ماسک ورقه ای کیوی و ماست مینیسو

  • مینیسو ماسک مرطوب کننده وابرسان با روشن کنندگی و درخشانی چند برابر و ولیفت استحکام پوست و سفت شدن پوست با عصاره ماست و کیوی
  • حاوی عصاره های درجه یک کیوی، پوست را تغذیه می کند، انعطاف پذیری پوست را بهبود می بخشد، بافت پوست را نرم می کند و پوست را شاداب و نرم می کند.
  • پارچه ابریشمی جدید که ابریشم بچه است، با استفاده از تکنیک بافت سه بعدی آلمانی، فوق العاده نازک و دارای کیفیت عالی رطوبت، سبک، بسته و تنفسی ساخته شده است.
  • جنس کاغذ ماسک ورقه ای از الیاف طبیعی گیاهی است که نسبت به ماسک های پارچه ای معمولی دارای خاصیت ارتجاعی و چقرمگی بیشتری است.
  • پس از استفاده روی صورت، می تواند کاملاً به صورت شما برسد، به طوری که می تواند از تمام گوشه های پوست مراقبت کند.
  • در عین حال می تواند سرم را به خوبی به منافذ شما برساند و با استفاده روزانه پوست را سفت نگه می دارد.
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2012114010101

150,000 تومان

5 عدد در انبار

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماسک ورقه ای کیوی و ماست مینیسو

ماسک ورقه ای کیوی و ماست مینیسو نوع دیگری از ماسک‌های صورت است که از یک لایه کاغذ مانند به شکل صورت تشکیل می‌شوند. ماسک ورقه ای معمولا تمام قسمت‌های صورت به غیر ازچشم‌ها و بینی را می‌پوشانند و می‌توانند در مدت زمان بسیار کمی رطوبت مورد نیاز را به پوست برساند.

ماسک ورقه ای کیوی و ماست مینیسو یکی از بهترین روش ها برای مراقبت از پوست می باشد که به راحتی می‌توانید چند عدد ماسک ورقه ای کیوی و ماست مینیسو را در سفر حمل کنید و حتی ماسک ورقه ای کیوی و ماست مینیسو را برای سفر های دیگر نگه‌دارید.

از آنجایی که ماسک ورقه ای کیوی و ماست مینیسو فضای خیلی کمی از محیط میگیرند و تاثیر بسیار خوبی به عنوان یک مرطوب کننده صورت دارند، بهترین انتتخاب برای داشتن یک پوست شاداب و آبرسانی شده در آب و هوای گرم و خشک می باشد .

 

 

ویژگی ماسک ورقه ای کیوی و ماست مینیسو

مینیسو ماسک مرطوب کننده وابرسان با روشن کنندگی و درخشانی چند برابر و ولیفت استحکام پوست و سفت شدن پوست با عصاره ماست و کیوی می باشد که می تواند  درخشندگی قابل توجهی را به پوست شما هدیه دهند. ماسک ورقه ای کیوی و ماست مینیسو به دلیل آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مفید پوست شما را تغذیه و آبرسانی می‌کنند . در حالیکه باعث کاهش قرمزی ، التهاب و لکه های تیره می شوند پوست شما را روشن تر می کنند. این ماسک ورقه ای حاوی عصاره های درجه یک کیوی، پوست را تغذیه می کند، انعطاف پذیری پوست را بهبود می بخشد، بافت پوست را نرم می کند و پوست را شاداب و نرم می کند.

پارچه ابریشمی جدید به کار برئه شده در ماسک ورقه ای کیوی و ماست مینیسو از جنس ابریشم بچه است، که با استفاده از تکنیک بافت سه بعدی آلمانی، فوق العاده نازک و دارای کیفیت عالی رطوبت، سبک، بسته و تنفسی ساخته شده است و البته ناگفته نماند جنس کاغذ ماسک ورقه ای از الیاف طبیعی گیاهی است که نسبت به ماسک های پارچه ای معمولی دارای خاصیت ارتجاعی و چقرمگی بیشتری است.

 

 

میوه کیوی یک ماده فوق العاده ضد پیری پوست است. با استفاده از کیوی برای پوست رادیکال های آزاد بسیار سریع و مؤثر از بین رفته و از پیری زودرس جلوگیری خواهد شد. خاصیت آنتی اکسیدانی کیوی میوه در کاهش علائم پیری زودرس در صنعت آرایش و جوان سازی بسیار مشهور است. همچنین سرشار از ویتامین E می باشد که نقش اصلی ویتامین E در بازسازی سلول های جدید پوست است و آن را ترمیم می کند. علاوه بر این ، خاصیت امگا 3 آن در مبارزه با آسیب UV در پوست موثر است.

بنابراین از آفتاب سوختگی نیز جلوگیری می نمای و پس از استفاده ماسک ورقه ای کیوی و ماست مینیسو روی صورت، مواد وثر در این ماسک می تواند کاملاً به صورت شما برسد، به طوری که می تواند از تمام گوشه های پوست مراقبت کند که در عین حال می تواند سرم را به خوبی به منافذ شما برساند و با استفاده روزانه پوست را سفت نگه می دارد.

 

 

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای کیوی و ماست مینیسو

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای کیوی و ماست مینیسو شامل مراحل زیر می باشد:

1. پس از تمیز کردن صورت، یک ورقه از نوار بینی را بیرون آورده و مرکز نوار را روی پل بینی بمالید

2.سپس ماسک صورت را بیرون آورده و روی صورت بمالید. به آرامی فشار دهید تا ماسک به طور یکنواخت روی صورت قرار گیرد.

3. موقعیت ماسک را طوری تنظیم کنید که کاملاً متناسب با پوست باشد.

4. آرام باشید و به مدت 15 دقیقه از تغذیه لذت ببرید.

5. ماسک را بردارید و مواد مغذی باقیمانده را به طور مساوی روی صورت پخش کنید تا جذب کامل شود.

6. صورت را بشویید و از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید تا مواد مغذی داخل پوست حفظ شود.

 

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

جنس

الیاف طبیعی گیاهی

رایحه

کیوی و ماست

کشور-سازنده

ژاپن

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای کیوی و ماست مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

150,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید