ست کفگیر و ملاقه و انبر ایکیا

  • سایز بزرگ و هر عدد ۵۵سانتی متر
  • ست سه عددی کفگیر و ملاقه وانبر
  • طراحی بسیار زیبا اولا ویلبورگ
  • ساخت و تولید کشور سوئد
  • شناسه محصول در وبسایت اصلی 303.358.41
شناسه محصول: 3266 دسته:

400,000 تومان

4 عدد در انبار

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ست کفگیر و ملاقه و انبر ایکیا یکی از لوازمی است که در آشپزخانه همه خانم های خانه دار وجود دارد و همچنین کار کردن با ست کفگیر و ملاقه و انبر ایکیا کاملا، آسان بوده و درصد احتمال سوختن یا ته گرفتن غذا را بسیار کم می کند. به جرات می توان گفت که این ست کفگیر و ملاقه و انبر ایکیا بدون یک کفگیر ملاقه مناسب هیچگونه کاربردی برای خانم ها نخواهد داشت و از آن جایی که ست کفگیر و ملاقه و انبر ایکیا کاربرد های زیادی دارند،

زیبایی و کیفیت ست کفگیر و ملاقه و انبر ایکیا در آشپزخانه حائزاهمیت است، خانم های خانه دار در صدد انتخاب ست سرویس کفگیر و ملاقه همراه با انبر هستند که هم کاربردی باشد و هم از کیفیت و قیمت منسبی برخوردار باشد.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی سرویس های کفگیر و ملاقه و انبر از مواد کاملا مرغوب درجه 1و کاربردی تهیه شده اند که شما با خرید ست ایکیا که شامل یک کفگیر ، ملاقه و انبر است ، می تواند به نیاز های شما در محیط آشپزخانه پاسخ دهد، بهداشت و استاندارد های لازم در آن رعایت شده باشد و از دوام بالا و مرغوبیت کافی برخوردار باشد.

تعداد محصولاتی که در هر ست کفگیر و ملاقه وجود دارد می تواند چند پارچه باشد که می توان در نمونه های پنج پارچه، شش پارچه، هفت پارچه و دوازده پارچه در سطح بازار تهیه کرد. اما اگر  به دنبال یک ست که هم کاربردی باشد و هم از لحاظ قیمت مقرون به صرفه باشد ست کفگیر و ملاقه و انبر ایکیا بهترین انتخاب است.

 

ویژگی ست کفگیر و ملاقه و انبر ایکیا

از مهم ترین ویگی هایی که باعث می شود بیشتر خانم ها تمایل به خرید ست کفگیر و ملاقه و انبر ایکیا داشته باشند ، متریالی است که در این ست استفاده شده است و این مرتریال به گونه ای است که که علاوه بر مرغوبیت و کیفیت لازم برای سلامت انسان مضر نمی باشد. در زمان های قدیم جهت طبخ غذاها از کفگیر ملاقه های آهنی و آلومینیومی یا چوبی که در حال حاضر منسوخ شده اند ؛

علاوه بر اینکه کفگیر ملاقه های آهنی و آلومینیومی یا چوبی ، باعث آزاد شدن یون های مضر به درون غذا می شود می تواند به کف ظروف مخصوص پخت و پز که اغلب از جنس تفلون و یا نچسب هستند آسیب برساند این در صورتی است که این محصولات قابلیت گرمایی و رسانای بالایی دارند و به سرعت داغ می شوند که ممکن است فرآیند آشپزی را برای خانم ها سخت کند.

کیفیت در ست کفگیر و ملاقه و انبر ایکیا نقش مهمی دارد که بسیاری از این ست های پلاستیکی به دلیل استفاده از مواد اولیه نامرغوب در ساخت آن‌ها، عمر طولانی مدت نخواهند داشت و برای سلامتی انسان نیز مضر خواهد بود؛ زیرا پلاستیک در صورت تماس مستقیم با حرارت بسیار بالا ذوب شده و آسیب می‌بیند ، بسیاری از پزشکان استفاده روزانه از ست پلاستیکی برای طبخ غذا در آشپزخانه را توصیه نمی‌کنند و همچنین این ست ممکن است در طولانی مدت کیفیت اولیه خود را از دست داده و شما ناچار به تعویض آن‌ها می‌شوید اما ،

اما امروزه از متریالی برای تولید ست کفگیر و ملاقه و انبر ایکیا استفاده می‌شود که در برابر حرارت غیرمستقیم  کاملا ایمن هستند که تحت نظر سازمان غذا و داروی آمریکا از پلاستیک‌هایی با درجه  کیفیت بالا تولید می‌شوند.  ست ایکیا دارای ست سه عددی کفگیر و ملاقه وانبر در سایز بزرگ و هر عدد ۵۵سانتی متر بوده که طراحی بسیار زیبا  اثر اولا ویلبورگ می باشد.

مزیت ست کفگیر و ملاقه و انبر ایکیا

 

 

1.مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت:

ست کفگیر و ملاقه و انبر ایکیا مقالومت بسیار بالایی در برابر حرارت دارند و اگر میخواهید بدون داشتن هیچگونه استرس در زمینه ذوب شدن آشپزی کنید و علاوه بر آن ست مورد نظر شما در مقابل پوسته پوسته شدن و نیز تجزیه شدن در مواد غذایی مقاوم باشد بهتر است ، ست کفگیر و ملاقه و انبر ایکیا را انتخاب کنبد.

2.کیفیت متریال به کار رفته در ساخت ست ایکیا :

اگر به دنبال بهترین ست برای آَپزی هستید هرگز به سراغ ستی که از متریالی از جمله استیل ضد زنگ،سیلیکون یا چوب ساخته شوندنروید ، زیرا این ست ها دارای مواد سمی بوده و معمولا با مواد غذایی واکنش می دهند و جنس ست کفگیر و ملاقه و انبر ایکیا باید به گونه ای باشد که از پلاستیک مرغوب بوده و هیچگونه خط و خشی روی ظروف نچسب مانند تفلون وارد نکند.

3.قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی:

در هنگام خرید حتما ستی را انتخاب کنید که درصد احتمال آسیب دیدن آن در اثر شستشو با ماشین ظرفشویی به صفر یا بسیار کم باشد که ست منحصر به فرد ایکیا می تواند مقاومت و کیفیت خود را در ماشین ظرفشویی نیز ثابت کند.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

ikea | ایکیا

کشور-سازنده

سوئد

سایز

هر عدد ۵۵سانتی متر

تعداد / بسته بندی

3 عددی

رنگ

سیاه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست کفگیر و ملاقه و انبر ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

400,000 تومان

4 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید