اسکراب جادول نچرال | لایه بردار قوی پوست صورت و بدن | jadole naturals

950,000 تومان

3 عدد در انبار

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آیا می دانید که اسکراب ها جزو دسته بندی محصولات پوستی، ماسک و اسکراب بوده، و در جوانسازی پوست نقش دارد؟ اگر به شادابی، درخشش و سفیدی پوستتان اهمیت می دهید ما استفاده از اسکراب جادول نچرال را به عنوان یک لوازم آرایش اورجینال، به شما پیشنهاد می کنیم. مواد موثر و آنتی اکسیدان های موجود در اسکراب جادول نچرال  سیاهی دور چشم و لک های موجود در پوست شما را کم رنگ کرده و به مرور باعث کاهش این تیره گی ها می شود.

ویژگی های اسکراب جادول نچرال لایه بردار فوق خفن پوست :

از اسکراب جادول نچرال آرایشی برای لایه برداری پوست نیز می توانید استفاده کنید. با استفاده از آن سلول های مرده پوست از صورتتان پاک شده و پوست تازه و با طراوت نرمی و لطافت خود را جلوه می دهد.

خاصیت آبرسانی

اسکراب جادول نچرال  یک آبرسان فوق العاده برای پوست شما می باشد. با استفاده مداوم از یک لایه بردار قوی پوست صورت و بدن که ؛ طراوت و شادابی به پوست شما باز می گردد و نرمی و طراوت را می توانید با دست زدن به پوستتان حس کنید.

حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان

از آنجایی که در ترکیبات اسکراب جادول نچرال از مواد آنتی اکسیدان استفاده شده است؛ پوست با مقابله با عناصر مضر شفاف و سالم می ماند.

فرمولاسیون طبیعی

در فرمولاسیون این محصول از مواد اورجینال و طبیعی استفاده شده است؛ از این رو با خیال راحت و اطمینان از اینکه لایه بردار پوست jadole naturals برای پوستتان مناسب است، می توانید از آن استفاده نمایید و شاهد اثرات معجزه آسای آن باشید.

جوانسازی پوست

همان طور که می دانید اسکراب لایه بردار jadole naturals برای استفاده در کلیه قسمت های بدن مناسب است؛ و شما برای رفع چروک و خطوط، صورت، ران، شکم و سینه نیز می توانید از اسکراب جادول نچرال استفاده نمایید. آنتی اکسیدان ها و مواد موثر دیگر که در فرمولاسیون لایه بردار قوی پوست صورت و بدن  وجود دارد؛ پیری ناشی از چین و چروک پوست را کاهش داده و جوانی را به پوستتان باز می گرداند.

خاصیت های درمانی

از خاصیت های درمانی این محصول می توان به رفع جوش های سر سیاه، جوش و بسیاری دیگر از مشکلات پوستی اشاره نمود. یکی از اثرات مهم اسکراب جادول نچرال کاهش سلولیت صورت و بدن است؛ با از بین رفتن این توده ها پوست حالت صاف و یکدست پیدا می کند.

نتیجه گیری

با توجه به مطالبی که گفتیم برای داشتن پوستی صاف و یکدست به جای استفاده از محصولات مضر برای پاکسازی پوست؛ می توانید با خیال راحت ازاسکراب جادول نچرال استفاده نمایید و شاهد کاهش مواردی باشید که پوستتان را تیره و ناصاف می کند. البته اگر به دنبال اسکراب دیگری از برند جاودل نچرال هستید قطعا اسکراب قهوه جاودل نچرال هم گزینه خوبی است برای شما

توضیحات تکمیلی
برند

جادول نچرال

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکراب جادول نچرال | لایه بردار قوی پوست صورت و بدن | jadole naturals”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

950,000 تومان

3 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید