ژل کرم آبرسان دور چشم نوتروژینا | هیدرو بوست | 15 میلی لیتر

  •  ابرسان و رطوبت رسان ضد حساسیت
  •  کاهش خطوط حاصل از خشکی و چروک
  • رفع خستگی پوست و روشن کننده سیاهی
  • رفع کدری و تیرگی دور چشم
  •  حاوی: هیالورونیک اسید، ترهالوز گیاهی
  • ساخت کشور امریکا

599,000 تومان

6 عدد در انبار

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آبرسان دور چشم نوتروژنا  یکی از محصولات آرایشی مراقبت از چشم  و نیز مراقبت از پوست است که امروزه عده‌ای از ما از آن استفاده می‌کنیم تا پوستی شاداب و بدون چین و چروک در قسمت دور چشم داشته باشیم. این ژل توسط متخصصان و پس از بارها مورد تست و آزمایش قرار گرفتن و تایید شدن به صورت انبوه تولید و روانه بازار می‌‌شود. اگر شما هم به سلامت و شادابی پوست و دور چشم خود اهمیت می‌دهید توصیه می‌کنیم این محصول بی‌نظیر را حتما امتحان کنید. بی‌تردید با یک بار استفاده  از مشتریان پروپاقرص آن خواهید شد‌.

 

ویژگی‌ های آبرسان قوی دور چشم نوتروژنا

ژل کرم دور چشم نوتروژنا از جمله آبرسان‌های سبکی است که تغذیه کننده پوست بوده و مخصوص دور چشم است و با استفاده از آن، دور چشم شما روشن و شاداب می‌شود.‌ این ژل خیلی زود جذب پوست شده و رطوبت پوست را به خوبی تامین می‌کند و به این ترتیب از بروز چین و چروک و خطوط در قسمت اطراف چشم جلوگیری می‌کند و پوست حساس دور چشم شما را صاف و انعطاف‌پذیر می‌کند و آثار خستگی را از چشم دور می‌کند. جالب است بدانید که قدرت آبرسانی  و جذب آب آن ۱۰۰۰ برابر حالت عادی است و می‌تواند تا ۱۳۷ درصد سطح رطوبت بین سلولی را افزایش دهد.

کرم آبرسان دور چشم نوتروژناژل کرم آبرسان دور چشم نوتروژنا چآبرسان دور چشم نوتروژنا

 

این محصول به ویژه برای افرادی که با بالا رفتن سن‌ شان در پوست آنها تولید کلاژن و الاستین کاهش می‌یابد و در ناحیه دور چشم آنها، چین و چروک پدیدار می‌شود، مناسب است. این محصول، گیاهی بوده و همچنین دارای هیالورنیک اسید بوده که برای رطوبت‌‌رسانی، عالی است و چون در تولید آن از پارابن و مواد مضر استفاده نمی‌شود، ضد حساسیت است. بعد از استفاده از این کرم شما هیچ چربی روی پوست احساس نمی‌کنید چرا که بلافاصله جذب پوست شما می‌‌شود. شما می‌توانید از این کرم برای زیرسازی آرایش و قبل از استفاده از کانسیلر بهره ببرید. برای استفاده از آن بعد از پاک کردن دور چشم  با انگشت خود مقداری ژل را به دور چشم خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا این ژل  جذب پوست شما شود.

قیمت خرید ژل کرم آبرسان نوتروژنا

محصولات برند Neutrogena از محصولات آرایشی منحصربه فردی است که کیفیت بالایی دارد. اگر شما هم قصد خرید این آبرسان قوی دور چشم را با قیمت مناسب دارید، می‌‌توانید به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنید. البته توصیه ما به شما این است که از روش اینترنتی بهره بگیرید، چرا که نیاز به مراجعه حضوری و صرف وقت و هزینه زیادی نیست. شما می‌توانید در محل کار یا منزل به راحتی به سایت ما مراجعه کنید و با یک کلیک ساده این محصول باکیفیت ما را به صورت آنلاین سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از مشاوره کارشناسان ما با ما تماس بگیرید یا به وب‌سایت ما مراجعه کنید.

توضیحات تکمیلی
برند

نوتروژینا (نیتروژنا) Neutrogena

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل کرم آبرسان دور چشم نوتروژینا | هیدرو بوست | 15 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

599,000 تومان

6 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید