ماسک ورقه ای لیمو مینیسو

  • مینیسو ماسک مرطوب کننده وابرسان با روشن کنندگی و درخشانی چند برابر و درمان خشکی با عصاره لیمو
  • اماسک های صورت به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، درخشندگی و شادابی پوست را تامین می کنند.
  • پارچه ماسک از مواد طبیعی ساخته شده با عصاره لیمو ساخته شده است.
  • لیمو دارای خواص ضد اکنه و جوش و التهاب و درمان خشکی و روشن کنندگی عمیق به واسطه ویتامین c فراوان
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2011447112100

150,000 تومان

5 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماسک ورقه ای لیمو مینیسو

همه ما میدانیم که پوست صورت ممکن است در اثر عوامل مختلفی از جمله آلودگی بیش از حد در کلان شهر ها ،شرایط آب و هوایی گرم و خشک و استفاده از لوازم آرایشی نامناسب و… پوست صورت شروع به کدر شدن ، شل شدن پوست، ایجاد جوش های سر سیاه و آکنه شود و تنها روش برای رفع این مشکلات پوستی تنها می تواند با  استفاده از یک  ماسک ورقه ای لیمو مینیسو که می تواند اثر بخشی بسیار عالی برای پوست، داشته باشد.

عصاره ی لیمو در ماسک‌های ورقه‌ای مینوسو، عملکرد فوق العاده ای خواهند بود و به ویژه اگر پوستی چرب و خشک داشته باشید، ماسک ورقه ای لیمو مینیسو می تواند به خنک‌سازی و رفع چربی‌های اضافی  موجود در سطح پوست تلاش کند.

با استفاده از ماسک ورقه ای لیمو مینیسو ، می‌توانید ویتامین رسانی به پوست خود را تامین ساخته و از آسیب‌هایی که ممکن است بر اثر تجزیه کلاژن موجود در پوست ، یا کمبود ویتامین‌ها به وجود آید، جلوگیری کند.

 

ماسک ورقه ای لیمو مینیسو

 

ویژگی ماسک ورقه ای لیمو مینیسو

از ویژگی هایی که باعث شده است بسیاری از خانم ها و افراد مبتدی ماسک ورقه ای لیمو مینیسو  را انتخاب کنند ، این است که این محصول از برند ژاپنی ماسک مرطوب کننده و ابرسان با قابلیت روشن کنندگی و درخشانی چند برابر و درمان خشکی با عصاره لیمو می باشد.

میوه لیمو دارای خواص ضد اکنه و جوش و التهاب و درمان خشکی و روشن کنندگی عمیق به واسطه ویتامین c فراوان ، به عمیق ترین لایه های پوست نفوذ کرده و پوست را مرطوب و تغذیه می کنند که در نهایت شاهد  درخشندگی و شادابی پوست خواهید بود و البته نا گفته نماند که پارچه ماسک از مواد طبیعی ساخته شده با عصاره لیمو ساخته شده است و خانم هایی که پوست حساسی دارند استفاده از ماسک ورقه ای لیمو مینیسو مناسب می باشد.

خواص لیمو در ماسک ورقه ای مینوسو

 

 

لایه برداری بسیار قوی و روشن کننده پوست

لیمو حاوی ویتامین C  است. ویتامین C موجود در لیمو خواص آنتی‌اکسیدانی، لایه برداری، ضد لک و روشن کننده دارد و از آنجایی که یک منبع غنی از آلفا هیدروکسی اسید (AHA) است، قدرت لایه برداری آن بسیار زیاد است.بنابراین وجود ماسک ورقه ای لیمو مینیسو این رو با لایه برداری قوی پوست به رفع سلول های مرده و بازسازی مجدد سلول ها کمک می کند.

کلاژن سازی و جوان سازی پوست 

لیمو به دلیل داشتن ویتامین C و خواص آنتی اکسیدانی قوی از پوست در برابر هرگونه آسیب محافظت می کند و  همچنین اثرات مخرب رادیکال های آزاد که باعث پیری زودرس پوست می شوند را از بین می برد و از طرفی دیگر یکی از مهم ترین خواص لیمو کلاژن سازی و محافظت از آن است که یک پروتئین ضروری برای جوان ماندن پوست به حساب می آید

پیشگیری از ایجاد جوش بر روی پوست

لیمو خاصیت آنتی باکتریال، ضد عفونی کننده و ضد میکروب و قارج دارد. بنابراین می تواند با رفع عوامل مولد جوش، مانع ایجاد هر گونه جوش و آکنه های چرکی و … شود. همچنین با کنترل چربی ترشح شده در سطح پوست نیز از مسدود شدن منافذ و در نتیجه ایجاد جوش های سر سیاه نیز جلوگیری می کند. زیرا خواص لایه برداری موجود در ماسک ورقه ای لیمو مینیسو باعث می شود تا هر گونه آلودگی، ناخالصی، چربی اضافی و …. که در منافذ پوست جمع شده اند، از بین بروند.

 

 

طریقه مصرف ماسک ورقه ای لیمو مینیسو

طریقه مصرف از ماسک ورقه ای لیمو از برند مشهور ژاپنی مینوسو این است که ، پس از استفاده به مدت 10 دقیقه در یخچال قرار دهید و با قرار دادن ماسک در یخچال می تواند  به افزایش استحکام پوست و همچنین به حداقل رساندن ظاهر منافذ و تحریک گردش خون کمک کند. پس از آن ، ماسک ورقه ای لیمو مینیسو را روی صورت تمیز قرار دهید و  آن را تنظیم کنید  به آرامی بدون ایجاد فاصله به پوست بچسبانید.

سپس اجازه دهید به مدت 20 تا 30 دقیقه ماسک ورقه ای لیمو مینیسو روی صورت بماند. پس از گذشت 20 تا 30 دقیقه ، در هنگام برداشتن آن صورت خود را با لمس های کوچک ماساژ دهید تا اسانس کامل شود.

 

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

جنس

الیاف طبیعی گیاهی

رایحه

لیمو

کشور-سازنده

ژاپن

ویتامین-ها

C

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای لیمو مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

150,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید