پوست کن سبزیجات با تیغه تیز ثابت و با تیغه های فولادی ایتالیایی

  • محصولی با بدنه چوبی و تیغه های فولادی ثابت با طراحی زیبای ایتالیا
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • کیفیت بسیار بالا
  • دیزاین و تولید کشور ایتالیا
  • برای پوست کردن تمامی موادغذایی کوچک ، درشت بسیار سفت
شناسه محصول: 3177 دسته:

299,000 تومان

8 عدد در انبار

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

پوست کن سبزیجات با تیغه تیز ثابت و با تیغه های فولادی ایتالیایی ، یکی از کاربردی ترین ابزارهای موجود در آشپزخانه است. پوست کندن سبزیجات عموما وقت گیر و لازم است زمان طولانی برای پوست کندن آن صرف شود ، بنابراین، استفاده از ابزاری مانند پوست کن سبزیجات با تیغه تیز ثابت و با تیغه های فولادی ایتالیایی می تواند سرعت عمل شما را در پوست کردن سبزیجات افزایش دهد.

پوست کن های سبزیجات و میوه در اندازه ها و شکل های مختلفی وجود دارند که می توانند از متریال مختلفی مانند پلاستیک، فلز فولادی یا چوب ساخته شوند و پوست کن سبزیجات با تیغه تیز ثابت یک دسته ای دارند که می توانید برای نگه داشتن آن را در دست بگیرید و شامل تیغه های فولادی هستند که می توانید از آن برای جدا کردن پوست میوه یا سبزیجات استفاده کنید.

 

 

استفاده از پوست کن سبزیجات و میوه می تواند زمان زیادی را در آشپزخانه صرفه جویی کند که می تواند این یک راه بسیار سریع تر و کارآمد برای پوست کندن میوه ها و سبزیجات درمقایسه با استفاده از چاقو باشد و علاوه بر این، پوست میوه یا سبزیجات را به صورت یکنواخت تضمین می کند که از نظر زیبایی این محصول محصولی با بدنه چوبی و تیغه های فولادی ثابت با طراحی زیبای ایتالیا می باشد. پوست کن مانند هر وسیله ی دیگری، برای تسهیل در کارها و افزایش سرعت استفاده می شود که با استفاده از این ابزار، می توانید بدون اینکه به به خودتان آسیب برسانید.

پوست کن سبزیجات با تیغه تیز ثابت و با تیغه های فولادی ایتالیایی این قابلیت را دارند که زمانی که تيغه پوست کن سبزیجات كند شد، می توانید به سرعت تيغه را عوض كنيد و تیغه جدید و تیز را نیز جایگزین تیغه قبلی کنید.استفاده از پوست کن سبزیجات با تیغه تیز ثابت و با تیغه های فولادی ایتالیایی از امنیت بسیار بالاتری از چاقو است. تیغه های پوست کن سبزیجات معمولاً بسیار کوچک تر و تیزتر از تیغه های روی چاقو هستند و این باعث می‌شود که در هنگام استفاده از آن، به صورت نا خودآگاه دست های خود را ببرید.

 

 

علاوه بر آن، می تواند خطر آسیب رسیدن به پوست دست در هنگام پوست کندن را کاهش دهد. طراحی ارگونومی پوست کن سبزیجات با تیغه تیز ثابت به گونه ای است که بسیار سبک و کارآمد است و حتی برای افرادی که مبتلا به آرتریتیا آرتروز هستند، پوست میوه را به راحتی می‌گیرد، بدون اینکه میوه‌ها یا سبزیجات را خرد کند و استفاده از آن برای افراد راست دست و چپ دست راحت است و البته ناگفته نماند که دارای یک قلاب است که می‌توانید آن را آویزان کنید و تیغه‌های آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

تیغه این نوع از پوست کن سبزیجات ، از سه ماده مختلف یعنی از بدنه یا فولاد ضد زنگ ساخته شده است، بنابراین بهتر است که هنگام خريد، دقت كنيد که تیغه ی آن از فولاد ایتالیایی و ضد زنگ ساخته شده باشد؛ زیرا اگر تیغه های آن از فولاد ایتالیایی باشد مقاومت و دوام خوبی برخوردار خواهد بود، و انعطاف پذیری آن باعث سهولت استفاده می شود.

علاوه بر آن از آلوده شدن میوه ها و سبزیجات نیز  می تواند جلوگیری کند و همچنین پوست کن سبزیجات با تیغه تیز ثابت و با تیغه های فولادی ایتالیایی براساس متریال با کیفیتی که دارد قابل شستشو در ماشین ظرفشویی بوده و برای برای پوست کردن تمامی موادغذایی کوچک ، درشت بسیار سفت مناسب می باشد.اگر شما نیز همانند بسیاریی از افراد به دنبال بهترین برند برای پوست کن های سبزیجات هستید ما به شما  پوست کن سبزیجات با تیغه تیز ثابت و با تیغه های فولادی ایتالیایی پیشنهاد می کنیم که ساخت کشور ایتالیا هستند.

 

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
کشور-سازنده

ایتالیا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پوست کن سبزیجات با تیغه تیز ثابت و با تیغه های فولادی ایتالیایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

299,000 تومان

8 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید