دستمال پارچه ای ایکیا مدل rinning

  • حوله ظرف، سفید / خاکستری تیره / طرح دار، 45×60 سانتی متر 4عدد
  • دو الگوی جاودانه این 4 حوله چای را با مربع و راه راه تزئین می کنند که از پنبه خالص بادوام ساخته شده اند
  • از آنجایی که نخ ها با نخ رنگ می شوند، رنگ خود را حفظ می کنند – بعد از شستشو شستشو می شوند.
  • رنگ ها به لطف نخ پنبه ای رنگ شده پس از شستشو شستشو باقی می مانند.
  • دارای حلقه برای آویزان کردن برای ذخیره سازی آسان در صورت عدم استفاده.
  • طراحی بسیار زیبا ازهانا ویلکاکس
  • ساخت و تولید کشور سوئد
  • شناسه محصول در وبسایت اصلی 204.763.46
شناسه محصول: 3262 دسته:

650,000 تومان

4 عدد در انبار

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آشپزخانه یکی از محیط های کانونی و بسیار مهم هر خانه ای به حساب می آید که خرید و انتخاب مناسب لوازمی از جمله دستمال پارچه ای ایکیا مدل rinning  بسیار حائز اهمیت است. دستمال پارچه ای ایکیا مدل rinning که برای خشک کردن ظروف، جذب هرگونه رطوبت و خیسی ، پاک کردن سطوح مختلف آشپرخانه ازجمله تمیز کردن کابینت ها کاربرد و استفاده زیادی در آشپزخانه دارد، طرح و رنگ در وسایل آشپزخانه بسیار مهم بوده

و می تواند در روحیه خانم ها تأثیر مثبت یا حتی منفی را داشته باشند بنابراین سعی کنید دستمال پارچه ای ایکیا مدل rinning را انتخاب کنید که هم باعث شادابی و افزایش روحیه شما شود و هم اینکه دارای رنگ های سفید ، خاکستری تیره ، و دستمال طرح دار می باشد که عموما با هر محیطی از خانه و آشپزخانه سازگار و هماهنگ می باشد.

 

 

دستمال پارچه ای ایکیا مدل rinning

از مهم ترین ویژگی هایی که  در عمر و دوام دستمال آشپزخانه بسیار تأثیرگذار است، جنس پنبه ای و نرمی بیش از حد دستمال پارچه ای ایکیا مدل rinning می باشد که به خوبی رطوبت و کثیفی را به خود جذب می کند و هیچگونه محدودیتی در کاربرد خود ندارد.  معمولا دستمال های آشپزخانه ای که سایز بزرگ تری دارند از کارایی بیشتری هم برخوردار هستند بنابراین سایز دستمال پارچه ای ایکیا مدل rinning در اندازه 45×60 سانتی متر می توانید کلیه  سطوح خیس و کثیف را با ابعاد بیشتری تمیز کنید.

دستمال پارچه ای ایکیا مدل rinning دارای دو الگوی جاودانه این 4 حوله چای را با مربع و راه راه تزئین می کنند که از پنبه خالص بادوام ساخته شده اند و  از آنجایی که نخ ها با نخ رنگ می شوند، رنگ خود را حفظ می کنند و حتی سخت ترین لکه ها بعد از شستشو شسته و از بین می روند. رنگ های موجود در دستمال پارچه ای ایکیا مدل rinning به لطف نخ پنبه ای رنگ شده پس از شستشو رنگ خود را از دست نمی دهند و با هر بار شسته شدن رنگ زیبای خود را حفظ می کند.

طراحی این محصول منحصر به فرد و بسیار کاربردی اثر هانا ویلکاکس بوده و دارای حلقه برای آویزان کردن برای ذخیره سازی آسان در صورت عدم استفاده می باشد که بدون شک هانا ویلکاکس با طراحی منحصر به فرد خود توانسته است کار را برای خانم های خانه دار آسان تر کند.

 

 

کاربرد های مختلف دستمال آشپزخانه

همانطور که می دانید وجود دستمال پارچه ای ایکیا مدل rinning یکی از لوازم ضروری در آشپزخانه به حساب می آید با کمک آن می توانید به راحتی محیط آشپزخانه را تمیز کنید دستمال پارچه ای ایکیا مدل rinning دارای کاربردهای بسیارزیادی هستند که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

 

 

جابجایی ظروف داغ با دستمال پارچه ای ایکیا مدل rinning

حتما برای همه شما پیش آمده است که از دستمال آشپزخانه برای جا به جایی قابلمه داغ استفاده می کنید که پس از استفاده میبینید که سوخته اند یا ضخامت اولیه خود را از دست داده اند ، اما با دستمال پارچه ای ایکیا مدل rinning  که برای جابجایی ظروف داغ استفاده می شوند، دارای جنس پنبه ای و منحصر به فرد است که در برابر گرما مقاومت لازم را داشته و هرگز دچار سوختگی نمی شود.

 

 

خشک کردن ظروف با دستمال پارچه ای ایکیا مدل rinning

از کاربرد های  دیگر دستمال پارچه ای ایکیا مدل rinning این است که به دلیل وجود پنبه در آن آب را به خوبی جذب کرده و پس از شستشوی ظروف، به جهت اینکه هیچگونه لکه ای از آب بر روی آن ها باقی نماند، می توانید ظروف را با استفاده از این محصول خشک کرده و  برای استفاده مجدد از آن دستمال را از حلقه های آن آویزان کنید تا خشک شوند.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

ikea | ایکیا

جنس

نخ پنبه ای

تعداد / بسته بندی

4عددی

سایز

45×60 سانتی متر

مدل

rinning

کشور-سازنده

سوئد

رنگ

سفید , خاکستری تیره

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستمال پارچه ای ایکیا مدل rinning”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

650,000 تومان

4 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید