ست قاشق ایکیا مدل DRAGON

  • قاشق شربت و چای و مرباخوری بلند و فولاد و ضد خش
  • قابل شستشو در دمای ۴۰+و -۴۰درجه و ماشین ظرفشویی
  • ظروف تخت DRAGONایکیا ۳۰ سال است که در محدوده ما بوده است و به دلیل کیفیت بادوام و طراحی همیشگی آن ارزشمند است
  • به همین دلیل است که ما از این ظروف تخت در بسیاری از رستوران های IKEA خود استفاده می کنیم
  • قاشق مرباخوری از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که بادوام است و به راحتی تمیز می شود.
  • قاشق با طراحی تمیز با انواع مختلف چیدمان میز به خوبی هماهنگ می شود.
  • سایز محصول ۱۷سانتی متر و ۶عدد
  • طراحی بسیار زیبا از کارل گوستاف جانسون
  • ساخت و تولید کشور سوئد
  • شناسه محصول در وبسایت اصلی 300.917.63
شناسه محصول: 3261 دسته:

520,000 تومان

1 عدد در انبار

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ست قاشق ایکیا مدل DRAGON

اگر بخواهیم به تاریخچه قاشق و چنگال بپردازیم ، در زمان های قدیم کسانی که تنها حق استفاده از قاشق و چنگال را داشتند پادشاهان و رئیس قبیله بودند که سرباز ها و افراد عادی هرگز اجازه استفاده از قاشق و چنگال را نداشتند.  در آن زمان برای پادشاهان و سران قبیله ، قاشق چنگال ها را از جنس طلا و نقره می ساختند که زیبایی و درخشش بسیار بالایی را داشته باشد که با گذشت زمان استفاده از قاشق و چنگال در بین مردم عادی نیز رایچ شد و با استفاده از این وسیله قاشق و چنگال ها را به جای ساختن از طلا و نقره  از استیل یا فولاد ضد زنگ  استفاده می کردند.
ست قاشق مدل DRAGON از برند مشهود سوئدی، یکی از ست های ساده و در عین جال زیباست  که  از استیل ضد زنگ و ضد خش تهیه می شود و از این ست منحصر به فرد می توانید به صورت روزانه غذای لذیذی را میل کنید.
ست قاشق مدل DRAGON از برند ایکیا با بیش از 30 سال سابقه در عرصه تولید و عرضه محصولات خانه و آشپزخانه به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالا و طراحی زیبای آن در سطح بازار جهانی توانسته است از سایر رقبای خود در این عرصه برتری داشته باشد و از ست قاشق مدل DRAGON از برند ایکیا علاوه بر مصارف شخضی بیشتر در رستوران های بین المللی سطح جهان قابل مشاهده است.

 

 

ویژگی ست قاشق ایکیا مدل DRAGON

ست قاشق ایکیا مدل DRAGON شامل چقاشق شربت و چای و مرباخوری بلند و فولاد و ضد خش و سایز محصول 17 سانتی متر و 6 عدد می باشد. طراحی بسیار زیبای این ست جذاب اثر کارل گوستاف جانسون بوده که باعث می شود ست قاشق ایکیا مدل DRAGON تمام نیازهای شما را در آشپزخانه خانه برآورده کند و همچنین سال های بسیار طولانی مهمان آشپزخانه شما باشد.

 بیشترین ویژگی که باعث  شده است خانم ها علاقه بسیار زیادی به ست قاشق ایکیا مدل DRAGON داشته باشند این است که این ست از برند مشهور سوئدی از فولاد ضد خش و ضد زنگ ساخته شده است که خاصیت ضد زنگ بودن آن برای یک ست قاشق بسیار مهم است که با هرگونه مواد غذایی واکنش ندهد و ست قاشق ایکیا مدل DRAGON ضمنا درخشندگی و براق بودن استیل حتی بیشتر از نقره می تواند جلوهی زیبا سفره تان باشد. از طرف دیگر قیمت مناسب ست قاشق ایکیا نسبت به سایر فلزات مقرون به صرفه است ؛

این فلز که با نام  فولاد ضد خش و ضد زنگ شناخته شده است، آلیاژی از فولاد است که از مواد اولیه در ساخت این ست قاشق ایکیا مدل DRAGON به کار رفته است . فولاد ضد خش و ضد زنگ به دلیل خاصیتی که دارند قابل شستشو در دمای ۴۰+و -۴۰درجه و ماشین ظرفشویی می باشد که قاشق مرباخوری موجود در این ست از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که بادوام بالای خود به راحتی تمیز می شود و مقاومت بسیار زیادی را در برابر ضربه خوردگی، پوسیدگی و زنگ زدن از خود نشان دهد و به همین دلیل است که ما از این ظروف تخت در بسیاری از رستوران های IKEA خود استفاده می کنیم ؛

از طرفی دیگر ظروف تخت DRAGON ایکیا 30سال است که در محدوده ما بوده است و به دلیل کیفیت بادوام و طراحی همیشگی آن ارزشمند است و ست قاشق ایکیا مدل DRAGONبا طراحی تمیز  و زیبای خود با انواع مختلف چیدمان میز به خوبی هماهنگ می شود.

برای اینکه همیشه ست قاشق ایکیا مدل DRAGON به درخشش و زیبایی اولیه خود بماند توصیه می شود که در هنگام شست و شوی این ست هرگز از سیم ظرف شویی استفاده نکنید و پس از هربار استفاده از این ست سریعا آن ها را بشویید و با یک پارچه تمیز آن را خشک کنید تا لکه های آب بر روی آن باقی نمانده و درخشش خود را همانند روزهای اول حفظ کند.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

ikea | ایکیا

جنس

فولاد ضد زنگ

سایز

17 سانتی متر

تعداد / بسته بندی

6 عددی

کشور-سازنده

سوئد

مدل

DRAGON

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست قاشق ایکیا مدل DRAGON”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

520,000 تومان

1 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید