ماسک ورقه ای عصاره شی باتر مینیسو

  • مینیسو ماسک مرطوب کننده وابرسان و ض التهاب و درمان خشکی عمیق و بی ابی با عصاره شی باتر
  • ماسک های صورت به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، نرمی و ضد خشکی و شادابی پوست را تامین می کنند.
  • پارچه ماسک از مواد طبیعی ساخته شده با شی باتر ساخته شده است.
  • شی باتر سرشار ازاسیدهای چرب لینولئیک، پالمیتیک، استئاریک و اولئیک. این اسیدهای چرب مواد مؤثره‌ای هستند که به تعادل چربی روی پوست کمک می‌کنند.
  • ویتامین‌های A، E و F که آنتی‌اکسیدان هستند و باعث بهبود گردش خون و رشد سالم سلول‌های پوستی می‌شوند.
  • از آن در روز یا شب استفاده کنید، برای انواع پوست مناسب

150,000 تومان

5 عدد در انبار

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماسک ورقه ای عصاره شی باتر مینیسو

ماسک ورقه ای عصاره شی باتر مینیسو برگرفته از نوعی روغن دانه درختی به نام شی است که در دمای محیط حالت جامد دارد و رنگ آن متمایل به سفید است. ماسک عصاره شی باتر مینیسو در مقایسه با سایر دانه‌های درختی که برای تهیه انواع ماسک های پوستی استفاده می شود ، پروتئین بسیار پایین دارد و همین عامل باعث ایجاد آلرژی‌های پوستی می‌شود .

ماسک ورقه ای عصاره شی باتر مینیسو برای همه انواع پوست‌ها مناسب است درخت شی واقع در کشور آفریقا است و قرن‌ها است که از آن برای تقویت پوست  استفاده می‌شود. ویتامین‌های مختلف و اسیدهای چرب موجود در ماسک ورقه ای عصاره شی باتر مینیسو باعث رفع چروک‌های پوستی و حفظ حالت ارتجاعی پوست می‌شود و نقش مؤثری بر درخشندگی و سلامت پوست دارد.

ماسک ورقه ای عصاره شی باتر مینیسو حاوی اسیدهای چرب مفید، ویتامین مغزی برای پوست است و آنتی‌اکسیدان‌های قوی و مؤثری دارد که به جوانسازی هرچه بیشتر پوست کمک می‌کند.

 

 

ویژگی ماسک ورقه ای عصاره شی باتر مینیسو

از مواردی که باعث شده است ماسک ورقه ای عصاره شی باتر مینیسو در بین خانم ها طرفدار بسیار زیادی پیدا کند خاصیت مرطوب کننده وابرسان و ضد التهاب و درمان خشکی عمیق و بی ابی دارد که به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، نرمی و ضد خشکی و شادابی پوست را تامین می کنند. همانطور که میدانید پارچه به کار برده شده در ماسک ورقه ای عصاره شی باتر مینیسو از مواد طبیعی ساخته شده با شی باتر ساخته شده است.

شی باتر سرشار ازاسیدهای چرب لینولئیک، پالمیتیک، استئاریک و اولئیک. این اسیدهای چرب مواد مؤثره‌ای هستند که به تعادل چربی روی پوست کمک می‌کنند و از جمله ویتامین‌های A، E و F که آنتی‌اکسیدان هستند و باعث بهبود گردش خون و رشد سالم سلول‌های پوستی می‌شوند، ماسک ورقه ای عصاره شی باتر مینیسو  علاوه بر داشتن  ویتامین‌های A، E و F که آنتی‌اکسیدان هستند و باعث بهبود گردش خون حاوی ترکیبات فوق‌العاده قوی در درمان عفونت‌های پوستی ناشی از قارچ است

که شما تنها با یک بار  استفاده از ماسک ورقه ای عصاره شی باتر مینیسو در صورت وجود عفونت‌های قارچی می‌تواند به بهبود آن کمک کرده و هرگونه مشکلات پوستی را هر چه سریع‌تر التهام ببخشد و همچنین می توانید از ماسک ورقه ای عصاره شی باتر مینیسو در روز یا شب استفاده کنید که برای همه پوست ها علل خصوص پوست های حساس و چرب مناسب است.

 

 

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای عصاره شی باتر مینیسو

در نحوه استفاده از ماسک ورقه ای عصاره شی باتر مینیسو در ابتدا لازم است و قبل ازاستفاده از ماسک صورتتان را کامل با مواد شوینده مناسب تمیز نمایید و هیچگونه ارایشی نباید بر روی صورتتان باشد. عدم وجود هیچگونه آرایش درروتین پوستیتان کمک می کند تا مواد مغذی و ویتامین های موجود در ماسک ورقه ای عصاره شی باتر مینیسو راحت تر به لایه های پوستی شما نفوذ کند.

سپس در مرحله بعدی ماسک ورقه ای عصاره شی باتر مینیسو را باز کنید، دقت داشته باشید که ماسک را باید به صورت عمودی و رو به بالا باز کنید تا مایع داخل ماسک به بیرون نریزد، سپس ماسک را به آرامی بر روی پوست صورتتان قرار داده و آن را در جای چشم، بینی و دهان را مشخص کرده اند تنظیم کنید. پس از آنکه ماسک ورقه ای عصاره شی باتر مینیسو را در جای مشخص خود قرار داده اید ،

اجازه دهید ماسک برای مدت زمانی بین 20الی 30 دقیقه بر روی صورتتان باقی بماند و سپس به آرامی آن را از گوشه صورت از سمت بالا، پیشانی و یا از قسمت پایین ، چانه از صورتتان جدا کنید و پس از شستشو و خشک کردن صورت می تواند به منظور جذب بهتر مواد باقی مانده از ماسک ورقه ای عصاره شی باتر مینیسو نیز می توانید از یک کرم مرطوب کننده و یا کرم آبرسان استفاده کنید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

رایحه

شی باتر

ویتامین-ها

A, E, F

کشور-سازنده

ژاپن

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای عصاره شی باتر مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

150,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید