پوست کن ثابت و دو‌ تیغه دستی ایتالیایی

  • محصولی با بدنه سیلیکونی و تیغه ثابت با طراحی زیبای ایتالیا
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • کیفیت بسیار بالا در دورنگ زیبا
  • دیزاین و تولید کشور ایتالیا
  • برای پوست کردن تمام محصولات کوچک و بسیار سفت و سبزیجات
شناسه محصول: 3181 دسته:

299,000 تومان

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

در واقع پوست کن ها جایگزینی برای چاقو هستند که استفاده از آن ها نسبت به چاقوهای تیز آشپزخانه خطر کمتری را به همراه دارد. پوست کن به دلیل طراحی مخصوصی که دارد سرعت عمل افراد را در کار کردن بالا می برد و امروزه مدل‌های مختلفی از پوست‌کن تولید شده است که علاوه بر پوست کردن سبزیجات می‌توان از برای پوست کندن میوه ها نیز استفاده کرد.

جنس تیغه این پوست کن از فولاد ایتالیایی ضد زنگ است. تیغه این محصول علاوه بر دوام و ضد زنگ بودن آن از انعطاف مناسبی برخوردار است. هنگام خرید از ضد زنگ بودن تیغه اطمینان حاصل کنید چرا که تیغه های نامرغوب میتواند در هنگام پوست کندن سبزیجات و میوه قسمتی از آلودگی را انتقال دهد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک مرغوب سیلیکون و تیغه آلمینیومی ضد زنگ طراحی شده است .

بدنه آلمینومی این پوست کن در مقایسه یا سایر پوست کن های پلاستیکی موجود در بازار از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند که به دلیل جنس فلزی مرغوب وزن مناسبی برخوردار هستند و طبیعتا قیمت مناسبی نیز دارند.  کاربری پوست کن به گونه ای است که برای پوست کردن تمامی محصولات کوچک و بسیار سفت و سبزیجات سختی مانند سیب زمینی و هویچ را دارد بنابراین بهتر است از بدنه فلزی که دارای مقاومت بهتری است استفاده شود.

 

 

ویژگی های پوست کن ثابت و دو‌ تیغه دستی ایتالیایی

پوست کن ثابت و دو‌ تیغه دستی ایتالیایی از فولاد ضدزنگ دیزاین و تولید کشور ایتالیا شده و با مواد غذایی واکنش نمی دهد که می تواند در برابر ضربه، رطوبت و گرما مقاومت بسیار بالایی را از خود بر جای بگذارد. این پوست کن حرفه ای دو تیغه ایتالیایی مانند حرکت چاقو بر روی انواع مختلف سبزیجات و میوه ها می باشد.

با این پوست کن دوتیغه مراحل آماده سازی غذا بسیار آسان و لذت بخش تبدیل می کند. در دو طرف این پوست کن زائده ای نیم دایره ای شکل قرار دارد که از آن می توانید برای لکه گیری سبزیجاتی مانند بادمجان ، کدو سبز و …. استفاده کنید.

 

 

مزیت پوست کن ثابت و دو‌ تیغه دستی ایتالیایی

پوست‌کن یکی از ابزارهای فوق العاده کاربردی در آشپزخانه است که از یک تیغه فلزی شکیل تشکیل شده است و به یک دسته سیلیکونی متصل شده است و از این ابزار برای کندن پوست خارجی سبزیجات خاص مانند سیب زمینی، هویج و میوه‌ها مانند سیب، خیار و … استفاده می‌شود.

  • چند کاره : یک تیغه چند کاره برای پوست کندن انواع سبزیجات و میوه ها برای برش دادن آن ها به نوارهای بلند و کوتاه می توانید جهت تزئین سالاد استفاده کنید.
  • فوق العاده تیز و ایمن: پوست کن ثابت و دو‌ تیغه دستی ایتالیایی ساخته شده از با کیفیت ترین فولاد ضد زنگ و تیغه های تیز تیغ با طراحی ضد برش. قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد.
  • راحت سالم :پوست کن ثابت و دو‌ تیغه دستی ایتالیایی مناسب برای برش استفاده کنید و از آن در غذاهای  خوشمزه و جذاب برای بزرگسالان و کودکان درست کنید.
  • قیمت پایین تر با کیفیت بالا : قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بسیار بالا در دورنگ زیبایی که پوست کن ثابت و دو‌ تیغه دستی ایتالیایی دارد ، حتی پس از 6 ماه استفاده از آن زنگ نمی زند و شما با چنین قیمت کمتری می توانید روی کیفیت این پوست کن حساب کنیدو همچنین می توانید این محصول هدیه ای بسیار کوچک اما کاربردی برای خانواده و بهترین دوستان شما باشد.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
رنگ

بنفش, سبز

کشور-سازنده

ایتالیا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پوست کن ثابت و دو‌ تیغه دستی ایتالیایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

299,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید