قیچی آشپزخانه ایکیا مدل KVALIFICERA

  • قابل استفاده برای افراد راست دست و چپ دست
  • طول 16 سانتی متر
  • قابل شستشو در ظرفشویی
  • تیغه فولادی و دسته ها پلاستیک
  • طراحی بسیار زیبا سارا فاگر
  • ساخت و تولید کشور سوئد
  • شناسه محصول در وبسایت اصلی 803.290.98
شناسه محصول: 3273 دسته:

299,000 تومان

4 عدد در انبار

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

قیچی آشپزخانه ایکیا مدل KVALIFICERA یکی از لوازم ضروری است که با استفاده از آن می توانید هرگونه مواد غذایی و هرچیزی که در ارتباط با محیط آشپزخانه باشد برش دهید. قیچی آشپزخانه ایکیا مدل KVALIFICERA دارای دو لبه تیز و برنده است که از وسط به یکدیگر متصل شده اند. در انتهای هر قسمت یک دسته وجود دارد که با فشار دادن مکانیکی دسته ها عملیات برش دادن را انجام می دهد.

قیچی آشپزخانه ایکیا مدل KVALIFICERA شباهت بسیار زیادی به قیچی خیاطی دارد و از نظر کارایی دقیقا مشابه نمونه قی چی خیاطی عملمی کند و تنها تفاوتی که قیچی آشپزخانه ایکیا مدل KVALIFICERA نسبت به قیچی خیاطی دارد این است که تواند به راحتی گوشت مرغ و ماهی را برش دهد، اما با قی چی خیاطی نمیتواند مواد غذایی و مرغ گوشت را برش دهید.

 

 

ویژگی قیچی آشپزخانه ایکیا مدل KVALIFICERA

قیچی آشپزخانه ایکیا مدل KVALIFICERA دارای تیغه فولادی و دسته ها پلاستیک مستحکم تشکیل شده است که نوک آن نسبت به سایر قیچی ها کمی کندتر می باشد. از ویژگی های فوق العاده ای که قیچی آشپزخانه ایکیا مدل KVALIFICERA دارد این است که مناسب برای استفاده توسط کودکان می باشد و کودکان با استفاده از این قیچی ها می توانند مواد غذایی و سبزیجات نرم را خورد کنند.

برای بالا بردن سطح ایمنی قیچی آشپزخانه ایکیا مدل KVALIFICERA معمولاً تیغه های آن ها را با نوعی پلاستیک خاص محافظت می نمایند و اگر با استفاده از قیچی قصد بریدن مواد سنگین یا ضخیم را دارید، با قرار دادن جسم نزدیک با طول 16 سانتی متر قیچی را در نقطه اتکای یا اهرم می توانید مزیت مکانیکی اهرم را افزایش دهید. از سایر ویژگی هایی که قابل استفاده برای افراد راست دست و چپ دست و قابل شستشو در ظرفشویی  می باشد.

کاربرد قیچی ایکیا مدل KVALIFICERA

 

 

قیچی برش نان

یکی از مهم ترین و ساده ترین چیزی که شما با استفاده از آن می توانید با استفاده از قیچی آشپزخانه ایکیا مدل KVALIFICERA برش دهید ، برش انواع نان است. بافت نان به حدی نرم است که شما به راحتی می توانید آن را با قیچی آشپزخانه ایکیا مدل KVALIFICERA برش دهید.

قیچی تکه کردن مرغ و ماهی

این قیچی آشپزخانه ایکیا مدل KVALIFICERA به گونه ای طراحی شده که می تواند انواع گوشت و مرغ خام و پخته شده را به راحتی برش دهد. از مهم ترین ویژگی هایی که این قیچی آشپزخانه ایکیا مدل KVALIFICERA به همراه دارد  می توان به لبه های تیز و برنده آن اشاره کرد که یک قیچی حرفه ای به حساب می آید.

خرد کردن سبزیجات

از مهم ترین گاربرد های قیچی آشپزخانه ایکیا مدل KVALIFICERA بعد از مرغ و گوشت و نان شما به وسیله قیچی آشپزخانه می توانید انواع سبزیجات را به راحتی خرد کنید، به دلیل تیغه ی تیز و اهرم فشاری که در دسته قیچی آشپزخانه ایکیا مدل KVALIFICERA قرار دارد سرعت عمل شما را در خرد کردن بسیاری از سبزیجات و مواد غذایی افزایش می یابد که می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به خرد کردن انواع سبزیجات و مواد غذایی کنید.

سبزیجات تازه ای که می توانید با قیچی آشپزخانه ایکیا مدل KVALIFICERA آن ها را خرد کنید عبارتند از: ریحان، جعفری، پیاز کوهی، حبه سیر تازه، و زنجبیل. برش زدن ریشه و ساقه سبزیجات تازه از جمله انتهای پیازچه، قارچ، ساقه اسفناج کرفس تازه، و….  می باشد.

حتما برای شما هم پیش آمده است که در هنگام خرد کردن فلفل تند، حواستان پرت شود و به صورت ناخودآگاه، دستتان را به صورت یا چشمانتان بمالید و چشمانتان از تندی فلفل بسوزد بنابراین ، برای جلوگیری از این اتفاق، می توانید به جای استفاده از چاقو از قیچی آشپزخانه ایکیا مدل KVALIFICERA استفاده کنید تا دستتان به فلفل تند آغشته نشود.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

ikea | ایکیا

کشور-سازنده

سوئد

مدل

KVALIFICERA

سایز

طول 16 سانتی متر

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیچی آشپزخانه ایکیا مدل KVALIFICERA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

299,000 تومان

4 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید