استند موبایل ایکیا IKEA-BERGENES

  • این ابزار ساده زمانی که در حال گشت و گذار، گپ زدن یا برگزاری جلسات دیجیتال هستید به خوبی استفاده می شود.
  • طراحی سبک بامبو فضای کمی را اشغال می‌کند و دو شکاف برای اکثر دستگاه‌ها مناسب هستند – حتی با روکش روی آن.
  • برای آزاد نگه داشتن دستان خود هنگام صحبت یا مرور در دستگاه تلفن همراه مفید است.
  • به دلیل داشتن دو اندازه اسلات برای اکثر تلفن های همراه و تبلت ها مناسب است.
  • ساخته شده از بامبو، که یک ماده طبیعی با مراقبت آسان، بادوام است.
  • ساخت و تولید کشور سوئد
  • شناسه محصول در وبسایت اصلی 104.579.99
شناسه محصول: 3260 دسته:

ناموجود

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

یکی از لوازم الکترونیکی که همه ما بلا استسنا در طول روز به دفعات زیاد از آن استفاده می کنیم موبایل است و گاهی اوقات افراد در شرایط کاملا ضروری نیاز به استفاده از تلفن همراه بدون دخالت دست پیدا می کنند. در چنین مواقع ضرورری ، تنها استفاده از استند موبایل ایکیا IKEA-BERGENES است که می تواند بسیار کاربردی باشد ؛

چرا که افراد با قرار دادن استند موبایل ایکیا IKEA-BERGENES روی میز خود به راحتی می‌توانند به تماس های تلفنی خود پاسخ دهند و یا با استفاده از آن به تماشای فیلم، برقراری کنفرانس های ویدیویی یا ….. بدون اینکه نیاز به در دست گرفتن موبایل وجود داشته باشد، استفاده کنند . در حقیقت استند موبایل ایکیا IKEA-BERGENES  امروزه توانسته اند بسیاری از نیازهای افراد را در محل کار ، خانه و … برطرف کنند و به دلیل کاربردی بودن استند موبایل ایکیا IKEA-BERGENES از جنس و طراحی بسیار منحصر به فردی برخوردار می باشد.

از مزیت هایی که استند موبایل ایکیا IKEA-BERGENES می تواند به همراه داشته باشد این است که می تواند باعث افزایش سطح امنیت موبایل شده و از آسیب رسیدن به موبایل شما و ضربه خوردن نیز جلوگیری کند و با استفاده از استند موبایل ایکیا IKEA-BERGENES به صورت رو میزی شما می توانید در محل کار و  در زمانی که سرتان شلوغ است

بدون ایجاد هیچگونه بی نظمی ، به صورت مرتب و برای ساعت های طولانی در طول روز از استند موبایل ایکیا IKEA-BERGENES استفاده می کنند بهتر است هولدرهایی را خریداری نمایند که برای تولید آن ها از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب از جمله چوب بامبوی طبیعی استفاده شده است تا بتوانند برای زمان های طولانی تری از استند موبایل ایکیا IKEA-BERGENES استفاده نمایند.

 

 

ویژگی استند موبایل ایکیا IKEA-BERGENES

مهمترین ویژگی در استند موبایل ایکیا IKEA-BERGENES باعث شده است افراد زیادی علاقه به تهیه آن داشته باشند این است، زمانی که در حال گشت و گذار، گپ زدن یا برگزاری جلسات دیجیتال هستید به خوبی استفاده می شود و  همچنین طراحی سبک بامبو فضای کمی را اشغال می‌کند و دو شکاف در استند موبایل ایکیا IKEA-BERGENES وجود دارد که برای انواع موبایل ها حتی با قاب نیز مناسب است.

از ویژگی های دیگری که استند موبایل ایکیا IKEA-BERGENES به همراه دارد این است که برای آزاد نگه داشتن دستان خود هنگام صحبت یا مرور در دستگاه تلفن همراه مفید است و به دلیل داشتن دو اندازه اسلات برای بیشتر موبایل ها و تبلت ها مناسب است. این محصول منحصر به فرد که طرفدار بسیار زیادی نیز دارد ، ساخته شده از چوب بامبو می باشد، که تنها با مراقبت از آن می توانید سال های زیادی از استند موبایل ایکیا IKEA-BERGENES با دوام استفاده کنید.

 

 

 

کاربرد های استند موبایل ایکیا IKEA-BERGENES

 

 

تماشای فیلم و سریال

اگر در اوقات فراغت تصمیم میگیرید که به تماشای فیلم مخصوصاً با موبایل بپردازید؛ می دانید که استفاده از استند موبایل ایکیا IKEA-BERGENES برای شما تا چه حد می تواند کاربردی باشد که بتواند موباید شما را روی یک سطح ثابت نگهداری کند و  زمانی که از استند موبایل استفاده می‌کنید علاوه بر این که باعث می‌شود موبایل در فاصله مناسبی از چشم قرار گرفته باشد در حقیقت می‌توانید لذت هرچه بیشتری را  از تماشای فیلم و سریال مورد علاقتان ببرید.

مطالعه و درس خواندن

امروزه به دلیل ارتقای سطح تکنولوژی به راحتی می توانید با موبایل خود به مطالعه بپردازید و برای افرادی که علاقه زیادی به خواندن کتاب در موبایل دارند می تواند مناسب باشد و اگر جزء افرادی هستید که فرصتی برای مطالعه از دست نمی‌دهید و همیشه به دنبال مطالعه در موبایل هستید. پیشنهاد ما به شما این است که از یک استند موبایل ایکیا IKEA-BERGENES  در خانه بر روی میز مطالعه خودتان استفاده کنید تا بتوانید بدون فوت وقت به مطالعه و درس خواندن بپردازید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

ikea | ایکیا

کشور-سازنده

سوئد

جنس

بامبو طبیعی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استند موبایل ایکیا IKEA-BERGENES”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید