ماسک ورقه ای انجیر مینیسو

  • مینیسو ماسک مرطوب کننده وابرسان وبا روشن کنندگی ودرمان و ترمیم پوست های تیره با عصاره انجیر
  • ماسک های صورت به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، نرمی و ضد خشکی و شادابی پوست را تامین می کنند.
  • پارچه ماسک از مواد طبیعی ساخته شده با شی باتر ساخته شده است. انجیر سرشار انتی اکسیدان برای ترمیم و روشن شدن تا چند مرحله پوست و درخشانی عمیق و درمانی است
  • ویتامین‌های داخل انجیر به خاطر قدرت و استقامتش در برابر انرژی زایی سریع پوست را بهبود می دهد.
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2011447110106

150,000 تومان

5 عدد در انبار

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماسک ورقه ای انجیر مینیسو

پوست در طول روز در معرض آلودگی های بسیار زیادی در محیط قرار می گیرد و این سموم از طریق راه های مختلف خود را به عمق پوست می رسانند که می توانند منافذ را در پوست صورت مسدود کنند. افرادی که پوست  بیشتر در معرض گرفتگی و آلودگی قرار می گیرند و اینجا است که وجود ماسک ورقه ای انجیر مینیسو به کمک این منافذ آمده و کلیه آلاینده ها را از سطح پوست خارج می کند

و از جمله ساده ترین راه ها برای مراقبت از سلامت و زیبایی پوست استفاده از ماسک ورقه ای انجیر مینیسو می باشد که روش استفاده بسیار آسانی دارد و در بین خانم ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است که ماسک ورقه ای انجیر مینیسو  می تواند به راحتی پوست را آبرسانی کرده و برای حفظ شادبی و سلامت پوست تاثیر گذار واقع شود.

همانطور که میدانید ماسک ورقه ای انجیر مینیسو سالهای زیادی است که در روتین های مراقبت از پوست در کشورهای آسیایی مورد استفاده قرار میگیرد و تا به امروز هم از محبوبیت خود کم نکرده است. ماسک ورقه ای انجیر مینیسو  شامل یک پارچه نازک و ظریف هستند که براساس چهره طراحی شده اند و حاوی مواد تشکیل دهنده بسیار مفیدی از جمله انواع ویتامین، خاصیت دارویی، مواد معدنی و روغن های طبیعی هستد که براساس نوع پوست و نیاز آن می توانید هم اکنون ماسک ورقه ای انجیر مینیسو را از سایت نازبانو تهیه کنید.

 

 

ویژگی ماسک انجیر مینیسو

از ویژگی های قابل توجه و بسیار مهم است که می توانید پوست را به صورت منظم مرطوب کنید و از خشکی و پوسته شدن آن جلوگیری کنید استفاده از ماسک ورقه ای انجیر مینیسو می باشد که یک مرطوب کننده عالی برای پوست صورت می باشد و برند مینیسو ماسک مرطوب کننده و آبرسان و با خاصیت روشن کنندگی ودرمان و ترمیم پوست های تیره با عصاره انجیر می تواند هر نیازی که از پوست خود دارید را برای شما برآورده کند.

ماسک ورقه ای انجیر مینیسو به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، نرمی و ضد خشکی و شادابی پوست را تامین می کنند و از آنجایی که پارچه ماسک ورقه ای انجیر مینیسو از مواد طبیعی ساخته شده با شی باتر ساخته شده است می توانید لطافت و جوانی را به پوست خود هدیه دهید.

از سایر ویژگی هایی که باعث شده است که خانم ها در میان تنوع بسیار زیادی از ماسک و روتین های پوستی ماسک ورقه ای انجیر مینیسو را انتخاب کنند این است که ، انجیر سرشار انتی اکسیدان برای ترمیم و روشن شدن تا چند مرحله پوست و درخشانی عمیق و درمانی می باشد و همچنین استویتامین‌های موجود در انجیر باعث می شود که پوست در برابر هرگونه خشکی ، پوسته پوسته شدن و التهاب بهبود ببخشد.

 

ماسک ورقه ای انجیر مینیسو

 

خواص ماسک ورقه ای انجیر برای پوست

در قسمت خواص ماسک ورقه ای انجیر مینیسو برای پوست صورت می توان گفت که یکی از ماسک های حرفه ای و تغذیه کننده پوست به حساب می آید زیرا ، انجیر حاوی آنتی اکسیدان های قدرتمند و ویتامین ها از جمله ویتامین C، ویتامین B، ویتامین K، منیزیم و پتاسیم و کلسیم می باشد.کلسیم موجود در ماسک ورقه ای انجیر مینیسو برای صورت می تواند به بازسازی هرچه بیشتر سلول ها کمک کند.انجیر به دلیل داشتن فیبر بالا در از بین رفتن اگزما، آکنه ، پسوریازیس موثر است و همچنین نقش اساسی در بهبود بافت پوست، خارش ، پوسته پوسته شدن و پیشگیری از پیری زودرس دارد.

 

 

نحوه استفاده از ماسک انجیر مینیسو

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای انجیر مینیسو به گونه ای است که قبل از استفاده ماسک را به مدت 10 دقیقه در یخچال قرار دهید که این اقدام می تواند به افزایش استحکام پوست، به حداقل رساندن ظاهر منافذ و تحریک گردش خون کمک کند. ماسک را به آرامی از محفظه خود باز کرده و بر روی صورت تمیز قرار دهید، آن را تنظیم کنید و به آرامی بدون ایجاد فاصله به پوست صورت بچسبانید و اجازه دهید بین 20 الی 30 دقیقه ماسک برروی پوست  استراحت کند و پس از زمان مشخص شده در هنگام برداشتن، صورت خود را با لمس های کوچک ماساژ دهید تا اسانس کاملاً به دست آید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

ویتامین-ها

آنتی اکسیدان

رایحه

انجیر

کشور-سازنده

ژاپن

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای انجیر مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

150,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید