ماسک ورقه ای شراب قرمز مینیسو

  • مینیسو ماسک مرطوب کننده و ضد پیری و درمان چروک و لیفت کننده و کلاژن ساز شراب قرمز ماسک های صورت به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، درخشندگی و شادابی پوست را تامین می کنند.
  • پارچه ماسک از مواد طبیعی ساخته شده با شراب قرمز ساخته شده است.
  • شراب قرمز سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند فلاونوئیدها، رسوراترول و تانن است که به ما در مبارزه با پیری، بازیابی کلاژن و فیبرهای الاستیک، تحریک افتادگی پوست و کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک می کند.
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2012114013102

150,000 تومان

5 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ممکن است در برخی اوقات مراقبت و روتین پوستی به دلیل داشتن مراحل زیاد برای خانم ها خسته کننده باشد و از آنجایی که همه ما در مورد اهمیت استفاده از ماسک صورت روزانه و مرطوب کردن پوست در زمان خواب میدانیم ، اما در برخی اوقات احساس می کنیم پوست ما بیشتر از هر زمانی نیازی به مراقبت بیشتری دارد. استفاده از ماسک ورقه ای شراب قرمز مینیسو راه حلی متاسب برای تغذیه و بازسازی پوست به حساب می آید که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن نتایج مثبتی را برای پوست با استفاده از ماسک ورقه ای شراب قرمز مینیسو به وجود آورد.

ماسک ورقه ای شراب قرمز مینیسو یکی از رایج ترین ماسک‌های ورقه‌ای مناسب برای خانم ها هستند. همانطور که از نام آن مشخص است، ماسک ورقه ای برند مینوسو از شراب قرمز فوق العاده ساخته شده اند که شبیه به پنبه است که به همین دلیل به ماسک ورقه ای شراب قرمز مینیسو ماسک‌های ورقه‌ای پنبه‌ای شراب قرمز نیز می گویند.ماسک ورقه ای شراب قرمز مینیسو یک یاز مقرون به صرفه ترین روتین های ارزان‌  پوستی می باشد که برگرفته از شراب قرمز برای کمک به کاهش بیماری‌های مختلف می باشد.

 

 

ویژگی ماسک ورقه ای شراب قرمز مینیسو

از مهم ترین ویژگی هایی که ماسک ورقه ای شراب قرمز مینیسو برای پوست به همراه دارد این است که می تواند درخشش اصلی را به پوست صورت شما را برگردانندو همچنین پلی فنول های موجود در ماسک ورقه ای شراب قرمز مینیسو می توانند از اکسیداسیون سلول که پوست را پیر می کند جلوگیری کنند. خواص آنتی اکسیدانی موجود در شراب قرمز پوست را در برابر  سلول هایی که پوست اغلب تحت آن قرار می  دهند، بسیار خوب عمل کرده و این ماسک به قدری قوی است که مورد تحقیق  و بررسی پزسکان پوستی قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی هایی که ماسک ورقه ای شراب قرمز مینیسو  این است که یک ماسک مرطوب کننده و ضد پیری و درمان چروک و لیفت کننده و کلاژن ساز شراب قرمز می باشد و همچنین این ماسک به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، درخشندگی و شادابی پوست را تامین می کنند. پارچه ماسک ورقه ای شراب قرمز مینیسو از مواد طبیعی ساخته شده با شراب قرمز است که شراب قرمز سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند فلاونوئیدها، رسوراترول و تانن است که به شما در مبارزه با پیری، بازیابی کلاژن و فیبرهای الاستیک، تحریک افتادگی پوست و کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک زیادی می کند.

 

خواص ماسک ورقه ای شراب قرمز مینیسو برای پوست

 

 

آبرسانی قوی تسکین پوست

اولین خواصی که ماسک ورقه ای شراب قرمز مینیسو برای پوست دارد ، کلاژن موجود در این ماسک است، علاوه بر تحریک کلاژن سازی و کمک به بازسازی سلول ها می تواند پوست شما را به خوبی آبرسانی و مرطوب می کند و از دهیدراته شدن پوست جلوگیری می کند. ترکیبات موجود در ماسک ورقه ای شراب قرمز مینیسو  خاصیت ضد التهاب است و باعث تسکین و التیام پوست آسیب دیده شما می شود و پوست را برای یک میکاپ حرفه ای آماده می کند.

جوانسازی و درمان لک

ماسک ورقه ای شراب قرمز مینیسو  خاصیت جوان سازی و درمان لک دارد و استفاده از آن موجب کاهش چین و چروک صورت می شود و همچنین با درمان لک های موجود در پوست، رنگ صورت شما را روشن تر و شفاف تر می کند.

لیفت کننده پوست

ماسک ورقه ای شراب قرمز مینیسو به کمک ماسک ورقه ای شراب قرمز مینیسو می توانید استحکام پوست خود را بیشتر کنید و از افتادگی و پیری زودرس صورت جلوگیری نمایید.

 خداحافظی با چروک های صورت

ماسک ورقه ای شراب قرمز مینیسو برای پوست به شدت آبرسان هستند، که همین عامل باعث می شود با گذشت زمان و بعد از استفاده مکرر و برنامه ریزی شده از آن هآ، چین و چروک صورت نیز رفته رفته کاهش یافته و سرعت رشد چروک به شدت کندشده و این می تواند در جوان تر شدن پوست صورت خانم هابسیار موثر باشد.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

رایحه

شراب قرمز

کشور-سازنده

ژاپن

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای شراب قرمز مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

150,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید