ماسک ورقه ای رز بلغاری مینیسو

  • مینیسو ماسک مرطوب کننده وابرسان وبا خنک کنی و ضد التهاب پوستهای سرخ و جوش دار با عصاره رز بلغاری
  • ماسک های صورت به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، نرمی و ضد خشکی و شادابی پوست را تامین می کنند.
  • پارچه ماسک از مواد طبیعی ساخته شده با رز بلغاری ساخته شده است.
  • رز سرشاراز ضد التهاب و قرمزی و سوختگی و تاثیر ابرسانی با ملایمت و عمقی تا چند مرحله پوست و درخشانی عمیق و درمانی است
  • ویتامین‌های داخل رز به خاطر قدرت و التهاب در برابر انرژی زایی سریع پوست را بهبود می دهد.
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2012273910106

150,000 تومان

5 عدد در انبار

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماسک ورقه ای رز بلغاری مینیسو

ماسک ورقه ای رز بلغاری مینیسو می تواند به باز شدن منافذ باز موجود در گوست کمک می کند و تمامی آلودگی  های موجود بر روی پوست را خارج می کند. ماسک ورقه ای که حاوی گل رز بلغاری است،

یک لایه بردار عالی برای انواع پوست می باشد که این نوع ماسک صورت در قسمت هایی مانند چشم، بینی و لب شکاف‌ هایی دارند که نفس کشیدن و دیدن را حین بهره بردن از ماسک برای خانم ها فراهم می کند و البته نا گفته نماند که ماسک ورقه ای رز بلغاری مینیسو از پر طرفدار ترین نوع ماسک‌ ورقه‌ا ی است و سال های زیادی است که مورد انتخاب خانم های کره ای قرار گرفته است.

 

ماسک ورقه ای رز بلغاری مینیسو

 

ویژگی ماسک ورقه ای رز بلغاری مینیسو

گل رز بلغاری جزء زیباترین گل هایی می باشد که عطر آن سبب آرامش روح و ذهن می شود و اگر بخواهیم از ویژگی های بسیار زیاد ماسک ورقه ای رز بلغاری مینیسو بر سلامت و زیبایی پوست بیان کنیم ، این است که ماسک ورقه ای رز بلغاری مینیسو یک از قدیمی ترین ماسک های زیبایی و درمانی در بین خانم ها در سراسر جهان بوده و به دلیل وجود آنتی اکسیدان بسیار بالا در ماسک ورقه ای رز بلغاری مینیسو می تواند باعث تسکین هرگونه بیماری و التهابات پوستی، شفافیت و درخشندگی می شود.

از سایر خواص ماسک ورقه ای رز بلغاری مینیسو می توان به سفت شدن پوست اشاره کرد که با استفاده از این ماسک بر پوست صورت می توان از خروج رطوبت و ویتامین ها جلوگیری کرده و به سلول های پوست فرمان جذب مواد مغذی را صادر می کند.

برند مینیسو با تولید ماسک ورقه ای خاصیت مرطوب کننده و ابرسان ،خنک کننده و ضد التهاب پوست های سرخ و جوش دار با عصاره رز بلغاری می شود. پارچه ماسک از مواد طبیعی ساخته شده با رز بلغاری ساخته شده است و به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، نرمی و ضد خشکی و شادابی پوست را تامین می کنند.

رز بلغاری سرشار از ضد التهاب و قرمزی و سوختگی و تاثیر ابرسانی با ملایمت و عمقی تا چند مرحله پوست و درخشانی عمیق و درمانی است که می تواند در برابر انرژی زایی،  سریع پوست را بهبود می دهد.

 

خواص رز بلغاری موجود در ماسک ورقه ای مینیسو

از خواصی که ماسک ورقه ای رز بلغاری مینیسو برای پوست به همراه دارد این است که روغن طبیعی که در رز بلغاری وجود دارد می تواند به حفظ رطوبت پوست کمک کند و در نتیجه پوستتان نرم و صاف خواهد شد که برای پوست های حساس، بسیار موثر است.

از خواص دوم ماسک ورقه ای رز بلغاری مینیسو این است که آنتی باکتریال موجود در گلبرگ های گل رز بلغاری می تواند در برابر اکنه و جوش ها مبارزه کند و همچنین ماسک ورقه ای رز بلغاری مینیسو می تواند ، سوزش پوست و هرگونه قرمزی و التهاب را تسکین و کاهش دهد.

سومین خواصی که در ماسک ورقه ای رز بلغاری مینیسو وجود دارد ، ویتامین C است که باعث افزایش کلاژن پوست می شود و باعث سفت تر شدن سلول های پوست صورت می شود که می تواند از بروز ایجاد جوش های سر سیاه و آکنه جلوگیری کند.

 

 

طریقه استفاده از ماسک ورقه ای رز بلغاری مینیسو

طریقه استفاده از ماسک ورقه ای رز بلغاری مینیسو این گونه است که  ماسک را روی صورت تمیز قرار داده، آن را تنظیم کنید و به آرامی بدون ایجاد فاصله به پوست بچسبانید، اجازه دهید 20 تا 30 دقیقه استراحت کند، هنگام برداشتن، صورت خود را با لمس های کوچک ماساژ دهید تا اسانس کاملاً به دست آید.

و البته ناگفته نماند که بهتر است به مدت 10 دقیقه ماسک ورقه ای رز بلغاری مینیسو را در یخچال خود قرار دهید که باعث افزایش استحکام پوست و به حداقل رساندن ظاهر منافذ و تحریک گردش خون کمک می کند.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

جنس

الیاف طبیعی گیاهی

رایحه

رز بلغاری

کشور-سازنده

ژاپن

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای رز بلغاری مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

150,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید