ماسک ورقه ای نارگیل مینیسو

  • ماسک های صورت به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، درخشندگی و شادابی پوست را تامین می کنند.
  • پارچه ماسک از مواد طبیعی ساخته شده با عصاره نارگیل ساخته شده است.
  • نارگیل قدرت آبرسانی فوق العاده ای روی صورت دارد، برای پوست های خشک ایده آل است زیرا عمیقا آبرسانی می کند و مانع طبیعی پوست را برای حفظ رطوبت باز می گرداند.
  • نکته برای استفاده: ماسک را قبل از استفاده به مدت 10 دقیقه در یخچال قرار دهید، این به افزایش استحکام پوست، به حداقل رساندن ظاهر منافذ و تحریک گردش خون کمک می کند.
  • از آن در روز یا شب استفاده کنید، برای انواع پوست مناسب است.
  • تست شده توسط متخصص پوست
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی: 2013318114107

150,000 تومان

5 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماسک ورقه ای نارگیل مینیسو

برند مینوسو یک برند ژاپنی است که جمعی از طراحان ژاپنی و چینی در سال 2013 این برند را به ثبت رسانده است و نخستین مخترعان ماسک ورقه‌ای ژاپنی ها بوده‌اند. به نقل از طراحان ژاپنی در زمان قدیم از ابریشم‌های به جا مانده از لباس‌هایشان را در آب و گل خیس می‌کردند و سپس این پارچه های لطیف را به عنوان بخشی از روتین پوستی به عنوان ماسک خانم ها روی صورتشان قرار می دادند.اگر به دنبال یک ماسک منحصر به فرد و عالی برای تقویت پوستتان هستید، ماسک ورقه ای نارگیل مینیسو می تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

 

ماسک ورقه ای نارگیل چیست؟

ماسک ورقه ای، عموما تلفیقی از نقاب همراه با مایع تشکیل شده اند. ماسک‌های ورقه‌ای در نسخه های اولیه خود، به شکل ورقه‌های پارچه مانند تولید می‌شدند و این ورقه‌ها با توجه به نوع برند و خواص ماسک، معمولا از جنس الیاف،سلولز یا خمیر نارگیل و… تولید می‌شوند.ماسک ورقه ای نارگیل مینیسو در قسمت چشم ، بینی و لب شکاف‌هایی دارند که تنفس و دیدن را پس از مدت زمان استفاده از ماسک را برای شما  فراهم می کند.

 

 

ویژگی ماسک ورقه ای نارگیل مینیسو

نارگیل حاوی اسیدهای چرب مغذی است که به آبرسانی و محافظت از پوست کمک می‌کند. مهم‌ترین این اسیدهای چرب موجود در ماسک ورقه ای نارگیل مینیسو شامل لینولئیک اسید است که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و اسید لوریک که خاصیت ضد باکتریایی دارد. اگر پوست خشک و پوسته پوسته دارید، ماسک ورقه ای نارگیل مینیسو می تواند پوست شما را نرم و هیدراته کند و پس از بیدار شدن از خواب با صورتی شاداب و لطیف رو به رو خواهید شد.

از ویژگی های دیگری که ماسک ورقه ای نارگیل  به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، درخشندگی و شادابی پوست را تامین می کنند پارچه ماسک از مواد طبیعی ساخته شده با عصاره نارگیل ساخته شده است.نارگیل قدرت آبرسانی فوق العاده ای روی صورت دارد، برای پوست های خشک ایده آل است زیرا عمیقا آبرسانی می کند و مانع طبیعی پوست را برای حفظ رطوبت باز می گرداند که تست شده توسط مجرب ترین متخصص پوست می باشد و از آن در روز یا شب استفاده کنید، برای انواع پوست مناسب است.

 

 

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای نارگیل مینیسو

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای نارگیل مینیسو به گونه ای است که در ابتدا ماسک را روی صورت تمیز قرار داده، آن را در جایگاه مناسب صورت تنظیم کنید و به آرامی بدون ایجاد فاصله به پوست بچسبانید، اجازه دهید 20 تا 30 دقیقه ماسک بر روی صورت استراحت کند، هنگام برداشتن ماسک صورت خود را با لمس های کوچک ماساژ دهید تا اسانس کاملاً به دست آید و جذب پوست شوند و درصورت لزوم می توانید از غلتک یشم برای انجام یک ماساژ کامل تر استفاده کنید.

پس از گذشت 20تا 30 دقیقه، مواد ماسک کاملا جذب پوستتان شده‌اند و می‌توانید آن را بردارید. برای انجام این کار، ماسک را از ناحیه چانه خود به سمت بالا یعنی پیشانی ببرید و از روی پوستتان بردارید و توجه داشته باشید که در این مرحله، نباید پوستتان را بشویید و تا 10 دقیقه پوست را با همان مقدار مایع به جا مانده از ماسک ماساژ دهید.

نکته مهم درماسک ورقه ای نارگیل مینیسو این است که، نباید ماسک را بیش از 30دقیقه روی پوستتان نگه دارید. و حتی به محض خشک شدن ورقه ماسک جدا از زمان مشخص شده خود می توانید آن را از روی پوستتان بردارید و توجه داشته باشید که ماندگاری طولانی مدت ماسک ورقه‌ای روی پوست،می تواند نتیجه معکوس را داشته باشد.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

رایحه

رایحه نارگیل

کشور-سازنده

ژاپن

جنس

ورقه ای

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای نارگیل مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

150,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید