ماسک ورقه ای خیار ژاپنی مینیسو

  • مینیسو ماسک مرطوب کننده وابرسان وبا ضد التهاب زیاد همراه نرم کنندگی با عصاره خیار ژاپنی
  • حاوی عصاره خیار ورقه ماسک صورت نفوذپذیری خوبی در هوا و جذب رطوبت دارد.
  • جنس کاغذ ماسک ورقه ای از الیاف طبیعی گیاهی است که نسبت به ماسک های پارچه ای معمولی دارای خاصیت ارتجاعی و چقرمگی بیشتری است.
  • خیار خنک سرشاراز نرم کنندگی ،ضد التهاب،خنک کنندگی
  • ویتامین‌های داخل خیار التهاب و قرمزی و جوش و اکنه به خاطر قدرت و التهاب در برابر انرژی زایی سریع پوست را بهبود می دهد.
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2007796211106

150,000 تومان

4 عدد در انبار

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماسک ورقه ای خیار ژاپنی مینیسو

خیار چینی اولین بار در قرن 14 توسط هندی ها به چین معرفی شد و از آن جایی که خیار چینی از آنجایی که طعم بسیار تلخی دارد و هیچ وقت به تنهایی مصرف نمی شود و زمانی از این میوه استفاده می شود که سبز و به صورت کامل نرسیده و بیشتر در تهیه ماسک و محصولات بهداشتی استفاده می شود. اگر به دنبال یک ماسک ورقه ای برای تقویت پوست خود هستید، ماسک ورقه ای خیار ژاپنی مینیسو از بهترین انتخاب ها برای مراقبت از پوست است. این محصول، در مقابل هزینه مقرون به صرفه و طریقه مصرف آن آن که مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفته است.

ویژگی ماسک خیار ژاپنی مینیسو

ماسک ورقه ای خیار ژاپنی مینیسو ، یک ماسک مرطوب کننده وابرسان و با خواص ضد التهابی زیاد همراه با نرم کنندگی با عصاره خیار ژاپنی می باشد.ویتامین‌های داخل خیار التهاب و قرمزی و جوش و اکنه به خاطر قدرت و التهاب در برابر انرژی زایی سریع پوست را بهبود می دهد.

جنس کاغذ ماسک ورقه ای از الیاف طبیعی گیاهی است که نسبت به ماسک های پارچه ای معمولی دارای خاصیت ارتجاعی و چقرمگی بیشتری است و حاوی عصاره خیار ورقه ماسک صورت نفوذپذیری خوبی در هوا و جذب رطوبت دارد. ماسک ورقه ای مینیسو حاوی عصاره خیار ژاپنی سرشار از نرم کنندگی ،ضد التهاب،خنک کنندگی می باشد.

 

 

مزیت استفاده از ماسک خیار ژاپنی مینیسو

 

 

افزایش میزان جذب مواد مغذی در ماسک ورقه ای خیار ژاپنی مینیسو

بیشتر ماسک ورقه ای در ترکیبات خود دارای موادی به اسم بوتیل گلیکول هستند. این ماده اشاره شده، قدرت نفوذ زیادی دارد و به عنوان یک نوع انتقال دهنده یا ترانسفر مولکولی تهیه می ‌شود. بوتیل گلیکول، مواد مغذی موجود در ماسک ورقه ای خیار ژاپنی مینیسو را به قسمت‌ های عمقی پوست منتقل می ‌کند که می تواند، تاثیرگذاری این محصول را افزایش دهد.

نحوه استفاده بسیار آسان در ماسک ورقه ای خیار ژاپنی مینیسو

ماسک‌ های ورقه ای تنوع بسیار بالایی دارد، اما ماسک ورقه ای خیار ژاپنی مینیسو برخلاف سایر ماسک های صورت، همچون پد یا براش‌ نیاز دارد و عدم نیاز به شستشو نیز یکی دیگر از مزیت استفاده از ماسک ورقه ای خیار ژاپنی مینیسو می شود. در مقابل، ماسک های ورقه ‌ای شما به هیچ ابزاری نیاز ندارید و می ‌توانید تحت هر شرایطی از ماسک های ورقه ای خیار ژاپنی مینیسو به راحتی حتی در سفر هم استفاده کنید.

 

 

ترکیبات تسکین دهنده در ماسک ورقه ای خیار ژاپنی مینیسو

یکی از مزیت هایی که باعث شده است بیشتر خانم ها از ماسک ورقه ای خیار ژاپنی مینیسو استفاده کنند این است که ماسک ورقه ای خیار ژاپنی مینیسو ، خواص التیام بسیار قوی دارد و این ماسک می ‌توانند نقش بسیار موثری در تسکین انواع التهابات، قرمزی پوست و واکنش ‌های حساسیتی داشته باشد.

تحریک کلاژن سازی و جوانسازی پوست با ماسک ورقه ای خیار ژاپنی مینیسو

ماسک ورقه ای خیار ژاپنی مینیسو علاوه بر ایجاد حس خوب و آبرسانی پوست ،می تواند انوع مشکلات پوستی مانند آکنه، جای زخم، چین و چروک و… را رفع کند و زیبایی از دست رفته چهره را مجددا بازگرداند. ماسک ورقه ای خیار ژاپنی مینیسو  حاوی کلاژن هستند و استفاده از آن ، باعث تحریک کلاژن سازی و جوان سازی پوست می شود.

ماسک ورقه ای خیار ژاپنی مینیسو

 

طریقه استفاده ماسک خیار ژاپنی مینیسو

 

 

طریقه مصرف :

ماسک را روی صورت تمیز قرار داده، آن را تنظیم کنید و به آرامی بدون ایجاد فاصله به پوست بچسبانید، اجازه دهید 20 تا 30 دقیقه استراحت کند، هنگام برداشتن، صورت خود را با لمس های کوچک ماساژ دهید تا اسانس کاملاً به دست آید.

برای استفاده:

ماسک را به مدت 10 دقیقه در یخچال خود قرار دهید، این به افزایش استحکام پوست، به حداقل رساندن ظاهر منافذ و تحریک گردش خون کمک می کند و از آن می توانید در روز یا شب استفاده کنید و همچینین  برای انواع پوست مناسب می باشد.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

جنس

الیاف طبیعی گیاهی

کشور-سازنده

ژاپن

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای خیار ژاپنی مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

150,000 تومان

4 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید