سوزن آکنه دو سر مینیسو

  • به چهره ای زیبا بدون جوش سلام کنید
  • این کیت ابزار حذف جوش سرسیاه دارای هر نوع ابزاری است که برای اعمال فشار مناسب برای از بین بردن آن سرهای سیاه یا لکه های سرسخت از پوست شما نیاز دارید.
  • کیفیت برترساخته شده از 100٪ فولاد ضد زنگ جراحی، مقاوم در برابر خوردگی و می تواند ایمن برای استریل شدن، تمیز کردن آسان، قابل استفاده برای انواع مختلف پوست (چربی، پوست ملایم یا خشک)، عفونت را به حداقل برساند.
  • کاربرد ان برای از بین بردن دانه های سرسیاه/سرسفید در هر اندازه، میلیا، جوش، لک، منافذ مسدود شده، حلقه های زاویه دار با طراحی ارگونومیک به راحتی روی صورت، T-ZONE، بال های بینی، چانه و هر قسمتی از بدن که دسترسی به آن سخت است اعمال می شود.
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2006898210109

ناموجود

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

پوست یکی از مهم ‌ترین اعضای اصلی بدن است و زیبایی اعتماد به نفس زیادی را به خانم ها وآقایان می ‌دهد. پسوت به صورت کلی  از سه قسمت اپیدرم یا لایه سطحی، درم یا لایه میانی و هیپودرم یا لایه‌ های عمیق زیرین تشکیل شده است و روش‌ های مختلفی برای لایه‌ برداری و تخلیه انواع جوش ها در پوست وجود دارد که براساس نوع پوست، روش انجام سوزن آکنه دو سر مینیسو می تواند متفاوت عمل کند.

با استفاده از سوزن آکنه دو سر مینیسو بیشتر برای از بین بردن زبری، چین و چروک و تغییر رنگ پوست استفاده می ‌شود و پوستی زیبا، براق و یکدست برای شما به ارمغان می ‌آورد.

زیبایی صورت و جوانی پوست برای تمامی انسان‌ها اهمیت دارد و به همین خاطر از روش‌های مختلف برای مراقبت و جوانسازی پوست استفاده می‌کنند که یکی از این روش‌ها که بسیار مورد توجه خانم ها و آقایان قرار گرفته است، درمان آکنه و جوش های سطحی پوست با استفاده از سوزن آکنه دو سر مینیسو است.سوزن آکنه دو سر مینیسو ابزاری است که برای برداشتن جوش های سرسیاه و سرسفید استفاده می شود.

 

 

این گونه سوزن ها معمولاً دارای میله های کوچک شبیه به هم و همراه با حلقه های متصل در قسمت انتهایی می باشد و در قسمت سر آن یک نوک تیز دارند،  این ابزار منحصر به فرد و کاربردی با نام سوزن آکنه دو سر مینیسو برای خارج کردن هسته جوش بدون آسیب زدن به پوست شما طراحی شده است.

هنگامی که پوست چرب و مستعد آکنه دارید می توانید با استفاده از سوزن آکنه دو سر مینیسو برای از بین بردن ناخالصی های موجود در زیر سطح پوست، استفاده کنید. سوزن آکنه دو سر مینیسو یک قدم فراتر از لایه بردار ها و اسکراب ها، پاک‌کننده یا تونر مبتنی بر اسید در حذف چربی اضافی و سلول‌ های پوستی عمل می کنند و می ‌توانند منافذ باز پوست را مسدود کنند.

زمانی که پوست پر از جوش و آکنه می شود با استفاده از سوزن آکنه دو سر مینیسو باکتری های مسدود شده آکنه دیگر نمی توانند رشد کنند و باعث ایجاد قرمزی، پوست ملتهب و لک می شوند. با تخلیه جوش و آکنه با استفاده از سوزن آکنه دو سر مینیسو می تواند تجدید سلولی را تقویت کرده و به هر ماده فعال ضد آکنه ای که استفاده می کنید، اجازه دهد تا عمیق تر نفوذ کند.

 

 

ویژگی سوزن آکنه دو سر مینیسو

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که سوزن آکنه دو سر مینیسو برای پوست های چرب و مستعد جوش و آکنه دارد این است که این کیت ابزار حذف جوش سرسیاه دارای هر نوع ابزاری است که برای اعمال فشار مناسب برای از بین بردن آن سرهای سیاه یا لکه های سرسخت از پوست شما نیاز دارید.

کیفیت برترساخته شده سوزن آکنه دو سر مینیسو از 100٪ فولاد ضد زنگ جراحی، مقاوم در برابر خوردگی و می تواند ایمن برای استریل شدن، تمیز کردن آسان می باشد و سوزن آکنه دو سر مینیسو قابل استفاده برای انواع مختلف پوست (چربی، پوست ملایم یا خشک) می باشد که می تواند عفونت را به حداقل برساند.

لایه برداری پوست با استفاده از سوزن آکنه دو سر مینیسو یکی از موثرترین راه ها برای تحریک پوست برای تولید کلاژن بیشتر است. این تولید کلاژن در جایگاه خود می تواند، به نفوذ بیشتر مواد فعال در سوزن آکنه دو سر مینیسو از پوست کمک می کند و باعث بهبود حالت کلی، استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست می شود که می توانید به چهره ای زیبا بدون جوش سلام کنید.

 

 

کاربرد سوزن آکنه دو سر مینیسو

از کاربرد هایی که سوزن آکنه دو سر مینیسو به همراه دارد برای از بین بردن دانه های سرسیاه/سرسفید در هر اندازه، میلیا، جوش، لک، منافذ مسدود شده، حلقه های زاویه دار با طراحی ارگونومیک به راحتی روی صورت، T-ZONE، بال های بینی، چانه و هر قسمتی از بدن که دسترسی به آن سخت است اعمال می شود.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

جنس

فولاد ضد زنگ

کشور-سازنده

ژاپن

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوزن آکنه دو سر مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید