پوست کن سبزیجات با تیغه تیز متحرک و با تیغه های فولادی ایتالیایی

  • محصولی با بدنه چوبی و تیغه های متحرک ثابت با طراحی زیبای ایتالیا
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • کیفیت بسیار بالا
  • دیزاین و تولید کشور ایتالیا
  • برای پوست کردن تمام محصولات کوچک و درشت بسیار سفت
شناسه محصول: 3178 دسته:

299,000 تومان

6 عدد در انبار

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

پوست کن سبزیجات با تیغه تیز متحرک و با تیغه های فولادی ایتالیایی یکی از ابزاری که لازمه هر آشپزخانه ایرانی است  که نقش بسیار مهمی در سرعت آماده شدن غذاها دارند. از پوست کن سبزیجات با تیغه تیز متحرک و با تیغه های فولادی ایتالیایی برای پوست کندن  انواع سبزیجات و میوه‌های مختلف می‌توانید استفاده کرد.

این ابزار کاربردی در صرفه‌جویی زمان به شما کمک شایانی می‌‌کند و با توجه‌ به این که بسیاری از خانم هادر بیرون از منزل مشغول به کار هستند، وقتی که پس از کار بیرون به خانه بر می‌گردند، زمان بسیار کمی را برای آشپزی دارند، به همین دلیل زمانی که در آشپزخانه هستند، تمایل دارند هرچه سریع‌تر مواد غذایی خود را آماده کنند و وقت کمتری در آشپزخانه بگذرانند؛ بنابراین این موضوع باعث می‌شود که از ابزاری از جمله پوست کن سبزیجات استفاده کنید که کار را برای شما راحت‌تر می‌کند.

پوست کن سبزیجات با تیغه تیز متحرک و با تیغه های فولادی ایتالیایی مزایا و معایب مختص به خود را دارند و به عنوان مثال از پوست کن می‌توانید برای پوست کندن سیب‌زمینی یا هویج استفاده کنید. پوست کن سبزیجات با تیغه تیز متحرک و با تیغه های فولادی ایتالیایی از جنس فولاد ضدزنگ و برند های ایتالیایی ساخته می‌شوند تا در زمان‌برش مواد غذایی، روی طعم و مزه آن‌ها تأثیر نگذارند.

 

 

پوست‌کن‌هایی که  از جند فولاد ایتالیایی ساخته شده اند به شکل حرف انگلیسی Y و یا یک تیروکمان هستند. طراحی این مدل پوست‌کن، به گونه ای است که یک حالت دوشاخه را در بالای آن می‌توان دید که در  بین دوشاخه یک‌تیغه وجود دارد که با کشیدن این تیغه روی سبزی‌ جاتی مانند هویج، سیب‌زمینی و بادمجان، پوست آن ها به آسانی جدا می‌شود.پوست‌کن‌های سبزیجات با تیغه تیز متحرک توانایی تعویض تیغه را دارند، بنابراین زمانی که تيغه كند شد، می توانید به سرعت تيغه را عوض كنيد و تیغه جدید و تیز را جایگزین تیغه قبلی کنید.

پوست کن سبزیجات با تیغه تیز متحرک و با تیغه های فولادی ایتالیایی به گونه ای طراحی شده است که بدون هیچگونه محدودیت در عمق برش فرآیند پوست کردن تمام محصولات کوچک و درشت بسیار سفت را به‌صورت لایه‌های نازک و نسبتاً منظم می‌دهد. از این پوست کن منحصر به فرد برای برای پوست کندن پوست سبزیجاتی مانند هویج و سیب زمینی یا میوه‌هایی مثل خیار استفاده می‌شود.

از جمله مزیت های منحصر به فرد این پوست کن ایتالیایی می توان به ایمنی آن برای کودکان و افرادی است که به دلایلی توانایی و مهارت کمتری در استفاده از چاقو  برای پوست کندن سبزیجات دارند مناسب بوده و می‌تواند کاملا مقرون به صرفه نیز باشد؛ زیرا برش های نازکی که پوست کن برای سبزیجاتی مانند سیب‌زمینی ، هویچ ، خیار در مقایسه با چاقو دارد، ضایعات کمتری از خود بر جای می گذارد. هر چند نام این وسیله پوست کن است اما از آن پوست کندن میوه ها و  حتی پنیر به‌شکل لایه‌های نازک و منظم برای تهیه انواع فست فود ها و سالاد ها نیز استفاده می‌کنند.

 

 

پوست کن سبزیجات با تیغه تیز متحرک و با تیغه های فولادی ایتالیاییاز لحاظ قیمت و هم اهداف کاربردی مختلفی است و همچنین محصولی با بدنه چوبی و تیغه های متحرک ثابت با دیزاین زیبا و تولید کشور ایتالیا می باشد و به دلیل اینکه از فولاد ضد زنگ و ایتالیایی ساخته شده است ، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد که کیفیت بسیار بالای پوست کن سبزیجات با تیغه تیز متحرک و با تیغه های فولادی ایتالیایی می تواند مانع از آسیب به ماشین ظرفشویی شود.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
کشور-سازنده

ایتالیا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پوست کن سبزیجات با تیغه تیز متحرک و با تیغه های فولادی ایتالیایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

299,000 تومان

6 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید