ماسک ورقه ای انار مینیسو

  • مینیسو ماسک مرطوب کننده وابرسان با روشن کنندگی و درخشانی چند برابر و درمان چروک و لیفت و جمع شدن پوست استحکام پوست و سفت شدن پوست با عصاره انار
  • اماسک های صورت به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، درخشندگی و شادابی پوست را تامین می کنند.
  • پارچه ماسک از مواد طبیعی ساخته شده با عصاره انار ساخته شده است.
  • انار دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به تولید کلاژن و الاستین کمک می کند که پوست را سفت می کند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و باعث شادابی و درخشندگی پوست می شود.
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2013318116101

150,000 تومان

5 عدد در انبار

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماسک ورقه ای انار مینیسو

یکی از اصلی‌ترین وظیفه ماسک ورقه ای انار مینیسو، آبرسانی و مرطوب‌کنندگی پوست، بدون وارد کردن و ایجاد سبوم بر روی پوست است و در حقیقت اگر می‌خواهید آبرسانی موثرتر  و پایدار تری برای پوست صورت خود ایجاد کنید، ماسک ورقه ای انار مینیسو، از بهترین ماسک هایی هستند که سایت نازبانو می تواند به شما عزیزان پیشنهاد کند. سبوم  ماده‌ای چرب است که از پوست ترشح می‌شود،

روی منافذ پوست را می‌بندد و عامل اصلی ایجاد انواع جوش و آکنه می باشد ساختار مولکولی میوه انار، بسیار کوچک است و به همین دلیل است که ماسک ورقه ای انار مینیسو  می‌تواند به عمق پوست شما نفوذ کند و پوست را از درون آب‌رسانی نماید. این ماسک ورقه ای انار مینیسو حاوی اسید پونیسیک است که باکتری‌ها را از سطح پوست جمع آوری کرده و سلامتی و رطوبت پوست را در طول روز تضمین می‌کند.

کلاژن موحود در ماسک ورقه ای انار مینیسو یکی از اصلی‌ترین ویتامین هایی است که عامل تعیین‌کننده‌ ی نرمی، صافی و سفتی پوست است. ماسک ورقه ای انار مینیسو حاوی ترکیباتی است که از تجزیه‌ی کلاژن جلوگیری می‌کنند و علاوه بر آن، باعث رشد و تقویت سلول‌های تولید‌کننده‌ی کلاژن نیز می‌شود. در نتیجه ماسک ورقه ای انار مینیسو می تواند به نرمی و لطافت و صاف ماندن پوست کمک می‌کند.

 

 

ویژگی ماسک ورقه ای انار مینیسو

انار دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به تولید کلاژن و الاستین کمک می کند که پوست را سفت می کند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و باعث شادابی و درخشندگی پوست می شود و همچنین این ماسک منحصر به فرد، سرشار از ویتامین C است که می تواند سبوم (چربی طبیعی پوست) را کنترل کند و همچنین روغن موجود در هسته‌ی انار می تواند لایه بیرونی پوست را تقویت نموده و چین‌و‌چروک‌ها را کاهش دهد یا به تاخیر می‌اندازد.

مینیسو ماسک مرطوب کننده وابرسان با روشن کنندگی و درخشانی چند برابر و درمان چروک و لیفت و جمع شدن پوست استحکام پوست و سفت شدن پوست با عصاره انار که با خرید ماسک ورقه ای انار مینیسو از سایت نازبانو  می‌تواند پوست شما را جوان نگه دارد.

روشن‌کنندگی و شفاف‌سازی پوست از خواص عالی و ماسک ورقه ای انار مینیسو می باشد که به لطف ترکیبات فعال موجود در ماسک ورقه ای انار مینیسو به عمیق ترین لایه های پوست نفوذ کرده و پوست  را مرطوب و تغذیه می کنند که در نهایت درخشندگی و شادابی پوست را تامین می کنند و البته ناگفته نماند که جنس پارچه ماسک ورقه ای انار مینیسو ، از مواد طبیعی ساخته شده با عصاره انار ساخته شده است ، بنابراین اگر شما به صورت دائمی از ماسک ورقه ای انار مینیسو برای صورت خود استفاده کنید، با گذشت زمان کمتر شاهد لک های پوستی ، چروک های ناشی از بالارفتن سن و ….. خواهید بود.

 

 

طریقه مصرف از ماسک ورقه ای انار مینیسو

طریقه مصرف از ماسک ورقه ای انار مینیسو بدین صورت است که پس از استفاده از آن ماسک ورقه ای انار مینیسو را به مدت 10 دقیقه در یخچال قرار دهید؛ چرا که این اقدام می تواند به افزایش استحکام پوست و به حداقل رساندن ظاهر منافذ و تحریک گردش خون کمک می کند.

پس از 10 دقیقه ماسک را از یخچال بیرون بیاورید وماسک را روی صورت تمیز قرار دهید، آن را تنظیم کنید و به آرامی بدون ایجاد فاصله به پوست بچسبانید ، سپس اجازه دهید ماسک ورقه ای انار مینیسو بین  20 تا 30 دقیقه بر روی صورت بماند و هنگام برداشتن آن، صورت خود را با لمس های بسیار کوچک انگشتان ماساژ دهید تا اسانس کامل شود.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

رایحه

انار

کشور-سازنده

ژاپن

ویتامین-ها

C, آنتی اکسیدان, الاستین

جنس

الیاف طبیعی گیاهی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای انار مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

150,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید