تر به نظر برسد و  این افراد با استفاده از برس مینیسو مدل مو حساس چیزی مو در خود حس نمی‌کنند و اگر با این برس موهای خود را شانه بزنند تفاوت بسیار زیادی در حجم و بافت موی خود مشاهده خواهند کرد.

جلوگیری از آسیب دیدن مو

یکی از ساده ترین  مشکلاتی که افرادی که موهای حساس دارند با آن مواجه هشتند آسیب دیدن مو است و همیشه از کنده شدن و ایجاد موخوره در موهایشان ناراضی هستند؛ مزیتی که برس مینیسو مدل مو حساس به همراه دارد این است که پیاز موی سر شما را  نیز تقویت می کند و تنها با یک بار استفاده از این برس منحصر به فرد ، شاهد موهایی بدون آسیب و قوی تری می باشید و از انتخاب آن رضابت کاملی را خواهید داشت.

تغذیه و رشد بهتر و سریع‌تر مو

همانطور که می دانید موها رشته‌هایی از سلول‌های پروتئینی هستند و این رشته های طبیعی که نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره  افراد دارند، مانند هر منبع زنده و طبیعی دیگری نیاز به تغذیه و رشد دارند و از آنجایی که مو هیچ مویرگی ندارد، غذای خود را از پوست سر تامین می‌کنند. با استفاده از برس مینیسو مدل مو حساس موها به کمک آن صاف و درخشان تر خواهد شد و علاوه بر آن خون‌رسانی و تغذیه هرچه بهتر بهتر در پوست کف سر و در و موها به وجود می آید که میتواند از مزیت های بسیار عالی برای رشد و تقویت  مو به حساب آید.

پیشگیری از ایجاد شوره

آخرین مورد از مزیت های برس مینیسو مدل مو حساس می توان پیشگیری از به ذرات چربی و پوسته‌های اضافی می توان اشاره کرد که کف سر راپوشانده و مانع از رشد طبیعی موها می‌شود و در اینجا است که برس مینیسو مدل مو حساس با درر نظر داشتن چربی اضافه مو، از پوسته انداختن و ایجاد شوره در کف سر پیشگیری می‌کند.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

رنگ

آبی, صورتی

جنس

پلاستیک ضد حساسیت

کشور-سازنده

ژاپن

مدل

حساس

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس مینیسو مدل مو حساس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

550,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید