برش زن رولی پیتزا برای هر خمیری با جنس آلمینیوم زیبای ایتالیایی

  • محصولی با بدنه چوبی و رول المینیومی با تیغه فولادی با طراحی زیبای ایتالیا
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • کیفیت بسیار بالا
  • دیزاین و تولید کشور ایتالیا
  • برای کات کردن پیتزا با راحتی و تمام خمیرها و نان ها کوچک و درشت بسیار سفت
شناسه محصول: 3180 دسته:

299,000 تومان

2 عدد در انبار

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

یکی از لوازم مورد نیاز در هر مکانی که پیتزا سرو می شود لازمه آن داشتن یک برش زن رولی پیتزا برای هر خمیری با جنس آلمینیوم زیبای ایتالیایی می باشد و این برش های منظم در پیتزا توسط برش زن رولی صورت می گیرد.

برش زن پیتزا در مدل ها و کیفیت های ارائه شده می شوند که یکی از مدل های آن برش زن رولی پیتزا برای هر خمیری با جنس آلمینیوم زیبای ایتالیایی می باشد که برش زن پیتزا علاوه بر رستوران ها و کافه ها یکی از وسیله های بسیار کابردی و مورد نیاز هر آشپرخانه می باشد. با کمک این وسیله می توان به راحتی کیک، پیتزا و هر خمیری را به قسمت های مساوی تقسیم کنید.

 

 

دستگاه برش پیتزا رولی دارای یک از چرخ جنس آلمینیوم زیبای ایتالیایی تیز با قطر 10سانتی متر مناسب برای برش خمیر پیتزا، کیک، شیرینی و نان در فست فود، قنادی یا نانوایی است.

اما خوردن پیتزا زمانی برای همه ما لذت بخش خواهد بود که به زیبایی برش خورده باشد که باعث می شود به راحتی بتوانید برش های پیتزا یا کیک را از هم جدا کنید، اما اغلب در خانه ها به علت نداشتن برش زن مناسب پیتزا ، برش های نامنظم و با جلوه ای نامناسب همراه است ، برای حل این مشکل ما به شما برش زن رولی پیتزا برای هر خمیری با جنس آلمینیوم زیبای ایتالیایی را پیشنهاد می کنیم،

وسیله ای سبک ،کار آمد همراه با تیغه ای بسیار مقاوم و ضد زنگ این محصول علاوه بر طراحی فانتزی و بسیار زیبا و شیک ، دارای تیغه بسیار با کیفیت و ضد زنگ از جنس آلمینوم ایتالیایی می باشد.وزن بسیار کم ، تیغه تیز و دسته خوش دست این برش زن رولی باعث می شود شما به راحتی پیتزای خود را به هر شکلی که میخواهید برش بزنید و البته ناگفته نماند که برش زن فانتزی پیتزا و کیک قابل استفاده برای برش انواع کیک نیز می باشد.

 

 

برش زن رولی پیتزا برای هر خمیری با جنس آلمینیوم زیبای ایتالیایی به گونه ای طراحی شده است که دسته مقاوم و ارگونومیک این محصول به راحتی در دست قرار گرفته و در کنار تیغه آلمینیومی بسیار تیز به شما امکان برش زدن پیتزا، کیک و … را می دهد و به همین دلیل نیز یکی از پر فروش ترین لوازم آشپزخانه در بازار به حساب می آید. سرعت در برش زن رولی پیتزا برای هر خمیری با جنس آلمینیوم زیبای ایتالیایی از جمله مزایایی است که این برش زن برای شما فراهم می کند و به همین علت میتوانید این محصول را در خانه نیز مورد استفاده قرار دهید و در کمترین زمان پیتزا یا کیک مورد نظرتان را برش دهید.

برش زن رولی پیتزا محصولی با بدنه چوبی و رول المینیومی با تیغه فولادی با طراحی زیبای ایتالیا ساخته شده است که ضد زنگ بودن آن  از خراب شدن دسته جلوگیری می کند بدنه چوبی آن که از چوب با کیفیت تهیه می شوند بسیار محکم و مقاوم می باشند با کیفیت بسیار بالای آن در قسمت تیغه و دسته قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد.برش زن رولی پیتزا که وزن سبکی دارند سهولت استفاده آسان تری نیز به همراه دارند همچنین با داشتن این قابلیت دیگر نیازی به شستشوی وسیله توسط دست نخواهید داشت.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
کشور-سازنده

ایتالیا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برش زن رولی پیتزا برای هر خمیری با جنس آلمینیوم زیبای ایتالیایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

299,000 تومان

2 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید