گلدان فلزی ایکیا مدل Bintje

  • ایکیا بینتجی گلدان و استند گیاه ایکیا در داخل و خارج از خانه
  • گالوانیزه برای مقاومت در برابر زنگ و اب
  • خانه خود را با گیاهان ترکیب شده با گلدان گیاهی متناسب با سبک خود تزئین کنید.
  • شناسه محصول در وبسایت اصلی 103.414.85
  • با افزودن گلدان های جدید به گیاهان خود به گیاهان و خانه خود حالتی زیبا بدهید
  • یک استایل یا فصل را تقویت کنید یا با یک رنگ جدید در اتاق سرگرم شوید
  • رضایت بخش است و نیازی به هزینه گزافی ندارد
  • ضد اب برای گیاه مصنوعی و گیاه طبیعی
شناسه محصول: 3258 دسته:

169,000 تومان

3 عدد در انبار

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

با زندگی در محیط آپارتمان و کلان شهر ها فرصت استفاده از طبیعت سر سبز و بکر وجود ندارد اما با استفاده از گلدان فلزی ایکیا مدل Bintje که از سری گلدان های بسیار شیک، خاص و جذاب، فروشگاه های لوکس ازجمله نازبانو و گل فروشی ها هستند.

گلدان فلزی ایکیا مدل Bintje به دلیل داشتن خاصیت ضد زنگ در آن در محیط های مختلفی از آن جهت نگهداری گل های طبیعی و غیر طبیعی در آن ها می شود و همچنین گلدان‌‌ های فلزی، با وجود داشتن زیبایی ظاهری بسیار جذاب و خاص و ماندگاری بسیار بالایی که دارند، برخلاف گلدان‌ های سفالی و گلی می باشند که با گذشت زمان ظاهر زیبای خود را از دست می ‌دهند.

متاسفانه در بعضی از گلدان ‌های سرامیکی و لعابی یا حتی سفالی در محل خروج آب از بدنه، با گذشت چند ماه، از زمان کاشت گیاه در گلدان شاهد تغییر رنگ گلدان و از بین رفتن گیاه خواهند بود، اما با استفاده از گلدان فلزی ایکیا مدل Bintje به سبب مقاوم بودن بدنه گلدان‌‌ ، ظاهر زیبای خود را در مدت طولانی حفظ خواهد کرد و این می تواند عاملی باشد تا گلدان فلزی ایکیا مدل Bintje در مقایسه با سایر گلدان ها برتری خود را نشان دهد.

از لحاظ قیمت نیز گلدان فلزی ایکیا مدل Bintje ، نسبت به سایر گلدان های دیگر با توجه به مواد اولیه ای که در ساخت گلدان به کار رفته است و قیمت گلدان های فلزی براساس کیفیت، جنس، ارتفاع، قطر دهانه و… می تواند متغیر باشد.

 

 

ویژگی گلدان فلزی ایکیا مدل Bintje

از ویژگی های منحصر به فردی که گلدان فلزی ایکیا مدل Bintje  به همراه دارد این است که ، این گلدان فلزی بر ایکیا بینتجی گلدان و استند گیاه ایکیا در داخل و خارج از خانه و بر اساس ضخامت دیواره خود و همچنین نوع فلز بکار رفته در ساختمان از گالوانیزه برای مقاومت در برابر زنگ گلدان فلزی بوده ؛

ابعاد و وزن های مختلفی دارند و برای مدت طولانی قابل‌استفاده هستند و برخلاف گلدان های لعابی و سفالی پس از آبیاری گیاه آب از دیواره گلدان از دست نمی رود و در برابر گرما و سرما بدنه سریعا سرد می‌شوند و هیچگونه آسیبی به گیاه و ریشه آن وارد نمی شود و در برابر زنگ‌زدگی حساس نیستند.

گلدان فلزی ایکیا BINTJE در مقابل شرایط آب‌وهوایی مقاومت بسیار بالایی دارد  و دارای بدنه‌ای صاف و صیقلی است که جلوه و زیبایی خاصی به گل‌ها می‌بخشد  و می توانید خانه خود را با گیاهان ترکیب شده با گلدان گیاهی متناسب با سبک خود تزئین کنید. گلدان فلزی ایکیا BINTJE از ورق گالوانیزه است که با توجه‌ به آبیاری گیاهان و مرطوب ماندن محیط گلدان، استفاده از استیل ضدزنگ برای تولید گلدان بسیار ایده‌آل است و با افزودن گلدان های جدید به گیاهان خود به گیاهان و خانه خود حالتی زیبا بدهید.

 

 

مزیت استفاده از گلدان فلزی ایکیا مدل Bintje

از مزیت هایی که گلدان فلزی ایکیا مدل Bintje که به تازگي رواج پيدا كرده است در استفاده مجدد از آن است  که میس تواند بهترين راه صرفه‌جويي در هزينه‌ها به حساب آید. گلدان‌هاي فلزي هرگز دچار زنگ زدگی نمي‌شوند و اين شرایط را براي شما فراهم می کند كه میتوانید در مدت زمان طولاني و سال‌ها از آن ها استفاده كنيد.

از سایر مزیت هایی که گلدان فلزی ایکیا مدل Bintje به همراه دارد این است که گرما را به‌ خود جذب نمي‌كنند و باعث نمي‌شوند ريشه گياه در برابر گرما آسیب ببینند و همچنین می توانید با تنظيم دماي اطراف و دوره‌هاي آبياري منظم با دماي آب كنترل شده از حرارت و گرماي بيش از حد داخلي خاك از آن مراقبت كنيد.

ممکن است برخی از كودها به دلیل وجود در گیاه با وجود گلدان فلزی خنثی شوند یا از بین بروند، يا حتي تركيب بعضي از كودها با تركيبات داخلي فلزي تأثير كمتري بگذارند؛ اما گلدان فلزی ایکیا مدل Bintje هیچگونه کود یا مکملی را خنثی نمی کند و مناسب برای گیاه طبیعی و مصنوعی می باشد.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

ikea | ایکیا

جنس

گالوانیزه

کشور-سازنده

سوئد

مدل

Bintje

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گلدان فلزی ایکیا مدل Bintje”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

169,000 تومان

3 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید