ماسک ورقه ای آلوئه ورا مینیسو

  • مینیسو ماسک مرطوب کننده وابرسان با روشن کنندگی و درخشانی چند برابر و معجزه الو ورا برای ترمیم و از بین رفتن منافذ با عصاره الوورا
  • حاوی عصاره های درجه یک الووورا، پوست را تغذیه می کند، انعطاف پذیری پوست را بهبود می بخشد، بافت پوست را نرم می کند و پوست را شاداب و نرم می کند.
  • پارچه ابریشمی جدید که ابریشم بچه است، با استفاده از تکنیک بافت سه بعدی آلمانی، فوق العاده نازک و دارای کیفیت عالی رطوبت، سبک، بسته و تنفسی ساخته شده است.
  • جنس کاغذ ماسک ورقه ای از الیاف طبیعی گیاهی است که نسبت به ماسک های پارچه ای معمولی دارای خاصیت ارتجاعی و چقرمگی بیشتری است.
  • پس از استفاده روی صورت، می تواند کاملاً به صورت شما برسد، به طوری که می تواند از تمام گوشه های پوست مراقبت کند.
  • در عین حال می تواند سرم را به خوبی به منافذ شما برساند و با استفاده روزانه پوست را سفت نگه می دارد.
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2012273912100

150,000 تومان

5 عدد در انبار

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماسک ورقه ای آلوئه ورا مینیسو

همه ما بدون شک از خواص آلوئه ورا که از معروف ترین گیاه های درمانی برای پوست و مو است، آگاه هستیم آلوئه ورا در آب و هوای گرم و خشک می‌روید و در کشور هند، آفریقا و دیگر مناطق کشت آن به شدت در حال گسترش است. گیاه آلوئه ورا ریشه های بسیار کوتاهی دارد، برگ‌های این گیاه بلند و ضخیم و گوشتی است و رنگ آن سبز است. ژل موجود در وسط برگ‌های آلوئه ورا بیشتر در ماسک های ورقه ای و کرم های مراقبتی و … استفاده می شود که  استفاده از این گیاه در ماسک ورقه ای آلوئه ورا مینیسو سبب داشتن ترکیبات ژل مانند خود برای درمان انواع آسیب‌های پوستی مناسب است.

یکی از ویژگی هایی که ماسک ورقه ای آلوئه ورا مینیسو برای پوست صورت دارد، مرطوب کننده و ابرسان با روشن کنندگی و درخشانی چند برابر و معجزه الو ورا برای ترمیم و از بین رفتن منافذ با عصاره الوورا می باشد.پارچه ابریشمی جدید که ابریشم بچه است، با استفاده از تکنیک بافت سه بعدی آلمانی، فوق العاده نازک و دارای کیفیت عالی رطوبت، سبک، بسته و تنفسی ساخته شده است و همچنین جنس کاغذ ماسک ورقه ای از الیاف طبیعی گیاهی است که نسبت به ماسک های پارچه ای معمولی دارای خاصیت ارتجاعی و چقرمگی بیشتری است.

ماسک ورقه ای مینیسو حاوی عصاره های درجه یک الووورا، پوست را تغذیه می کند، انعطاف پذیری پوست را بهبود می بخشد، بافت پوست را نرم می کند و پوست را شاداب و نرم می کند و پس از استفاده روی صورت، می تواند کاملاً به صورت شما برسد، به طوری که می تواند از تمام گوشه های پوست مراقبت کند که در عین حال می تواند سرم را به خوبی به منافذ شما برساند و با استفاده روزانه پوست را سفت نگه می دارد.

مزیت استفاده از ماسک ورقه ای آلوئه ورا مینیسو

 

 

درمان خشکی پوست

از مزیت هایی که ماسک ورقه ای آلوئه ورا مینیسو به همرا ه دارد می تواند برای درمان خشکی پوست مؤثر واقع شود . همچنین ماسک ورقه ای آلوئه ورا مینیسو به علت قدرت جذب زیاد، برای پوست‌های چرب نیز مناسب است و این ماسک می توانید جایگزین مرطوب کننده‌ های بعد از حمام خود را با ماسک ورقه ای آلوئه ورا مینیسو کنید تا علاوه بر اینکه رطوبت پوست تان حفظ شود. آلوئه ورا موجود در ماسک ورقه ای مینوسو می تواند از هدر رفتن رطوبت پوست جلوگیری کند.

درمان تبخال

ماسک ورقه ای آلوئه ورا مینیسو خواص ضد ویروسی دارد و به همین علت، برای بهبود تبخال در اطراف لب ها مفید است که با استفاده از ماسک ورقه ای آلوئه ورا مینیسو می توانید بدون مراجعه به پزشک و استفاده از داروهای شیمیایی تبخال به وجود آمده در اطراف دهان را درمان کنید.

اگزما و آکنه التهابی

کمک به درمان اگزما یکی دیگر از خواص ماسک ورقه ای آلوئه ورا مینیسو برای پوست صورت است. خاصیت مرطوب کنندگی ماسک ورقه ای آلوئه ورا مینیسو می تواند به تسکین خشکی و خارش پوست ناشی از اگزما کمک زیادی کند.از سایر جمله ویژگی‌هایی که ماسک ورقه ای آلوئه ورا مینیسو خواص ضد التهابی بودن آن است؛ بنابراین می‌توانید برای درمان آکنه‌ التهابی از ماسک ورقه ای آلوئه ورا مینیسو استفاده کنید.

 

طریقه استفاده ماسک ورقه ای آلوئه ورا مینیسو

1.پس از تمیز کردن صورت، یک ورقه از نوار بینی را بیرون آورده و مرکز نوار را روی پل بینی بمالید

2.سپس ماسک صورت را بیرون آورده و روی صورت بمالید. به آرامی فشار دهید تا ماسک به طور یکنواخت روی صورت قرار گیرد.

3. موقعیت ماسک را طوری تنظیم کنید که کاملاً متناسب با پوست باشد.

4. آرام باشید و به مدت 15 دقیقه از تغذیه لذت ببرید.

5. ماسک را بردارید و مواد مغذی باقیمانده را به طور مساوی روی صورت پخش کنید تا جذب کامل شود.

6. صورت را بشویید و از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید تا مواد مغذی داخل پوست حفظ شود.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

جنس

الیاف طبیعی گیاهی

کشور-سازنده

ژاپن

رایحه

آلوئه ورا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای آلوئه ورا مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

150,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید