ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو قرمز

  • مینیسو ماسک لب روشن کننده حاوی عصاره هلو، اسید هیالورونیک و کلاژن، همراه با هیدروژل شفاف
  • حاوی عصاره هلو، اسید هیالورونیک و کلاژن، همراه با فیلم هیدروژل شفاف، لب ها را تغذیه و نرم می کند، آنها را نرم و لطیف می کند.
  • پس از تمیز کردن لب ها، ماسک لب را روی لب های خود بمالید، 15 تا 20 دقیقه صبر کنید و سپس آن را بردارید.
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2010361710102
شناسه محصول: 3292 دسته:

200,000 تومان

10 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو قرمز ، ماسک‌های مغذی و آبرسان برای لب هستند که از یک هیدروژل نازک و شفاف آغشته به مواد مغذی ساخته شده‌اند. ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو قرمز حاوی تعدادی از مواد تاثیرگذار از جمله ویتامین‌ها، اسید هیالورونیک و کلاژن می باشد.

عملکرد ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو قرمز مشابه عملکرد ماسک های صورت است و ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو قرمز حالت ژل مانندی دارند که روی لب ها قرار می دهید و با کمک آن ها می توانید لب هایتان را آبرسانی کنید. ماسک لب به دلیل آبرسانی فوری و موقتی که دارد به لب ها حالت برجستگی زیبایی به لب ها می دهد و به صورت موقت لب ها را حجیم تر می کند.

 

 

ویژگی ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو قرمز

ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو قرمز نه تنها می تواند به مرطوب کردن لب ها کمک کند، بلکه باعث برجسته شدن موقت لب هم می شوند و همچون حجم دهنده های موقت لب عمل می کنند .

این ماسک منحصر به فرد از مواد زیبایی حاوی عصاره هلو، اسید هیالورونیک و کلاژن، همراه با هیدروژل شفاف و طبق اصول مراقبت از پوست لب تهیه شده است عصاره هلو، اسید هیالورونیک و کلاژن، همراه با فیلم هیدروژل شفاف، لب ها را تغذیه و نرم می کند، آنها را نرم و لطیف می کند و همچنین ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو قرمز ،تاثیری برابر با ژل لب دارد و از نظر زمان و هزینه کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

 

 

فواید ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو قرمز چیست؟

استفاده از ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو قرمز در حقیقت همانند استفاده از بالم لب با عملکرد متفاوتی خواهد بود و از فویدی که ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو قرمز به همراه دارد این است که ماندگاری طولانی‌تری خواهد داشت. ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو از خشک شدن و ترک خوردن لب‌ها مخصوصا در فصل زمستان جلوگیری می‌کنند.

همچنین از فوایدی که ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو قرمز حاوی عصاره هلو، اسید هیالورونیک و کلاژن دارد کمک می‌کنند که لب‌های شما، بدون فوت وقت پس از استفاده از ماسک و به روشی طبیعی‌تر از ژل لب، حجیم‌تر به نظر برسند. از سایر فوایدی که ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو قرمز  به همراه دارد می‌توان به کاهش علائم پیری ناشی از نازک شدن پوست لب نیز کمک کنند.

 

 

طریقه استفاده از ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو

طریقه استفاده از ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو به گونه ای است که در ابتدا لب‌های خود را با اسکراب لب لایه‌برداری کنید، یا اگر اسکراب لب ندارید به کمک یک دستمال مرطوب لب خود را از هرگونه چربی و مواد آرایشی پاک کنید که این اقدام می تواند پوست‌های مرده را از بین ببرد و جذب ماسک مینوسو را بر روی لب بهبود ببخشد.

در قسمت وسط آن شکافی وجود دارد که می توانید در هنگام استفاده از آن، به کمک ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو قرمز به راحتی نفس بکشید. مطمئن شوید که شکاف ماسک را به اندازه کافی باز کرده اید تا بتوانید راحت ماسک را روی لب خود قرار داده و جا به جا کنید ، سپس پس از قرار دادن ماسک در جای مناسب خود ، ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو قرمز را برای 15 الی 20 دقیقه اجازه دهید بماند .

پس از برداشتن ماسک، مواد یا ژل اضافی ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو قرمز را روی پوست لب خود ماساژ دهید و همچنین از ماسک های کلاژن لب می توانید هر روز یا هفته ای چند بار استفاده کنید. پس از برداشتن ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو قرمز ، می‌توانید بلافاصله رژ لب بزنید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

جنس

هیدروژل شفاف

رایحه

کاکائو, کره شی و عسل, هلو

کشور-سازنده

ژاپن

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای لب هلو مینیسو قرمز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

200,000 تومان

10 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید