ماسک مو رولون مدل یونیک وان

  • ترمیم موهای خشک و آسیب دیده
  • درخشندگی و کنترل وز مو
  • محافظت در برابر گرما و ابزار حالت دهنده
  • نرم کنندگی ابریشمی مو
  • محافظت از مو در برابر پرتو UVA و UVB
  • شانه پذیری آسان موها
  • منظم کردن موهای آشفته
  • ماندگاری حالت مو
  • جلوگیری از دو شاخه شدن مو
  • حجم دهی موها
  • سایز محصول 300 میلی لیتر
  • ساخت و تولید کشور امریکا
شناسه محصول: 3274 دسته: ,
برند: رولون

ناموجود

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند رولون ( ماسک مو رولون مدل یونیک وان )

برند مشهور آمریکایی رولون در سال 1932 توسط فردی با نام لاچمن در نیویور تاسیس گردید. کلمه رولون برگرفته  از ترکیب کلمه روسون و حرف L ابتدای کلمه لاچمن گرفته شده است . اولین محصول برند رولون نوعی لاک در رنگ های تیره بود که در زمان خود یک نوآوری شگفت انگیز محسوب می شد و از سوی اغلب مدل های مشهور آمریکایی و افراد سلبریتی مورد استقبال قرار گرفت.

رولون گذشته بسیار موفقی دارد، این برند در دوران جنگ جهانی دوم برای ارتش محصولات آرایشی تولید می کرد و نشان شجاعت را از آن ها دریافت می کرده است .در سال 1973 لاچمن پس از رولون برند چارلی را معرفی کرد، چارلی تولید کننده عطر و ادکلن بود که بیشتر در تبلیغات خود زنان با اراده و جسوری را نشان می داد که سبک جدیدی از زندگی ها را نمایش می دهد، در سال 2016 رولون برند الیزابت آردن را خریداری کرد و اکنون یکی از بزرگترین شرکت های مد و فشن در آمریکا به حساب می آید.

یکی از مهم ترین روش مراقبت و تغذیه مو استفاده از بی نظیر است که از موها به شکل عجیبی محافظت می باشد. ماسک مو رولون مدل یونیک وان در حجم 300 میل ، از برند رولون یکی از بهترین ماسک موهای ترمیم کننده و مغذی مو  است  که در میان خانم هایی که موهای خشک و آسیب دیده دارند، طرفدار زیادی دارد و تمایل دارند از یک محصول مناسب جهت مراقبت از موهایشان استفاده کنند.

 

 

ویژگی ماسک مو رولون مدل یونیک وان

ماسک مو رولون مدل یونیک وان حاوی ترکیبات احیا کننده می باشد و ترمیم کننده عمقی موهای خشک و آسیب دیده است. اگر موهای شما در اثر رنگ و یا دکلره و مواد شوینده نامناسب آسیب دیده، است ، ماسک مو رولون مدل یونیک وان نقش موثری در بازگشت سلامت موها به حالت اولیه دارد. ماسک مو رولون مدل یونیک وان سرشار از ترکیبات تغذیه کننده است و همچنین این محصول موها را از ریشه تا انتهای ساقه تقویت کرده و درخشندگی و کنترل وز مو را به موهای شما هدیه می دهد.

ماسک مو رولون مدل یونیک وان دارای قدرت آبرسانی بسیار فوق العاده بوده و خاصیت ارتجاعی موها را بهبود می بخشد. همچنین نرمی و لطافتی ابریشمی  به موهای شما می بخشد.این ماسک مو از گره خوردگی موها جلوگیری کرده و شانه پذیری موها را تسهیل می کند و  همچنین فرمولاسیونی که در این ماسک منحصر به فرد از برند آمریکایی استفاده شده است چربی موجود در موها را کنترل می کند.

این ماسک مو رولون مدل یونیک وان با ایجاد یک لایه محافظ بسیار سبک روی موها، از آن ها در برابر آسیب های  ناشی از محافظت در برابر گرما و ابزار حالت دهنده و محافظت از مو در برابر پرتو UVA و UVB یک درمان کننده قوی است که موهای آسیب دیده شما را آب رسانی عمقی نموده و علاوه بر بازگردانی درخشندگی،از عمق ترمیم نموده و به شرایط اولیه آن باز می گرداند و از سایر ویژگی هایی که این ماسک می تواند به همراه داشته باشد شامل نرم کنندگی ابریشمی مو ،شانه پذیری آسان موها ،منظم کردن موهای آشفته ،ماندگاری حالت مو،جلوگیری از دو شاخه شدن مو،حجم دهی قابل توجهی به موها می شود.

 

 

روش استفاده از ماسک مو یونیک وان رولون

روش استفاده از ماسک مو رولون مدل یونیک وان بدین صورت است که پس از شستشوی موها با شامپوی مناسب ، موها را آبکشی کرده و سپس آب اضافی مو را با حوله گرفته و در حالی که موها هنوز رطوبت خود را دارد ، مقداریاز ماسک مو را به قسمت های ساقه مو بمالید و در صورت نیاز با شانه دندانه درشت ، ماسک مو را در تمام قسمت های مو پخش کنید و با توجه به نیاز موها بعد از 10الی 5 دقیقه ، موها را آبکشی کنید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

رولون

مدل

یونیک وان

حجم

300 میل

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک مو رولون مدل یونیک وان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید