رانرو رومیزی چیبو تی سی ام آلمان

  • رانر و رومیزی کتان برند چیبو
  • رنگ دلنشین و ابی کله غازی
  • انتخاب مناسبی برای بهبود حال و هوای فضای داخلی منزل شما
  • طول رانر ۱۸۰ و عرض ۴۰سانتیمتر
  • به راحتی با میزها در سایزهای مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد
  • ساخت و تولید کشور المان
  • سایزطول ۱۸۰در ۴۰عرض
  • قیمت دروب سایت چیبو ۱۰یورو

250,000 تومان

2 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند چیبو آلمان ( رانرو رومیزی چیبو تی سی ام آلمان )

چیبو یک برند آلمانی بسیار مشهور است که دارای فروشگاه های زنجیره ای متعدد در سرتاسر جهان می باشد. محصولات این برند با کیفیت بسیار بالا و بر براساس استانداردهای سختگیرانه مکس هرز تولید می شوند.

محصولات چیبو دامنه ای بسیار گسترده دارد و شامل انواع پوشاک، لوازم منزل، آشپزخانه، بهداشتی، سفر، کمپینگ و … می باشد. البته معروفترین محصول این برند آلمانی قهوه های بسیار خاص و خوش طعم آن می باشد که شهرت چندین ساله و جهانی دارد. چیبو در سال 1949 توسط مکس هرز در شهر هامبورگ آلمان تاسیس شد.

در حقیقت نام برند چیبو (Tchibo) الهام گرفته از واژه چیلینگ (Tchiling) و واژه بونه (Bohne) معادل آلمانی واژه دانه برگرفته شده است . پس از سال 1965، چیبو به عرصه محصولات خانه و آشپزخانه وارد گردید به نحوی که در سال 1987 عمده فروشگاه های آلمان به عرضه محصولات پوشاک و لوازم خانه این برند پرداختند.

در واقع برند چیبو پر از شگفتی و زیبایی است زیرا به واسطه خلق ایده های جدید همواره خود را بروز نگه می دارد و این نکته یکی از کلیدی ترین مزیت های رقابتی این برند در بین سایر برند ها می باشد.  شما هم با یکبار خرید از محصولات این برند ، مشتری همیشگی محصولات چیبو خواهید شد.

 

 

ویژگی رانرو رومیزی چیبو تی سی ام آلمان

بهترین رانر برای میزهای شیک و مدرن محیط خانه شما ، رانرو رومیزی چیبو تی سی ام آلمان با طرح های ساده و از جنس کتان مرغوب هستند، جنس میز نیز می تواند یک معیار برای انتخاب رانر به حساب آید، به عنوان مثال اگر جنس میز شما شیشه ای است، رانر کتان می تواند یک انتخاب مطلوب برای محیط شما به حساب آید که می تواند از افتادن و لیز خوردن رانر روی میز های شیشه ای جلوگیری کند.

در نظر داشتن هماهنگی بین رنگ رانر و فضای محیط جزء اولویت های خرید هر نوع رانری محسوب می شود.جدای از رنگ و طرح و نقش رانرو رومیزی چیبو تی سی ام آلمان باید توجه ویژه ای هم به کیفیت رانر داشته باشیم. رانرهای ساده بر خلاف رانر های طرح دارد بدون شک به جذابیت و زرق و برق میز و البته گاهی در ست کردن رانر با ظروف مورد استفاده می تواند همخوانی زیبایی روی میز ایجاد کند.

 

 

از آنجایی که رانر یا رومیزی بیشتر از هر وسیله دیگری در میز آشپزخانه در معرض لک شدن هستند ممکن است شاهد لک هایی که گاهی به سختی از بین می روند باشید ؛ بنابراین توجه به کیفیت رانر رومیزی بسیار حائز اهمیت است.

رانرو رومیزی چیبو تی سی ام آلمان که از پارچه های کتان از رنگ دلنشین و آبی کله غازی تهیه شده اند که مقاومت بسیار بالاتری در برابر حرارت و شستشو دارند. سایز رانرو رومیزی چیبو تی سی ام آلمان به طول 180و عرض 40 سانتی متر بوده و به راحتی با انواع میزها در سایزهای مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

نحوه تمیز کردن رانرو رومیزی چیبو تی سی ام آلمان بسیار ساده بوده و با یک پارچه نم دار به راحتی تمیز می شوند و با توجه به اندازه میز مورد نظرتان می تواند از این نمونه رانرها انتخاب مناسبی برای بهبود حال و هوای فضای داخلی منزل شما و برای تزیین میز ناهارخوری استفاده نمایید.

 

 

نحوه شستشوی رانرو رومیزی چیبو تی سی ام آلمان

از آنجایی که معمولاً رانرها از پارچه هایی حساس اما در عین حال زیبا ساخته می شوند، رعایت مراحل شستشوی آن نیز تاثیر بسیار بالایی را در ماندگاری آن ها دارد.

در مرحله اول بهتر است رانرو رومیزی چیبو تی سی ام آلمان با دست شسته شوند، اما در صورتی که به استفاده از ماشین لباسشویی تأکید دارید، بهتر است نوع شستشو را روی پارچه های حساس بگذارید و شستشو با آب سرد را انتخاب کنید.برای اتو کردن هم زمانی که هنوز رانر ها کمی مرطوب هستند آن ها را با دمای متوسط و با تعداد دفعات بسیار کم اتو کشی کنید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

چیبو | Tchibo

جنس

کتان

رنگ

آبی کله غازی

سایز

طول ۱۸۰ در ۴۰عرض

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رانرو رومیزی چیبو تی سی ام آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

250,000 تومان

2 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید