اسلایسر ایکیا دوتایی UPPFYLLD

  • دستگاه برش سبزیجات، مجموعه 2 تایی، نارنجی روشن/سبز روشن
  • برش های سبزیجات UPPFYLLD سبزیجات و سبزیجات ریشه ای را به صورت نوارهای تزئینی بلند برش می دهند که می توانید در سالاد یا پاستا استفاده کنید.
  • به طور کامل زیبایی را با نوارهای سبزیجات جایگزین کنید
  • مجموعه ای از برش های سبزیجات به شما این امکان را می دهد که از کدو سبز یا هویج خود به عنوان تالیاتل یا اسپاگتی استفاده کنید یکی نوارهای پهن و دیگری نوارهای نازک تر را برش می دهد.
  • برای هر سبزی با قطر کمتر از ۲میل استفاده کنید.
  • اگر با چاقو احساس راحتی نمی کنید، استفاده آسان و سریع است. برش سبزیجات UPPFYLLD را می توان برای همه سبزیجات استفاده کرد، اما به ویژه برای سبزیجات بلند مانند خیار، کدو سبز، هویج و سیب زمینی شیرین مناسب است.
  • برش سبزیجات را می توان در یکدیگر قرار داد تا هنگام نگهداری آنها فضای کمتری را اشغال کند.
  • تیغه استیل ضد زنگ محکم، و بسیار تیز جدا کردن و تمیز کردن آن را برای شما آسان تر می کند.
  • سری UPPFYLLD رنگ را به آشپزخانه شما می آورد.
  • طراحی بسیار زیبا از کی گوریو/ دبلیو چونگ
  • ساخت و تولید کشور سوئد
  • شناسه محصول در وبسایت اصلی105.219.57
شناسه محصول: 3259 دسته:

520,000 تومان

1 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

اسلایسر ایکیا دوتایی UPPFYLLD ، از جمله لوازم های بسیار پرکاربرد است که لازمه هر آشپزخانه ای است و از این اسلایسر می توانید برش های سبزیجات UPPFYLLD سبزیجات و سبزیجات ریشه ای را به صورت نوارهای تزئینی بلند برش می دهند که می توانید در سالاد یا پاستا استفاده کنید.تنوع بسیار بالای سبزیجات و میوه هایی که باید خرد و یا اسلایس شوند باعث شده است که اسلایسر ایکیا دوتایی UPPFYLLD نیز در دو رنگ سبز روشن و نارنجی روشن باشد که هر کدام برای سبزیجات عملکرد خاصی را ارائه می دهد.

دستگاه اسلایسر ایکیا دوتایی UPPFYLLD کاملا تمام استیل بوده و در  مصارف خانگی مورد استفاده زیادی قرار می گیرد و برای خورد کردن سبزیجات کوچک می تواند بسیار کاربردی و این اسلایسر ایکیا دوتایی UPPFYLLD در مقایسه با سایر برند ها قیمت اسلایسر ایکیا دوتایی UPPFYLLD کاملا مقرون به صرفه باشد.

استفاده از اسلایسر ایکیا دوتایی UPPFYLLD بسیار ساده  و آسان می باشد به گونه ای که حتی برای استفاده نیاز به برق نبوده و نحوه عملکرد اسلایسر ایکیا دوتایی UPPFYLLD به این صورت است که سبزیجات یا میوه مورد نظر را درون محفظه قرار می دهید و همانند تراشیدن مداد می توانید سبزیجاتی ازجمله هویچ برش های نواری یا حلقه ای زیبایی داشته باشید .

لازم به ذکر است که  اگر با چاقو احساس راحتی نمی کنید، استفاده آسان و سریع است. برش سبزیجات UPPFYLLD را می توان برای همه سبزیجات استفاده کرد، اما به ویژه برای سبزیجات بلند مانند خیار، کدو سبز، هویج و سیب زمینی شیرین مناسب است و  برای تنظیم میزان قطر سبزیجات برش داده شده نیازی به تعویض تیغه اسلایسر نمی باشد فقط کافیست زاویه دستتان را به میزان دلخواه جهت برش تنظیم کنید. این اسلایسر ایکیا دوتایی UPPFYLLD به جهت وزن کمی که دارد به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد و برای برش سبزیجات، میوه کاملا  مناسب است.

 

 

ویژگی اسلایسر ایکیا دوتایی UPPFYLLD

اسلایسر ایکیا ست دوتایی UPPFYLLD عملکردی شبیه به تراشیدن مداد را به همراه دارد که برش های نواری بسیار زیبایی راارائه می دهد. اسلایسر ایکیا ست دوتایی UPPFYLLD دارای دو عدد رنده با تیغه‌های بسیار تیز و کاربردی برای خانم ها به رنگ‌های نارنجی روشن و سبز روشن براساس  کی گوریو/ دبلیو چونگ طراحی شده است.

اسلایسر ایکیا ست دوتایی UPPFYLLD می تواند هرگونه میوه و سبزیجاتشما را به‌صورت نوارهای بلند، برش دهد که می‌توانید در برش های سبزیجات UPPFYLLD سبزیجات و سبزیجات ریشه ای را به صورت نوارهای تزئینی بلند برش می دهند که می توانید در سالاد یا پاستا استفاده کنید یا اگر با چاقو احساس راحتی نمی کنید، استفاده آسان و سریع است.

برش سبزیجات UPPFYLLD را می توان برای همه سبزیجات استفاده کرد، اما به ویژه برای سبزیجات بلند مانند خیار، کدو سبز، هویج و سیب زمینی شیرین مناسب است.اسلایسر ایکیا ست دوتایی UPPFYLLD دارای دو رنده است که این دو رنده، یکی برای برش نوارهای پهن و دیگری برای برش نوارهای نازک‌تر می باشد که برای هر سبزی با قطر کمتر از 2 میل می توانید استفاده کنید.

اسلایسر ایکیا ست دوتایی UPPFYLLD فضای بسیار بسیار کمی را اشغال می‌کند، چرا که می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی در یکدیگر قرارداد تا در هنگام نگهداری فضای بیشتری برای آن داشته باشید و همچنین اسلایسر ایکیا ست دوتایی UPPFYLLD دارای تیغه استیل ضد زنگ محکم، و تیز برای جدا کردن و تمیز کردن برای شما آسان تر می کند

و همانطور که در ابتدای توضیحات نیز گفته شد اسلایسر ایکیا ست دوتایی UPPFYLLD، به رنگ نارنجی روشن/سبز روشن می باشد که  این موضوع باعث شده تا با استفاده از رنگ‌های زیبای آن ، نقش اصلی را در اشتها و در روحیه افراد ایفا می کنند  و همچنین می تواند عاملی برای علاقه افراد به آشپزی و استفاده از این اسلایسر منحصر به فرد باشد.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

ikea | ایکیا

کشور-سازنده

سوئد

رنگ

سبز روشن, نارنجی روشن

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسلایسر ایکیا دوتایی UPPFYLLD”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

520,000 تومان

1 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید