سوزن آکنه مینیسو مدل دوتایی

  • به چهره ای زیبا بدون جوش سلام کنید
  • این کیت ابزار حذف جوش سرسیاه دارای هر نوع ابزاری است که برای اعمال فشار مناسب برای از بین بردن آن سرهای سیاه یا لکه های سرسخت از پوست شما نیاز دارید.
  • کیفیت برترساخته شده از 100٪ فولاد ضد زنگ جراحی، مقاوم در برابر خوردگی و می تواند ایمن برای استریل شدن، تمیز کردن آسان، قابل استفاده برای انواع مختلف پوست (چربی، پوست ملایم یا خشک)، عفونت را به حداقل برساند
  • بدون اسکار در مقایسه با روش معمولی استفاده از انگشتان، جای زخم کمتری باقی خواهد گذاشت.
  • ناحیه منافذ و ابزارهای قبل/در طول و بعد، در آخر تونر را روی پوست خود بمالید
  • جوش سر سیاه استیل ضد زنگ برای رفع لک، جوش سر سفید، لک جوش
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2008792110103

ناموجود

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آکنه نوعی بیماری پوستی است که در اثر تجمع فولیکول‌های پوست با چربی و سلول‌های مرده پوست ایجاد می شود و که در نهایت باعث ایجاد جوش‌های سرسیاه، جوش‌های سرسفید یا آکنه می‌شود. آکنه در همه سنین و در پوست های چرب به وجود می آید.یکی از درمان‌های موثر برای آکنه و در دسترس استفاده از سوزن آکنه مینیسو مدل دوتایی است که جوش‌ها و برجستگی‌ها به آرامی تخلیه می کند

که با گذشت زمان جوش و آکنه بهبود می یابند و هنگامی که این ضایعه در فرد شروع به بهبود می‌کند و آکنه بسته به شدت آن، خطر ابتلا به بیماری های پوستی  کاهش می‌یابد. جوش‌های سرسیاه و آکنه در صورت مسدود شدن منافذ توسط ترکیبی از چربی و سلول‌های مرده پوست اتفاق می‌افتد. تجمع چربی و سلول های به وجود آمده باعث مسدود شدن سلول های پوست می شود.

 

 

ویژگی سوزن آکنه مینیسو مدل دوتایی

یکی از ویژگی های منحصر به فردی که سوزن آکنه مینیسو مدل دوتایی  به همراه دارد ، این کیت ابزار حذف جوش سرسیاه دارای هر نوع ابزاری است که برای اعمال فشار مناسب برای از بین بردن آن سرهای سیاه یا لکه های سرسخت از پوست شما نیاز دارید و البته ناگفته نماند که کیفیت برترساخته شده  سوزن آکنه مینیسو مدل دوتایی از 100٪ فولاد ضد زنگ جراحی، مقاوم در برابر خوردگی و می تواند ایمن برای استریل شدن، تمیز کردن آسان، قابل استفاده برای انواع مختلف پوست (چربی، پوست ملایم یا خشک) باشد واختمال ایجاد آکنه وعفونت را به حداقل برساند.

با استفاده از سوزن آکنه مینیسو مدل دوتایی بدون اسکار در مقایسه با روش معمولی استفاده از انگشتان، جای زخم کمتری باقی خواهد گذاشت و می توانید به چهره ای زیبا بدون جوش سلام کنید.  باکتری‌ها می‌توانند باعث ایجاد عفونت در زیر سطح پوست شوند. این ممکن است منجر به ایجاد لکه‌های آکنه‌ای دردناک شود که از بین بردن آن سخت است و به همین علت استفاده از سوزن آکنه مینیسو مدل دوتایی  برای جوش سر سیاه استیل ضد زنگ برای رفع لک، جوش سر سفید، لک جوش کاملا مناسب است.

 

 

کاربرد سوزن آکنه مینیسو مدل دوتایی

آکنه و جوش ظاهری بسیار شبیه به یکدیگر دارند اما علت بروز آن‌ها می تواند با یکدیگر متفاوت باشد. آکنه یک نوع بیماری است که باید برای درمان آن با استفاده از سوزن آکنه مینیسو مدل دوتایی اقدام کرد.

در این روش با استفاده از سوزن آکنه مینیسو مدل دوتایی جوش های به وجود آمده با نام آکنه جدا شده و تخلیه می شوند. این سوزن مخصوص برای جداسازی قسمت هایی است که در پوست شما برآمدگی هایی ناشی از جوش های آکنه ای شده و درمان آن نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد و به راحتی میتوانید خودتان در خانه از آن استفاده کنید.

برای از بین بردن دانه های سرسیاه/سرسفید در هر اندازه، میلیا، جوش، لک، منافذ مسدود شده، حلقه های زاویه دار با طراحی ارگونومیک به راحتی روی صورت، T-ZONE، بال های بینی، چانه و هر قسمتی از بدن که دسترسی به آن سخت است اعمال می شود. برای برداشتن آسان جوش ها، در مجموع ۲ ابزار با دو سر استفاده، معادل عملکرد، شما می توانید بهترین نوک انتهایی را برای برداشتن جوش های خود به راحتی انتخاب کنید.

با رعایت این دستورالعمل می توانید با خیال راحت جوش های مزاحم را از بین ببرید و از عفونت جلوگیری کنید، در ابتدا لطفاً منافذ آکنه بالغ را انتخاب کنید، در غیر این صورت بدتر می شود و پارچه گرم را روی آن ناحیه نگه دارید تا منافذ باز شود، سپس از الکل برای پاک کردن پوست خود استفاده کنید.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

 

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوزن آکنه مینیسو مدل دوتایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید