ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو

  • ماسک مرطوب کننده هندوانه را برای شما آماده کرده ایم.
  • ماسک های صورت به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، درخشندگی و شادابی پوست را تامین می کنند.
  • پارچه ماسک از مواد طبیعی ساخته شده با عصاره هندوانه ساخته شده است.
  • هندوانه دارای محتوای آب بالایی است که به پوست کمک می کند تا هیدراته شود و سالم تر به نظر برسد.
  • سرشار از ویتامین C است و به تولید کلاژن کمک می کند.
  • نکته برای استفاده: ماسک را قبل از استفاده به مدت 10 دقیقه در یخچال قرار دهید، این به افزایش استحکام پوست، به حداقل رساندن ظاهر منافذ و تحریک گردش خون کمک می کند.
  • از آن در روز یا شب استفاده کنید، برای انواع پوست مناسب
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی :

150,000 تومان

5 عدد در انبار

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو

پوست برای فعالیت نرمال خود، به PH مشخص و قابل توجهی احتیاج دارد که در اصطلاح به آن PH  نامیده می‌شود. حفظ تعادل  PH، پوست نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت پوست، جلوگیری از ایجاد آکنه و کنترل تولید و ترشح چربی دارد  و با استفاده از مواد آرایشی شیمیایی مختلف، قرارگیری در آب و هوای آلوده و … باعث می شوند که تعادل PH برهم بخورد.

این امر، عموما باعث ایجاد مشکلاتی از جمله جوش سرسیاه و آکنه، مسدود شدن منافذ و کدر شدن پوست می‌شود و تنها راه حل آن این است که از ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو استفاده شود، چرا که مواد مغذی، به لایه‌های عمقی و سلول‌های پوستی می‌رسد و پوست شما را جوان و شاداب می کند.

میوه هندوانه سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و چندین آنتی اکسیدان می باشد که این میوه آبدار و مفید برای پوست صورت دارای آنتی اکسیدانی به نام لیکوپن می باشد و همچنین منبعی غنی از ویتامین های  A، C، B  و پتاسیم است و به علت وجود ویتامین‌های  A، B  و C در ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو پوست شما را تقویت، محافظت و تغذیه کنند.

 

 

ویژگی ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو

از مهم ترین ویژگی هایی که ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو  به همراه دارد می توان به جلوگیری از شل شدن پوست و پیری پوست، جلوگیری از بروز چین و چروک و خطوط پیری است. خواص ضد پیری در ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو از آنتی اکسیدان لیکوپن و ویتامین های A و C  گرفته شده است که پوست شما را شفاف و صاف می کند. ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو ماسک های صورت به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، درخشندگی و شادابی پوست را تامین می کنند.

پارچه ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو  از مواد طبیعی ساخته شده با عصاره هندوانه ساخته شده است و از آنجایی که هندوانه دارای محتوای آب بالایی است که به پوست کمک می کند تا هیدراته شود و سالم تر به نظر برسد که سرشار از ویتامین C است و به تولید کلاژن کمک می کند و می توانید بدون هیچگونه محدودیت در تعداد دفعات استفاده از آن در روز یا شب استفاده کنید، برای انواع پوست خشک ، نرمال ، حساس و چرب کاملا  مناسب می باشد.

 

ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو

 

مزیت استفاده از ماسک هندوانه مینیسو

 

 

افزایش میزان جذب مواد مغذی 

اولین مزیتی که ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو د ارد این است که این ماسک  در فرمولاسیون خود حاوی موادی به نام بوتیل گلیکول می باشد. این ماده، قدرت نفوذ بسیار بالایی دارد و به عنوان یک انتقال دهنده یا ترانسفر مولکولی ساخته می‌شود. بوتیل گلیکول یا مواد مغذی موجود در ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو را به لایه‌های عمقی پوست نفوذ می کند و از این طریق، اثرگذاری ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو را افزایش می‌دهد.

نحوه استفاده بسیار راحت

ماسک‌های صورت، تنوع بسیار گسترده‌ای دارند و  استفاده از آن ها ممکن است برای افراد مبتدی سخت باشد ؛ اما ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو ، نیاز به شستشو نیز ندارد و می‌توانید در هر شرایطی از مزایای بسیار زیاد ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو بهره‌مند شوید.

فرمولاسیون تسکین دهنده‌

یکی از مزیت های بسیار مهم ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو، خاصیت التیام بخشی و تسکین دهنده آن است. ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو می‌توانند به دلیل وجود ویتامین C نقش موثری در تسکین التهابات، قرمزی پوست و واکنش‌های حساسیتی داشته باشد.

 

 

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو بسیار بسیار آسان است و هر خانمی بدون داشتن تخصص در امور مراقبتت از پوست می توان از ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو استفاده کند ،  اما در این بین نکاتی وجود دارد که می‌تواند به بهره‌وری بیشتر شما از ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو کمک کند و علاوه بر آن، میزان تاثیر ماسک را نیز افزایش دهد.

قبل از استفاده ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو، بهتر است پوستتان را آماده کنید. در ابتدا شوینده مناسبی با فرمولاسیون ملایم پوستتان انتخاب نمایید و پوستتان را بشویید. با انجام این کار هرگونه آلودگی‌ها و چربی اضافی پوست را از بین می‌برد و به پاکسازی منافذ پوست کمک می‌کند.

ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو را روی صورت تمیز قرار داده، آن را در نقاط مورد نظر خود در قسمت لب و چشم تنظیم کنید و به آرامی بدون ایجاد فاصله به پوست بچسبانید، اجازه دهید 20 تا 30 دقیقه ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو بر روی پوست استراحت کند، هنگام برداشتن، صورت خود را با لمس های کوچک ماساژ دهید تا اسانس کاملاً به دست آید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

جنس

ورقه ای

رایحه

هندوانه

کشور-سازنده

ژاپن

ویتامین-ها

C

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای هندوانه مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

150,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید