سطل پلاستیکی مینیسو

  • مینیسو سطل ذخیره پلاستیکی سری شفاف (S)
  • مینیسو دارای این سازمان دهنده کاربردی است که برای مرتب کردن فضاهای شما عالی است
  • ساخته شده از پلاستیک بسیار مقاوم و بسیار بادوام
  • این به شما یک طراحی مستطیل شکل با جزئیات دستگیره در طرفین می دهد
  • این سازمان دهنده برای نگهداری وسایل حمام، دفتر، آشپزخانه و منزل مناسب است.
  • به لطف اندازه و طراحی عملی خود، با تمام نیازهای ذخیره سازی شما سازگار است.
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2011611811105
شناسه محصول: 3301 دسته:

ناموجود

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

سطل پلاستیکی مینیسو

امروزه استفاده از سطل پلاستیکی مینیسو جزئی از زندگی انسان محسوب می ‌شود و شامل تجهیزات و لوازم بسیار پر کاربرد در شرایط مختلف می باشند که از پلاستیک مرغوب طراحی و تولید شده است . از سطل پلاستیکی مینیسو در زمینه های مختلف استفاده می شود و به همین منظور کاربرد پلاستیک را در حوزه ‌های مختلف می ‌توان مورد بررسی قرار داد. یکی از پرکاربردترین محصولات تولید شده توسط پلاستیک، سطل پلاستیکی مینیسو است که از آن می تواند در منازل، ادارات و صنایع مختلغف صنعتی استفاده کرد که باعث می ‌شود که این محصول پلاستیکی در اندازه های مختلف طراحی و تولید شود.

اگر بخواهیم به تاریخچه تولید سطح پلاستیکی نگاهی بی اندازیم ، اولین بار پلاستیک در سال 1862 توسط برادران هایت توانسته اند به تولید پلاستیک بپردازند و در حدود 40 سال بعد شخصی به نام باکلند موفق به تولید محصولات پلاستیکی شد و در بین سال های 1921  تا 1928 بعضی از سطح ها ها و همچنین سایر محصولات پلاستیکی و … را  به بازار عرضه کرد و در سال 1934 محصولات خود را روانه بازار کرد .مهمترین دوره پیشرفت سطل های پلاستیکی در دهه 1950 تا 1960 اتفاق افتاد که در آن زمان دوران اختراع و تولید انواع مختلف پلاستیک ها خواص و کاربردهای متنوع نقطه عطفی در این صنعت داشت.

 

 

ویژگی سطل پلاستیکی مینیسو

یکی از مهم ترین ویژگی که سطل پلاستیکی مینیسو دارد این است که از جنس پلاستیکی سری شفاف (S) می باشد و همچنین برند مینیسو دارای این سازمان دهنده کاربردی است که برای مرتب کردن فضاهای شما عالی است به لطف اندازه و طراحی عملی خود، با تمام نیازهای ذخیره سازی شما سازگار است. از مزایای دیگر استفاده از سطل پلاستیکی مقاومت بالا در برابر شرایط اسیدی، قلیاها، آب و سایر مواد شیمیایی خواهد بود. و از ویژگی های دیگر سطل پلاستیکی مینیسو این است که ، این سازمان دهنده منحصر به فرد برای نگهداری وسایل حمام، دفتر، آشپزخانه و منزل مناسب است و این به شما یک طراحی مستطیل شکل با جزئیات دستگیره در طرفین می دهد

از مهم ترین ویژگی که به نوعی مزیت به حساب می آید مقاومت سطل پلاستیکی مینیسو در برابر سرما و گرما است. یکسطل پلاستیکی مینیسو  که از متریال با کیفیت ساخته شود می تواند می‌تواند در شرایط سخت آب و هوایی به عملکرد صحیح خود ادامه دهد و بنابراین گرما یا سرما هیچگونه تاثیری بر روی دوام و ماندگاری سطل پلاستیکی مینیسو ندارد . سطل پلاستیکی مینیسو به صورت دو جداره ساخته شده است و مجهز به عایق حرارتی است. از این رو می‌تواند  تا دمای 70- تا 45+ درجه را تحمل کند و در مناطق کوهستانی نیز حتی از سطل پلاستیکی مینیسو به کار گرفته شود.

 

 

کاربرد سطل پلاستیکی مینیسو

با توجه به نوع طراحی سطل پلاستیکی مینیسو ، از آن ها در مشاغل مختلف و برای مصارف گوناگون استفاده می ‌شود. علاوه بر استفاده از سطل پلاستیکی در منازل، امروز برای جابجایی و نگهداری رنگ، و …. نیز از سطل های پلاستیکی استفاده می شود در فروشگاه های بزرگ مواد غذایی علاوه بر مواردی که بیان کردیم، برای نگه داشتن مواد غذایی نیز از سطل های پلاستیکی استفاده می کردند  و علاوه بر آن سطل پلاستیکی مینیسو در مشاغلی مانند ازجمله مکانیکی و همچنین گلخانه، نیاز به استفاده از سطل پلاستیکی خواهند داشت.

 

 

نحوه سطل پلاستیکی مینیسو

در نحوه شستشوی سطل پلاستیکی می توانید در قسمت داخلی آن را جوش شیرین بپاشید. جوش شیرین به عنوان یک پاک کننده ملایم عمل می کند و می تواند هرگونه کثیفی را از سطل پلاستیکی ببرد و به مبارزه با بوی بد کمک کند و چنانچه اگر قسمت انتهایی سطل پلاستیکی است، مقداری آب گرم و حدود یک قاشق مایع ظرفشویی را مخلوط کرده و به قسمت مورد نظرتان بریزید.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

جنس

پلاستیک سری شفاف

کشور-سازنده

ژاپن

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سطل پلاستیکی مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید