بستنی اسکوپ با قاشقی عمیق با جنس آلمینیوم زیبای ایتالیایی

  • محصولی با بدنه چوبی و گردی اسکوپ المینیومی با طراحی زیبای ایتالیا
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • کیفیت بسیار بالا
  • دیزاین و تولید کشور ایتالیا
  • برای اسکوپ کردن بستنی،هندوانه،خربزه و تمام محصولات کوچک و درشت بسیار سفت
شناسه محصول: 3179 دسته:

299,000 تومان

2 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

بستنی اسکوپ با قاشقی عمیق با جنس آلمینیوم زیبای ایتالیایی، یکی از ساده ترین و کاربردی ترین لوازم آشپزخانه است که برای شما شرایط سرو بستنی به شکلی زیبا و در عین حال کاملاً راحت و سریع را فراهم می کند و کافیست قاشق اسکوپ را روی سطح بستنی بکشید ، بستنی جمع آوری شده در داخل قاشق به صورت یک توپ دایره ای شکل فرم می گیرد که می توانید با فشردن دستگیره های اسکوپ به سمت داخل را به صورت کاملاً سالم از داخل قاشق جدا کنید و درون ظرف موردنظر خودتان قرار دهید.

این محصول از جنس آلمینیوم ضد زنگ تولید شده که به سادگی قابل شست و شو و تمیز کردن می باشد . طراحی ظاهری زیبای اسکوپ نیز از جمله ویژگی های این محصول به شمار می رود که امکان قرار دادن آن در کنار ظرف بستنی جهت سرو در هنگام پذیرایی را به شما می دهد.

این نوع از قاشق ها دارای دهانه ای با ارتفاع داخلی بیشتر برای ایجاد امکان جمع شدن بستنی یا هر نوع موادی با حجم بیشتری می باشد محصولی با طراحی ظاهری زیبا و در عین حال کاربردی که علاوه بر افزایش سرعت عمل ، امکان استفاده ساده تر را نیز به شما می دهد .

 

 

ویژگی قاشق اسکوپ با جنس آلمینیوم ایتالیایی

قاشق بستنی اسکوپ تولید شده از جنس آلمنیوم ایتالیایی است که مقاومت بسیار خوبی در برابر انواع ضربه و فشار برخوردار است و شما می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.این اسکوپ بستنی آلمینومی دارای سر دایره ای شکل نیم کره ای و دسته های به شکل انبری است. عمق مناسب این قاشق اسکوپ بستنی باعث می‌شود مقدار مناسبی از بستی یا هر موادی را بر داشته و با فشار دادن به قسمت دسته تمامی مواد از قاشق به راحتی به صورت توپی شکل خارج شود.

بدنه این قاشق اسکوپ به دلیل جنس آلمینومی که دارد در تماس با رطوبت به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی‌شود و شما می‌توانید برای شستشوی آن ، از ماشین ظرفشویی استفاده کنید و هم به صورت دستی اقدام به شستشوی آن نمایید.

اندازه و ابعاد این قاشق بستنی اسکوپ به گونه ای طراحی شده که باعث راحتی کار با آن می‌شود و شما می‌تواند آن را درون فضاهای بسیار محدود و کوچک نگهداری کنید.همچنین این قاشق با وزن بسیار سبکی که دارد باعث می‌شود شما در هنگام کار با آن به هیچ عنوان خسته و اذیت نشوید و بتوانید مدت زمان بیشتری را از آن استفاده نمایید.

 

کاربرد قاشق اسکوپ با جنس آلمینیوم ایتالیایی

کاربرد قاشق بستنی اسکوپ بسیار زیاد است و شما با داشتن یک عدد قاشق اسکوپ بستنی در آشپزخانه علاوه بر سرو بستنی می تواند برای شما کاربرد های بسار زیادی را به همراه داشته باشد.

میوه آرایی با هندوانه خربزه و یا طالبی

اگر علاقه به سرو میوه های تابستانه و خوشمزه به صورت شکل هندسی و خاص برای مهمانی ها و مناسبت های خود دارید می توانید از این قاشق اسکوپ برای میوه آرایی استفاده کنید؛ به گونه‌ای که فقط با سری قاشق، می توانید اسکوپ های رنگی از میوه های تابستانی همچون هندوانه، خربزه و یا طالبی درست کنید و تزئینات زیبایی را با این میوه‌ها انجام دهید.

 

 

درست کردن کاپ کیک ها با اندازه یکسان

یکی از بهترین کاربرد قاشق اسکوپ بستنی در درست کردن کاپ کیک است؛ یعنی مایع کاپ کیک را با کمک قاشق اسکوپ بستنی می توانید در داخل لاینرها بریزید و به این ترتیب همه کاپ کیک ها پس از پخت شکل ظاهری یکسانی خواهند داشت.

لایه بندی کرم کیک ها

 شما می توانید با استفاده از قاشق بستنی اسکوپ به اندازه یکسان کرم را در بین طبقات کیک کرم دار تقسیم کنید و همه لایه های کیک میزان یکسانی کرم خواهند داشت.

قالب زنی بیسکویت

با استفاده از قاشق اسکوپ بستنی می‌توان خیلی سریع و به صورت یک اندازه تعداد بسیاری از بیسکوییت را به شکل دایره قالب زده و در سینی موردنظر خود قرار دهید.

 

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
کشور-سازنده

ایتالیا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بستنی اسکوپ با قاشقی عمیق با جنس آلمینیوم زیبای ایتالیایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

299,000 تومان

2 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید