سرم دور چشم کریتوس | سرم ویتامین سی مناسب دور چشم | Creightons

برند: کریتوس

499,000 تومان

ناموجود

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

یکی از مشکلات مهم پوستی، خصوصا در ناحیه صورت که بیش تر در معرض آفتاب قرار دارد، تیرگی و دهیدراته شدن می‌باشد که قرار دادن آبرسان، ضدآفتاب و کرم های روشن کننده حاوی ویتامین    C در روتین پوستی، تا حد زیادی جهت بهبود این تیرگی کمک کننده است.

تولید سرم دور چشم کریتوس تماما مطابق با ویژگی های پوست دور چشم بوده که در جهت مراقبت از پوست، به خوبی مرطوب کننده ای برای این ناحیه از پوست صورت شما محسوب می‌گردد.

برای خرید یک سرم دور چشم با فرمولاسیون سبک که ضد حلقه های تیره و سیاهی های دور چشم باشد، سرم ویتامین سی مناسب دور چشم  را پیشنهاد می‌کنیم که از خاصیت روشن کنندگی نیز برخوردار است.

 

ویتامین سی مناسب دور چشم  مرطوب کننده ای غنی شده با ویتامین C بوده که به دلیل اسید های طبیعی میوه و آنزیم های موجود، علاوه بر به حداقل رساندن سیاهی دور چشم، فراهم کننده بیش ترین میزان جوانی در این ناحیه از پوست صورت می‌باشد.

سرم دور چشم کریتوس

در سرم دور چشم کریتوس به عنوان سرم پوست، از ترکیبات موجود در میوه ها استفاده شده است که از گذشته خواص آن شناخته شده می‌باشد.

مشخصه های سرم دور چشم کریتوس

مرطوب کننده ای موثر و سبک برای ناحیه دور چشم شما بوده که غنی شده با ۲٪ ویتامین C می‌باشد.

روشن کنندگی، کاهش دهنده سیاهی ها و تیرگی های نواحی دور چشم و کمک به جوان سازی پوست از ویژگی های سرم ویتامین سی مناسب دور چشم  بوده که برای تمامی خانم هایی که به پوست خود اهمیت می‌دهند؛ خرید سرم دور چشم کریتوس  به عنوان یکی از لوازم آرایش اورجینال آن ها، پیشنهاد می‌گردد.

سرم دور چشم کریتوس

علاوه بر اسید های طبیعی میوه و آنزیم ها، از عصاره میوه هایی مانند آناناس، پا‌پایا، انبه و پروتئین سویا استفاده شده است و رایحه ای دلپذیر دارد.

شما می‌توانید سرم دور چشم Creightons  را برای صورت و به عنوان روتین پوستی خود استفاده نمایید.

نحوه استفاده از سرم دور چشم کریتوس

در دو نوبت صبح و شب، لایه ای نازک از سرم دور چشم Creightons  را به ناحیه دور چشم خود مالیده و با ایجاد ضربه هایی آرام باعث جذب محتویات آن در پوست خود شوید.

همچنین در زمان مصرف این محصول، نکاتی از قبیل عدم تماس مستقیم آن با چشم ها و  قطع مصرف در صورت ایجاد تحریک را رعایت نمایید.

توضیحات تکمیلی
برند

کریتوس

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم دور چشم کریتوس | سرم ویتامین سی مناسب دور چشم | Creightons”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید