میکروفون یقه ای مینیسو

  • این میکروفون مینیسو یقه ای مشکی را برای شما در نظر گرفته است که دارای سایز 3.5 سانتی متر و طول کابل آن 150 سانتی متر می باشد.
  • هنگام ضبط یادداشت های صوتی، پخش زنده، ضبط محتوا برای پلتفرم هایی که صدا را در دستگاه های تلفن همراه شما بهینه می کنند، صدایی با کیفیت بالا به شما ارائه می دهد.
  • میکروفون دارای جزئیات فوم است که مکمل ایده آلی برای مقابله با نویزهای محیطی از باد است و به نوبه خود از میکروفون در برابر ذرات بزاق هنگام صحبت محافظت می کند.
  • با ایجاد وضوح در هر نت بدون نویز پس زمینه، کیفیت صداهای خود را بهینه کنید.
  • کپسول میکروفون از مس با جزئیات گیره آهنی قابل تنظیم، پوشش فوم گرد و غبار و کابل با مقاومت بالا ساخته شده است.
  • ورودی 3.5 میلی متری قابل تطبیق با اکثر دستگاه های تلفن همراه و رایانه های شخصی سازگاری عالی را به شما ارائه می دهد و زمینه استفاده را با این میکروفون گسترش می دهد.
  • لوازم جانبی ایده آل برای ضبط های شما، برای ایجاد فیلم، ضبط یادداشت های صوتی، پخش زنده و انواع محتوای دیجیتال با بهترین کیفیت.
  • مکمل عالی برای صدای تمیز!
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2010669410100
شناسه محصول: 3295 دسته:

599,000 تومان

1 عدد در انبار

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

میکروفون یقه ای مینیسو نام های مختلفی دارد که می توان به میکروفون کلیپسی، میکروفون گیره ای، میکروفون لباسی و… نیز اشاره کرد. میکروفون یقه ای مینیسو ، میکروفونی کوچک است که معمولا به وسیله یک گیره کوچک، در نزدیکی یقه لباس نصب می شود و می تواند صدای فرد را با کیفیت بسیار بالایی نسبت به میکروفون های هدفونی ، میکروفون های بولوتوثی و … ضبط کند.

این محصول منحصر به فرد در میتن تنوع بسیار بالایی از میکروفون ها ، مدل های یقه ای دارای کابل وسیم به دلیل قیمت کاملا ارزان ومقرون به صرفه ، در بین گویندگان و افرادی که به صورت حرفه ای محتوا تولید می کنند ، طرفدار بسیار خاصی دارد.

میکروفون یقه ای مینیسو برخلاف سایر میکروفون ها  به دلیل قابلیت نصب آسان بر روی لباس، می توانند در هر شرایطی برای ضبط صدای به جهت تولید محتوا در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرد و علاوه بر آن، می توانید از میکروفون یقه ای مینیسو برای برگزاری کلاس های آنلاین، سمینار ها، فیلمبرداری و … نیز استفاده کرد.

 

 

ویژگی میکروفون یقه ای مینیسو

یکی از علت هایی که افراد حرفه ای از میکروفون یقه ای مینیسو برای تولید محتوا از آن استفاده می کنند این است که ،میکروفون یقه ای مینیسو  دارای جزئیات فوم است که مکمل ایده آلی برای مقابله با نویزهای محیطی از باد است و به نوبه خود از میکروفون در برابر ذرات بزاق هنگام صحبت محافظت می کند و همچنین هنگام ضبط یادداشت های صوتی، پخش زنده، ضبط محتوا برای پلتفرم هایی که صدا را در دستگاه های تلفن همراه شما بهینه می کنند، صدایی با کیفیت بالا به شما ارائه می دهد.

میکروفون یقه ای مینیسو  رنگ  مشکی بوده که دارای سایز 3.5 سانتی متر و طول کابل آن 150 سانتی متر می باشد و ورودی 3.5 میلی متری قابل تطبیق با اکثر دستگاه های تلفن همراه و رایانه های شخصی سازگاری عالی را به شما ارائه می دهد و زمینه استفاده را با این میکروفون گسترش می دهد. کپسول میکروفون یقه ای مینیسو  از جنس مس با جزئیات گیره آهنی قابل تنظیم، پوشش فوم گرد و غبار و کابل با مقاومت بالا ساخته شده است که با ایجاد وضوح در هر نت بدون نویز پس زمینه، کیفیت صداهای خود را بهینه کنید.

میکروفون یقه ای مینیسو یک مکمل عالی برای ظبط صدای تمیز و همچنین می تواند یکی از لوازم جانبی ایده آل، برای ایجاد فیلم، ضبط یادداشت های صوتی، پخش زنده و انواع محتوای دیجیتال با بهترین کیفیت برای ظبط صدای گرم شما باشد.

 

 

نحوه میکروفون یقه ای مینیسو

نحوه نصب و استفاده از میکروفون یقه ای مینیسو بسیار راحت می باشد به گونه ای که میکروفون یقه ای را میتوانید به لبه لباس برای محکم کردن آن استفاده کنید؛ مانند یقه کت ، فاصله بین پیراهن دکمه دار یا لبه کراوات و…. می باشد و البته ناگفته نماند که فقط اطمینان خاطر حاصل کنید که میکروفون یقه ای مینیسو  از هر نوع لباس اضافه دیگری که ممکن است با میکروفون تماس پیدا کند، دور کنید ، زیرا می تواند با قرار گرفتن بر روی میکروفون صدای شما به خوبی ظبط نشود.

اگر از لباسی استفاده می کنید که لبه ای برای نصب محکم از جمله تیشرت ندارد، می توانید میکروفون یقه ای مینیسو را بر روی قمت یقه زیر گلو  نصب کنید و چنانچه  اگر میکروفن در زیر گردن قرار بگیرد صدا می تواند به صورت واضح و طبیعی تر برای مخاطب ظبط شود و از قرار دادن میکروفون یقه ای مینیسو  در نزدیکی لب و فاصله زیاد با چانه جلوگیری کنید.

اگر خانم هستید و از مقنعه ، شال ، روسری به عنوان پوشش استفاده می کنید ، یکی از مناسب ترین قسمت ها برای نصب کردن میکروفون یقه ای مینیسو برای خانم ها است و البته ناگفته نماند که در این مورد حتما باید  میکروفون یقه ای مینیسو در فاصله 3 سانتی متری از دهان باشد و دسته های شال و روسری روی میکروفون یقه ای مینیسو برخورد نکند تا بتوانید شاهد  ، نتیجه بسیار خوبی ازین محصول باشید.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

رنگ

مشکی

مدل

یقه ای

کشور-سازنده

ژاپن

سایز

3.5 سانتی متر و طول کابل 150 سانتی متر

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میکروفون یقه ای مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

599,000 تومان

1 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید

محصولات مشابه