ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو

  • مینیسو ماسک مرطوب کننده وابرسان وبا خنک کنی و ضد التهاب پوستهای سرخ و افتاب دیده ودرمان و لیفت پوست های حساس با عصاره خیار چینی
  • ماسک های صورت به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، نرمی و ضد خشکی و شادابی پوست را تامین می کنند.
  • پارچه ماسک از مواد طبیعی ساخته شده با شی باتر ساخته شده است. خیار سرشار انتی اکسیدان برای ضد التهاب و قرمزی و سوختگی و تاثیر ابرسانی با ملایمت و عمقی تا چند مرحله پوست و درخشانی عمیق و درمانی است
  • ویتامین‌های داخل خیار به خاطر قدرت و التهاب در برابر انرژی زایی سریع پوست را بهبود می دهد.
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2012273911103

150,000 تومان

5 عدد در انبار

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو از عصاره طبیعی خیار چینی ساخته شده است که در هنگام استفاده، سطحی بدون سوراخ و منفذ ایجاد می‌کنند که باعث پوشش‌دهی کامل صورت می‌شود. ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو صورت جزء کامل‌ترین ماسک های مراقبت از پوست هستند و هرآنچه که شما از پوست خود انتظار دارد را به‌خوبی انجام می‌دهند.ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو اگر متناسب با پوست‌تان انتخاب شوند، می‌توانند با ازبین بردن چربی اضافه، پاکسازی پوست از هرگونه آلودگی و ناخالصی‌ها‌ و پاک کردن منافذ پوست و در مرطوب کردن و آبرسانی پوست موثر واقع شوند.

 

ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو

 

ویژگی ماسک  ورقه ای خیار چینی مینیسو

از ویژگی های منحصر به فردی که ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو  به همراه دارد این است که این ماسک حاوی عصاره خیار چینی دارای خاصیت خنک کنندگی پوست است و می تواند pH پوست را متعادل کند و دارای خاصیت ضد خارش دارد. لوتئین موجود در ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو می تواند به در از بین ملانوژنز، که باعث شفافیت و درخشندگی پوست کمک می کند.

این ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو همچنین حاوی اسیدهایی است که در جهت لایه برداری سلول های مرده موثر می باشند . عصاره خیار موجود دراین ماسک  خاصیت ضد پیری دارد زیرا جذب بالای پوستی دارد و قابلیت بازسازی سلولی طی 24 ساعت را از خود نشان می دهد.

ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو یک مرطوب کننده و ابرسان و با قابلیت خنک کنندگی و ضد التهاب پوست های سرخ و افتاب دیده و درمان و لیفت پوست های حساس با عصاره خیار چینی می باشد و همچنین وجود  ویتامین‌های موجود در خیار چینی به خاطر قدرت و التهاب در برابر انرژی زایی سریع پوست را بهبود می دهد.

به لطف ترکیبات فعالی که ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو به همراهخ دارد به عمیق ترین لایه های پوست نفوذ کرده و هرگونه، نرمی و ضد خشکی و شادابی پوست را تامین می کنند.پارچه ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو از مواد طبیعی ساخته شده با شی باتر ساخته شده است. خیار سرشار انتی اکسیدان برای ضد التهاب و قرمزی و سوختگی و تاثیر ابرسانی با ملایمت و عمقی تا چند مرحله پوست و درخشانی عمیق و درمانی است.

 

 

مزیت استفاده از ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو

 

 

کمک به منافذ پوست

ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو می‌تواند به شما کمک کند تا پوست روشن‌تر و با منافذ باز بسیار کمتری داشته باشید. عملکرد ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو به گونه ای است که این ماسک به صورت عمقی منافذ را پاکسازی می‌کند و منافذ را از سلول‌های پوست مرده و چربی‌های پوستی پاک می‌کند از جمله مزیت هایی که ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو می تواند به همراه داشته باشد از بین رفتن جوس های سر سیاه روی پوست و در واقع چربی‌ های اکسید شده روی پوست هستند که به وجود آمده اند.

آبرسانی پوست 

ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو می‌تواند علاوه بر تأمین رطوبت انواع پوست، ویتامین موجود در خیار چینی از طریق ماسک به لایه اپیدرم پوست نفوذ می‌کند و باعث نرم‌تر شدن پوست و افزایش الاستیسیته یا حالت کشسانی پوست می‌شود. هنگامی که پوست آبرسانی و به خوبی مرطوب شود باعث جوانسازی وشادابی چهره می شود.

کاهش چین و چروک پوست 

با استفاده منظم از ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو می‌تواند علائم پیری مانند خطوط پوستی، چین و چروک‌ها و نقاط قهوه‌ای و … را کاهش دهد. ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو به دلیل وجود فولیک اسید در خیار چینی می توان به پاکسازی سلول های مرده پوست کمک کرده و همچنین باعث کاهش و محو شدن خطوط سطحی و صاف شدن پوست می شود.

 

 

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو

در نحوه استفاده از ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو  آن را روی صورت تمیز قرار داده، آن را تنظیم کنید و به آرامی بدون ایجاد فاصله به پوست بچسبانید، اجازه دهید 20 تا 30 دقیقه ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو استراحت کند،این به افزایش استحکام پوست، به حداقل رساندن ظاهر منافذ و تحریک گردش خون کمک می کند و از آن در روز یا شب استفاده کنید که برای انواع پوست ها مناسب می باشد.

 

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

رایحه

خیار چینی

جنس

ورقه ای

کشور-سازنده

ژاپن

ویتامین-ها

آنتی اکسیدان

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای خیار چینی مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

150,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید