رنده کوچیک پنیر و سیر و پیاز با تیغه های فولادی ایتالیایی

  • محصولی با بدنه المینیوم و تیغه خای فولادی با طراحی زیبای ایتالیا
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • کیفیت بسیار بالا
  • دیزاین و تولید کشور ایتالیا
  • برای رنده کردن تمام محصولات کوچک و بسیار سفت مثل زنجبیل،سیر،موسیر،گردو و……
شناسه محصول: 3176 دسته:

299,000 تومان

1 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

رنده جزو یکی از پرمصرف ترین و کاربردی ترین لوازم آشپزخانه می باشد . از آن برای خرد کردن مواد غذایی استفاده می شود . رنده ها دارای انواع متنوع و مختلفی هستند . برای مثال رنده ای که برای خرد کردن مواد غذایی مانند سیب زمینی استفاده می شود با رنده کوچیک پنیر و سیر و پیاز با تیغه های فولادی ایتالیایی استفاده می شود .

از نظر ظاهری و اندازه تفاوت دارد و اگر به دنبال خرید یک رنده کوچیک برای خورد کردن پنیر و سیر و پیاز یا سایر اقلام مواد غذایی ریز هستید، این محصول از جمله کالاهایی هستند که می‌توانند نیاز شما را برطرف کنند. تاریخچه رنده پنیر از آنجایی شروع می شود که یک فرانسوی در دهه 1540میلادی با نام François Boullier وسیله ای برای خورد کردن یا در اصطلاح رنده کردن اختراع کرد تا نشان دهد که می‌توان همچنان از پنیر سفت‌شده و برای خورد کردن انواع مواد غذایی ریز و درشت استفاده کرد.

 

 

ویژگی رنده کوچک با تیغه های فولادی ایتالیایی

اگر رنده های موجود در سطح بازار را مشاهده کنید، بعضی از رنده‌ها دارای چهار یا دو قسمت برای خورد کردن هستند و در هر یک از این چهار قسمت، سطحی با سوراخ‌هایی متفاوت قرار دارد که می‌توانید به کمک هر سوراخی، مواد غذایی مورد نظرتان را با اندازه‌های مختلف رنده کنید اما این رنده ها از ایمنی لازم برای استفاده برخوردار نیستند.یکی از نکاتی که می‌تواند ایمنی کار را در هنگام رنده‌کردن کوچیک پنیر و سیر و پیاز با تیغه های فولادی ایتالیایی افزایش دهد،

وجود پایه‌هایی است که در زیر رنده تعبیه شده اند که می‌توانید آن ها را به سطح مورد نظرتان بچسبانید و مانع از لیزخوردن آن در حین رنده‌کردن مواد غذایی کوچک مانند پنیر و سیر و پیازشوید. از جمله رنده کوچیک پنیر و سیر و پیاز با تیغه های فولادی ایتالیایی این است که با وجود این پایه‌ها دیگر نیازی نیست نگران لیزخوردن رنده باشید یا مجبور شوید که با یک دست به رنده‌کردن مشغول شوید و با دست دیگر رنده را محکم نگه دارید.

طراحی رنده کوچیک پنیر و سیر و پیاز ایتالیایی به گونه ای است که محصولی با بدنه المینیوم و تیغه های فولادی با طراحی زیبای ایتالیا صورت گرفته و برخلاف بعضی از رنده‌های موجود در بازار که دارای گیره‌ای هستند این محص.ل بدون داشتن هیچگونه گیره و لغزش می‌توانید مواد غذایی را به آرامی شروع به کشیدن روی سطح رنده کنید و در این صورت به دستانتان فشار کمتری وارد می‌شود.

به صورت کلی طراحی ارگونومیکی این محصول فوق العاده ایتالیایی به گونه ای است که کمترین میزان فشار را به بدنتان وارد می‌کند و شاید بگویید که رنده‌کردن آن‌قدر طولانی نیست که بتواند به بدن آسیبی وارد کند اما برخلاف این تفکر اگر ساعت های بسیار زیادی از  روز را در آشپزخانه سپری می کنید و لازم است همه تلاش‌تان را به کار بگیرید لازم است رنده ای را انتخاب کنید که علاوه بر طراحی ارگونومیکی آن تیغه های آن بسیار تیز و از فولادد زنگ نزن باشد تا کارکردن در آشپزخانه شما را خسته نکند و فشاری مضاعف به بدنتان وارد نشود.

رنده کوچیک پنیر و سیر و پیاز با تیغه های فولادی ایتالیایی ، محصولی با بدنه المینیوم و تیغه خای فولادی با طراحی زیبای ایتالیا می باشد که برای رنده کردن تمام محصولات کوچک و بسیار سفت مثل زنجبیل،سیر،موسیر،گردو و…… می باشد . تیغه های فولادی ایتالیایی به کار برده شده در این محصول به گونه ای است که از کیفیت و بسیار بالابر خوردار بوده و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد.

 

 

روش تمیز کردن رنده های کوچک با تیغ فولادی تیز

برای تمیز کردن رنده های کوچک از جمله رنده کوچیک پنیر و سیر و پیاز با تیغه های فولادی ایتالیایی می توانید قبل از استفاده آن را با روغن نباتی چرب کنید که باعث می شود مواد غذایی به رنده چسبیده نشود و در نتیجه موادغذایی کوچک مانند سیر راحت تر رنده می شود. این روش باعث می شود دست شما در هنگام استفاده از رنده های کوچک زخمی نشود و برای تمیز کردن هرچه بهتر رنده های کوچک می توانید از مسواک یا برس دسته دار می توانید کمک بگیرید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
کشور-سازنده

ایتالیا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رنده کوچیک پنیر و سیر و پیاز با تیغه های فولادی ایتالیایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

299,000 تومان

1 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید