برس و شانه مینیسو

  • مینیسو برس و شانه با جریان هوا برای ماساژ و شانه مو بدون ایجاد درد
  • استفاده دوگانه خشک و مرطوب، می تواند با سشوار برای حالت دادن به موهای عالی استفاده شود.
  • تحریک پیاز سر برای جلوگیری از ریزش و شانه بدون کنده شدن مو
  • ایجاد ردو بدل شدن هوادر پیاز سر
  • مواد طبیعی و گیاهی و پلاستیک ضد حساسیت با موهای ابریشمی
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2010486810107
شناسه محصول: 3296 دسته:

550,000 تومان

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

برس و شانه مینیسو

شانه زدن  و مرتب کردن مو ها یکی از کارهای ساده‌ای است که در طول شبانه روز چه خانم و چه آقا بارها و بارها تمایل به استفاده از آن را دارند ،  اگر موهای بلند و وزی دارید و دوست دارید تا هرچه سریع آن‌ها را صاف و مرتب کنید، برس و شانه مینیسو می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد و علاوه بر آن می‌توانید برای خشک شدن سریع مو از برس و شانه مینیسو که کف آن‌ها دارای فاصله است استفاده کنید؛

زیرا در هنگام خشک  کردن آب در کف برس و شانه مینیسو جمع نمی‌شود و سریع موهای شما را آب گیری و خشک می‌کنند؛ از طرف دیگر، اگر به جای برس و شانه مینیسو ، از برس های نامناسب استفاده کنید  می تواند باعث ایجاد موخوره، گره خوردن و حتی شکستن موهای شما شود.

بسیاری از افراد در انتخابب بین شانه و برس مو نمی دانند کدام یک از آن ها برای مو مناسب تر است ، استفاده از برس و شانه مینیسو در زمانی که موها خیس و هم خشک است می تواند عملکرد مناسبی را در مرتب کردن موها داشته باشد، چرا که برس و شانه مینیسو میتواند در بین تنوع بسیار بالایی از شانه و برس مو ، گره‌های مو را بدون شکستن ساقه مو  و کنده شدن مو از کف سر  از یکدیگر جدا کند.

 

 

ویژگی برس و شانه مینیسو

انتخاب یک برس مناسب می تواند شما، حس خوبی را به شما منتقل کند ؛ زیرا برس و شانه مینیسو پوست سر شما را ماساژ می دهد، روغن های طبیعی سر را  پخش می کند و به موهای شما کمک می کند تا درخشش خود را حفظ کنند که برس و شانه مینیسو می توانند با جریان هوا برای ماساژ و شانه مو بدون ایجاد درد ، پیاز سر را تحریک کرده و می تواند از ریزش و شانه بدون کنده شدن مو جلوگیری کند.

هر چه برس شما دارای مواد طبیعی و گیاهی و پلاستیک ضد حساسیت باشد بهتر و سریع‌تر می‌تواند حالت صاف و ابریشمی را  در موی شما ایجاد کند  که برس و شانه مینیسو برای موهای خیلی بلند بسیار مناسب و کاربردی‌تر خواهد بود و حتی افرادی که موی فر و وزی دارند بابرس و شانه مینیسو می‌توانید به راحتی موهای خود را شانه کشیده و صاف کنید.

از سایر ویژگی هایی که برس و شانه مینیسو به همراه دارد این است که ، از این برس می توان در استفاده دوگانه موهای خشک و مرطوب استفاده کرد و همچنین با استفاده از برس و شانه مینیسو و سشوار می توانید برای حالت دادن به موهای خود استفاده کنید و همانطور که در قسمت بالا اشاره شد برس و شانه مینیسو ، دارای دارای مواد طبیعی و گیاهی و پلاستیک ضد حساسیت و نسوز می باشد و در برابر حرارت نیز مقاومت بالایی دارد و برای رد و بدل شدن هوادر پیاز سر کاملا برس و شانه مینیسو مناسب می باشد.

 

 

نحوه صحیح استفاده از برس و شانه مینیسو

 در نحوه صحیح استفاده از برس و شانه سعی کنید موهای خود را از ابتدا به سمت پایین و به سمت ساقه مو شانه بزنید و با جدا کردن دسته های کوچک مو به آرامی شروع به شانه زدن کنید تا از ریشه موها کشیده نشود.

اگر موهای کوتاه یا متوسطی ​​دارید، برای خشک کردن موها می توانید برس و شانه را برای به عنوان یک برس مخصوص برای سشوار کشیدن و خشک کردن مو در نظر بگیرید. برس و شانه به خوبی می تواند جریان هوا را از درون خود عبور داده و به کمک این جریان هوا، حالت دهی به موها نیز بهتر می شود.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

رنگ

آبی, صورتی

جنس

پلاستیک ضد حساسیت

کشور-سازنده

ژاپن

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس و شانه مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

550,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید