گل سبز مصنوعی ایکیا فژکا

  • گیاه گلدانی مصنوعی، برای داخل،خارج،طبقه آویزان
  • گیاهان گلدان مصنوعی FEJKA نیازی به ابیاری هرروزه ندارند
  • فرصت را غنیمت میشمارد تا کارهای بهتری نسبت به آبیاری گیاهان و چیدن برگ های مرده دارید.
  • شما و همه را فریب خواهد داد زیرا آن ها بسیار واقعی به نظر می رسند.
  • شناسه محصول در وبسایت اصلی205.084.08
  • گیاه مصنوعی واقعی که سال به سال تازه به نظر می رسد.
  • اگر نمی توانید گیاهی زنده داشته باشید، اما همچنان می خواهید از زیبایی های طبیعت لذت ببرید، عالی است.
  • مناسب برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز
  • قطر گلدان گیاه :  9 سانتی متر• ارتفاع بوته :  12 سانتی متر
شناسه محصول: 3257 دسته:

250,000 تومان

3 عدد در انبار

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

گل سبز مصنوعی ایکیا فژکا

گل سبز مصنوعی ایکیا فژکا برخلاف گل های طبیعی هیچ یک از دردسرهای نگهداری و آبیاری گل های طبیعی را ندارد اما ظاهر زیبا و شاداب گل سبز مصنوعی ایکیا فژکا برای همیشه حفظ می شود و در عین حال رنگ آن ها نیز در مقابل نور خورشید از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. گل سبز مصنوعی ایکیا فژکا، در حقیقت گل سبز های مصنوعی هستند که براساس انواع مختلف گل ها و گیاهان با استفاده از مواد غیر طبیعی همچون پارچه یا فوم و… ساخته می شوند و شباهت بسیار زیادی به گیاهان و گل های طبیعی دارند.

گل سبز مصنوعی ایکیا فژکا به دلیل ظاهر بسیار طبیعی که دارند می تواند انواع گل های سبز مصنوعی را جایگزین گل های طبیعی کنید. قطر و اندازه در گل سبز مصنوعی ایکیا فژکا هم تاثیر بسیار زیادی در طبیعی جلوه دادن و شاداب دیده شدن آن ها دارد و  قطر و اندازه گل سبز مصنوعی ایکیا فژکا به گونه های طبیعی نزدیک  به گل طبیعی است که مخاطب با دیدن آن احساس واقعی تری را خواهد داشت.

 

 

ویژگی گل سبز مصنوعی ایکیا فژکا

یکی از مهم ترین ویژگی های گل سبز مصنوعی ایکیا فژکا که باعث محبوبیت آن در بین افراد شده است ، رنگ های بسیار طبیعی و زیبا در قسمت های مختلف بدنه گل است که معمولاً دارای طیف های بسیار گسترده و زیبایی از رنگ سبز و تیره و روشن است که هیچ گاه به صورت یکدست و کامل تک رنگ و یکسان در مقابل دید مخاطب قرار نمی گیرد و

شما کمتر گل مصنوعی را می توان پیدا کنید که در یک قسمت از خود، رنگ کاملاً متنوع و زیبایی داشته باشد و همچنین در قسمت ساقه، دمبرگ، برگ و گل سبز مصنوعی ایکیا فژکا به گونه ای طراحی شده اند که طیف های متفاوتی از رنگ را در قسمت های مختلف گیاه دیده می شود.

از ویژگی های دیگری که  گیاهان گلدان مصنوعی FEJKA  دارند ای است که نیازی به ابیاری هرروزه ندارند و اگر نمی توانید گیاهی زنده داشته باشید، اما همچنان می خواهید از زیبایی های طبیعت لذت ببرید، عالی است تافرصت را غنیمت می شمارد تا کارهای بهتری نسبت به آبیاری گیاهان و چیدن برگ های مرده دارید.گل سبز مصنوعی ایکیا فژکا، برای داخل،خارج،طبقه آویزان  و

همچنین مناسب برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز می باشد تا شما و همه را فریب خواهد داد زیرا آن ها بسیار واقعی به نظر می رسند به گونه ای که با گذشت زمان همچنانسال به سال تازه به نظر می رسد. از لحاظ قطر و اندازه گل سبز مصنوعی ایکیا فژکا ، قطر گلدان گیاه   9 سانتی متر و ارتفاع بوته  12 سانتی متر می باشد.

 

 

مزایای استفاده از گل سبز مصنوعی ایکیا فژکا

اولین مزیتی که گل سبز مصنوعی ایکیا فژکا می تواند به همراه داشته باشد این است که ایکیا فژکا گل سبز مصنوعی کیفیت بسیار بالایی دارد و برخلاف گل های طبیعی از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند بدون محدودیت در مدت طولانی در فضای باز و بسته مورد استفاده قرار بگیرند و محیط زیبا و سرسبزی را برای شما ایجاد کنند.

گل سبز مصنوعی ایکیا فژکا،نیازمند نگهداری و مراقبت های روزانه نیستند و به انواع اقسام کود یا مکمل ها برای افزایش  ماندگاری و طول عمر ندارند و لازم نیست هر بار نگران کود دهی و تعویض خاک آن باشید؛ تنها می توانید با یک دستمال مرطوب در صورت نیاز آن را تمیز کنید.

استفاده از گل سبز مصنوعی از برند ایکیا فژکا باعث صرف جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد و گل های مصنوعی از لحاظ قیمت در مقایسه با گل های طبیعی قیمت های ارزان و مقطوعی دارند.

همانطور که در قسمت گل سبز مصنوعی از برند ایکیا فژکا اشاره شد ، می توانید به راحتی گل های مصنوعی را در تنوع رنگ بسیار بالایی پیدا کنید که در بسیاری از موارد پیدا کردن یک گل طبیعی را با یک رنگ خاص  و زیبا ممکن است سخت یا دست نیافتنی باشند ، اما می توانید به راحتی رنگ گل مورد نظر را در گل سبز مصنوعی از برند ایکیا فژکا پیدا کنید.

به جرات می توان گفت که از مهمترین مزیتی که گل سبز مصنوعی از برند ایکیا فژکا دارند این است که شما می توانید به راحتی  و بدون داشتن هیچگونه محدودیتی این گل زیبا را برای محیط باز ازجمله روف گاردن ، سرویس بهداشتی ، محیط داخلی خانه و محل کار  در سایت نازبانو ثبت سفارش کنید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

ikea | ایکیا

جنس

مصنوعی

کشور-سازنده

سوئد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گل سبز مصنوعی ایکیا فژکا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

250,000 تومان

3 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید