ماسک ورقه ای انگور مینیسو

  • مینیسو ماسک مرطوب کننده وابرسان وبا روشن کنندگی زیاد همراه نرم کنندگی با عصاره انگور
  • ماسک های صورت به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، نرمی و ضد خشکی و شادابی پوست را تامین می کنند.
  • پارچه ماسک از مواد طبیعی ساخته شده با انگور ساخته شده است.
  • انگور سرشاراز نرم کنندگی ابرسانی و درخشانی
  • ویتامین‌های داخل انگور به خاطر قدرت و التهاب در برابر انرژی زایی سریع پوست را بهبود می دهد.
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2011447111103

150,000 تومان

5 عدد در انبار

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماسک ورقه ای انگور مینیسو

ماسک ورقه ای انگور مینیسو از آب، رطوبت، عصاره های گیاهی انگور، مواد مغذی و ویتامین ها، سلول های بنیادی، هیالورونیک اسید، رسوراترول، و … تشکیل می شوند که این مواد به راحتی می به داخل پوست نفوذ کرده و در کمترین زمان پوست را آبرسانی و باعث حفظ رطوبت در پوست شده و آن را عمیقا تغذیه می کنند. پزشکان و متخصصین پوست و زیبایی استفاده از ماسک ورقه ای انگور مینیسو را یکی از بهترین روش ها برای آبرسانی فوری به پوست در نظر دارند،

به گونه ای که ماسک ورقه ای انگور مینیسو را به افرادی که پوست های خشکی و حساسی دارند توصیه می کنند؛ چرا که ماسک ورقه ای انگور مینیسو سریعا رطوبت از دست رفته را به پوست بازگردانده و کم آبی آن را جبران می کنند که این اقداممی تواند شادابی را به پوست شما هدیه می کند.

استفاده از ماسک ورقه ای انگور مینیسو  بسیار آرامش بخش و لذت بخش می باشد و این ماسک ورقه ای انگور مینیسو علاوه بر خاصیت درمانی برای پوست ، باعث انتقال حس زیبایی در خانم ها می شود و درست در زمانی که لایه نرم و خنک و مرطوب ماسک ورقه ای انگور مینیسو بر روی پوست خود قرار می دهید، پوست بلافاصله خنک شده و تسکین می یابد. به هیمن دلیل توصیه می شود از ماسک ورقه ای انگور مینیسو در زمانی که پر از استرس و اضطراب هستید ، استفاده کنید.

 

 

ویژگی ماسک ورقه ای انگور مینیسو

از ویژگی های منحصر به فرد ماسک ورقه ای انگور مینیسو می توان به ماسک مرطوب کننده و ابرسان وبا روشن کنندگی زیاد همراه نرم کنندگی با عصاره انگور اشاره کرد که ماسک ورقه ای انگور مینیسو  به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، نرمی و ضد خشکی و شادابی پوست را تامین می کنند.

انگور سرشاراز نرم کنندگی ابرسانی و درخشانی و همچنین  ویتامین‌های داخل انگور به خاطر قدرت و التهاب در برابر انرژی زایی سریع پوست را بهبود می دهد و پارچه ماسک از مواد طبیعی ساخته شده با انگور ساخته شده است.

خواص ماسک ورقه ای انگور مینیسو

انگور با داشتن خواص آنتی اکسیدانی و پاک کنندگی خود، موجب زیبایی هر چه بیشتر پوست و مانع از شل شدن پوست می شود. استفاده از انگور در ماسک ورقه ای مینوسو می تواند ، کمک موثری به زیبایی پوست و حفظ درخشندگی پوست خواهد کرد. انگور به کار برده شده در ماسک این برند مشهور ، سرشار از اسیدهای ارگانیک مانند اسیدسیتریک و اسیدتارتریک است.

ویتامین‌های A ،B1، B2، B3،C و K و همچنین مواد معدنی مانند زینک، مس، فسفر، منیزیم و فسفر موجود می باشد که در جهت جوان‌سازی در این ماسک استفاده شده است.رسوراترول یک ماده مغذی مهم در ماسک ورقه ای انگور مینیسو می باشد که خاصیت این ماسک را چند برابر می‌کند و این مواد مغذی موجود در ماسک ورقه ای انگور مینیسو می‌تواند به محافظت در برابر سرطان، مشکلات چشم، بیماری‌های قلبی عروقی و … کمک کند.

 

 

طریقه استفاده از ماسک ورقه ای انگور مینیسو

پیش از آن که از ماسک ورقه ای انگور مینیسو استفاده کنید، توصیه می شود که ماسک را به مدت 10 دقیقه در یخچال خود قرار دهید و سپس از آن استفاده کنید؛ چرا که باعث افزایش استحکام پوست، به حداقل رساندن ظاهر منافذ و تحریک گردش خون کمک می کند. ماسک را روی صورت تمیز قرار داده، آن را تنظیم کنید و به آرامی بدون ایجاد فاصله به پوست بچسبانید،

اجازه دهید 20 تا 30 دقیقه استراحت کند، هنگام برداشتن، صورت خود را با لمس های کوچک ماساژ دهید تا اسانس کاملاً به دست آید. و البته ناگفته نماند که از ماسک ورقه ای انگور مینیسو می توانید در روز یا شب استفاده کنید و برای انواع پوست مناسب می باشد.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

حجم

انگور

جنس

الیاف طبیعی گیاهی

کشور-سازنده

ژاپن

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای انگور مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

150,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید