ماسک ورقه ای ویتامین C مینیسو

  • مینیسو ماسک مرطوب کننده وابرسان با روشن کنندگی و استحکام چند برابر و از بین رفتن منافذ با عصاره ویتامین سی
  • فرمول ملایم، حاوی ویتامین، به ترویج رطوبت پوست کمک می کند و پوست را با انرژی تر می کند.
  • جنس کاغذ ماسک ورقه ای از الیاف طبیعی گیاهی است که نسبت به ماسک های پارچه ای معمولی دارای خاصیت ارتجاعی و چقرمگی بیشتری است.
  • پس از استفاده روی صورت، می تواند کاملاً به صورت شما برسد، به طوری که می تواند از تمام گوشه های پوست مراقبت کند. در عین حال می تواند سرم را به خوبی به منافذ شما برساند و با استفاده روزانه پوست را محکم نگه می دارد.
  • ماسک های صورت به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، نرمی و ضد خشکی و شادابی پوست را تامین می کنند.
  • از آن در روز یا شب استفاده کنید، برای انواع پوست مناسب
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2007813610103

150,000 تومان

5 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماسک ورقه ای ویتامین C مینیسو

ماسک ورقه ای ویتامین C مینیسو یکی از مهمترین ماسک شناخته شده برای صورت است که همه ما کم و بیش راجب فواید ویتامین C در ماسک های صورت شنیده ایم. ماسک ورقه ای ویتامین C مینیسو می تواند باعث تقویت کلاژن های پوست و جلوگیری از روند چین و چروک و شفافیت پوست به حساب آید و علاوه بر آن ماسک ورقه ای ویتامین C مینیسو وظیفه مقابله با رادیکال های آزاد را دارد و به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی از آن یاد می شود.

اشعه ماورا بنفش باعث افزایش تشگیل رادیکال های آزاد شود و از آنجایی که ویتامین C یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است در از بین رفتن یا کم شدن رادیکال های آزاد کمک می کند و باعث محافظت از پوست در برابر آفتاب می شود.

از مزیت هایی که ویتامین C موجود در ماسک ورقه ای مینوسو می‌تواند ایجاد کند این است که ، ماسک مینوسو می تواند در محو شدن رنگدانه‌ها کمک کند و سطح پوست را صاف کرده و هرگونه تیرگی را کاهش دهدکه بدون شک با استفاده طولانی مدت از ماسک ورقه ای ویتامین C مینیسو میتوانید شاهد تاثیر ویتامین C  بر پوست که شامل درخشندگی و جوانی است ، باشید.

 

 

ویژگی ماسک ورقه ای ویتامین C مینیسو

از ویژگی هایی که ماسک ورقه ای ویتامین C مینیسو به لطف ترکیبات فعال خود دارد این است که به عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، نرمی و ضد خشکی و شادابی پوست را تامین می کنند.ویژگی فوق‌العاده دیگر ماسک ورقه ای ویتامین C مینیسو، شاداب کردن رنگ چهره است. ماسک ورقه ای ویتامین C مینیسو از تولید بیش از حد ملانین جلوگیری می‌کند و ملانین رنگدانه طبیعی پوست است که رنگ پوست را تعیین می‌کند،

هرچه میزان ملانین بیشتر باشد، رنگ پوست تیره‌تر می‌شود. ماسک ورقه ای ویتامین C مینیسو نیز مهار می‌کند و تیروزیناز نوعی آنزیم ضروری در تولید ملانین است. بنابراین فعالیت‌های سلول‌های پوستی ملانوسیت را کنترل می‌کند و سطوح ملانین تولید شده توسط سلول‌ها را کاهش می‌دهد.

مینیسو ماسک مرطوب کننده وابرسان با روشن کنندگی و استحکام چند برابر و از بین رفتن منافذ با عصاره ویتامین C می تواند به ترویج رطوبت پوست کمک می کند و پوست را با انرژی تر می کند.جنس کاغذ ماسک ورقه ای ویتامین C مینیسو از الیاف طبیعی گیاهی است که نسبت به ماسک های پارچه ای معمولی دارای خاصیت ارتجاعی بیشتری است. ماسک ورقه ای ویتامین C مینیسو پس از استفاده روی صورت، می تواند کاملاً به صورت شما برسد،

به طوری که می تواند از تمام گوشه های پوست مراقبت کند. در عین حال می تواند سرم را به خوبی به منافذ شما برساند و با استفاده روزانه از آن پوست را محکم نگه می دارد و البته ناگفته نماند که ماسک ورقه ای ویتامین C مینیسو مناسب برای انواع پوست ها علل خصوص پوست های خشک و حساس می باشد.

 

 

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای ویتامین C مینیسو

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای ویتامین C مینیسو بدین صورت است :

پس از تمیز کردن صورت، یک ورقه از نوار بینی را بیرون آورده و مرکز نوار را روی پل بینی بمالید

سپس ماسک صورت را بیرون آورده و روی صورت بمالید. به آرامی فشار دهید تا ماسک به طور یکنواخت روی صورت قرار گیرد.

موقعیت ماسک را طوری تنظیم کنید که کاملاً متناسب با پوست باشد.

آرام باشید و به مدت 15 دقیقه از تغذیه لذت ببرید.

ماسک را بردارید و مواد مغذی باقیمانده را به طور مساوی روی صورت پخش کنید تا جذب کامل شود.

صورت را بشویید و از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید تا مواد مغذی داخل پوست حفظ شود.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

جنس

الیاف طبیعی گیاهی

کشور-سازنده

ژاپن

ویتامین-ها

C

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای ویتامین C مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

150,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید