ماسک ورقه ای میوه و سبزیجات مینیسو

  • مینیسو ماسک ورقه ای حاوی عصاره سبزیجات و میوه همراه با مولتی ویتامین همراه با ورقه ماسک نرم و قابل تنفس مرطوب کننده و روشن کننده. مینیسو ماسک مرطوب کننده وابرسان با روشن کنندگی و درخشانی چند برابر با انواع میکس میوه ها.
  • اماسک های صورت به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، درخشندگی و شادابی پوست را تامین می کنند.
  • پارچه ماسک از مواد طبیعی ساخته شده با عصاره میوه ها ساخته شده است.
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به تولید کلاژن و الاستین کمک می کند که پوست را سفت می کند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و باعث شادابی و درخشندگی پوست می شود.
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2011424612104

150,000 تومان

5 عدد در انبار

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

با استفاده از ماسک ورقه ای میوه و سبزیجات مینیسو ، سلول‌های پوستی به صورت دائمی در حال ترمیم و جایگزینی هستند و هرچه سرعت این روند ترمیم و جایگزینی بیشترشود، ماسک ورقه ای میوه و سبزیجات مینیسو قدرت ترمیم و جوانسازی پوست و بهبود متابولیسم بدن را امکان پذیر می کند و باعث تقویت و تامین سلامت پوست صورت خواهد شد.

ایجاد تعادل با استفاده دائمی از ماسک ورقه ای میوه و سبزیجات مینیسو پوست شما را به خوبی تغذیه می‌کند و مواد حیاتی مورد نیاز را به تمام سلول‌ها می‌رساند. با مصرف  به اندازه میوه و سبزیجات، درصد بالایی از مواد مغذی و ویتامین‌های مورد نیاز سلول‌های پوستی فراهم می کند. ماسک ورقه ای میوه و سبزیجات مینیسو خواص معجزه آسایی دارد و به شما کمک می‌کند تا بتوانید پوستی درخشان و سالم داشته باشید.

شاید برای شما جالب باشد ، اما ماسک ورقه ای میوه و سبزیجات مینیسو منبعی غنی از انواع سبزیجات  میوه هایی که حاوی ویتامین و فیبر های ضروری برای پوست می باشند در این ماسک گردآوری شده است.

 

 

از جمله سبزیجات مفیدی که در ماسک ورقه ای میوه و سبزیجات مینیسو وجود دارد  گوجه فرنگی و آووکادو  است که آووکادو حاوی ماده ارزشمند لوتئین می باشد و با اولین استفاده از ماسک ورقه ای میوه و سبزیجات مینیسو از تجزیه چربی‌های مفید پوست جلوگیری می‌نماید و به علاوه بر آن ماسک ورقه ای میوه و سبزیجات مینیسو باعث آبرسانی عمقی پوست می‌شود و آن را هیدراته و مرطوب نگه می‌دارد.

آووکادو به کار برده شده در ماسک ورقه ای میوه و سبزیجات مینیسو ، منبع غذایی مهمی از فیبر، اسید مس، فولات، پتاسیم و ویتامین K به حساب می آید که می تواند هرگونه مواد مغذی را به پوست برساند.

گوجه فرنگی موجود در ماسک ورقه ای میوه و سبزیجات مینیسو یک منبع بسیار غنی از انواع مواد مغذی و ویتامین‌های ضروری است که کاربرد گسترده‌ای در ماسک ورقه ای میوه و سبزیجات مینیسو دارد و  گوجه که حاوی امگا 3 و امگا 6 در ماسک ورقه ای میوه و سبزیجات مینیسو، باعث تنظیم سیستم گردش خون و تقویت پوست می‌شود که  گردش خون قوی، تقویت پوست می تواند کاهش التهابات پوستی را به دنبال داشته باشد.

 

 

ویژگی ماسک ورقه ای میوه مینیسو

از ویژگی های منحصر به فردی که ماسک ورقه ای میوه و سبزیجات مینیسو به همراه دارد این است که ، سبزیجات و میوه در این ماسک همراه با مولتی ویتامین همراه با ورقه ماسک نرم و قابل تنفس مرطوب کننده و روشن کننده چند برابر با انواع میکس میوه ها همراه می باشد.

ماسک ورقه ای میوه و سبزیجات مینیسو ،دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به تولید کلاژن و الاستین کمک می کند که پوست را سفت می کند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و باعث شادابی و درخشندگی پوست می شود و پارچه ماسک از مواد طبیعی ساخته شده با عصاره میوه ها ساخته شده است که به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، درخشندگی و شادابی پوست را تامین می کنند.

 

 

طریقه مصرف ماسک ورقه ای میوه مینیسو

طریقه مصرف ماسک ورقه ای میوه مینیسو به این صورت صورت است که ماسک را روی صورت تمیز قرار دهید، آن را تنظیم کنید و به آرامی بدون ایجاد فاصله به پوست بچسبانید، اجازه دهید 20 تا 30 دقیقه بماند، هنگام برداشتن آن، صورت خود را با لمس های کوچک ماساژ دهید تا اسانس کامل شود.

برای اینکه بتوانید نتیجه اثر بخشی را با استفاده از ماسک ورقه ای میوه مینیسو به دست آورید توصیه می شود به مدت 10 دقیقه در یخچال قرار دهید، این به افزایش استحکام پوست، به حداقل رساندن ظاهر منافذ و تحریک گردش خون کمک می کند.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

جنس

الیاف طبیعی گیاهی

رایحه

سبزیجات و عصاره میوه

کشور-سازنده

ژاپن

ویتامین-ها

آنتی اکسیدان, الاستین, کلاژن

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای میوه و سبزیجات مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

150,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید