پوست کن ایکیا مدادی مدل uppfylld

  • مجهز به تیغه از جنس فولاد ضد زنگ
  • طراحی ارگونومیک و خوش دست
  • قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی
  • دارای سوراخ مخصوص آویختن
  • طول کلی: ۱۸ سانتی متر
  • طول تیغه: 5 سانتی متر
  • پوست کن سیب زمینی UPPFYLLD به شما کمک می کند تا به سرعت پوست بیرونی همه سبزیجات ریشه ای را جدا کنید.
  • از لبه تیز برای از بین بردن لکه ها/چشم های سیب زمینی استفاده کنید.
  • با لایه بردار UPPFYLLD به راحتی می توان نوارهای تزئینی از خیار، هویج و کدو را برای سالاد درست کرد.
  • آویزان کردن و نگهداری آسان است زیرا دسته دارای سوراخی در قسمت بالایی آن است. اگر می خواهید پوست کن را در کشوی آشپزخانه قرار دهید، دسته رنگارنگ به شما کمک می کند آن را پیدا کنید.
  • تیغه محکم از جنس استنلس استیل باعث سهولت استفاده و تمیز کردن لایه بردار می شود.
  • سری UPPFYLLD رنگ را به آشپزخانه شما می آورد.
  • طراحی بسیار زیبا کی گوریو/ دبلیو چونگ
  • ساخت و تولید کشور سوئد
  • شناسه محصول در وبسایت اصلی 905.219.63
شناسه محصول: 3272 دسته:

250,000 تومان

9 عدد در انبار

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

پوست کن ایکیا مدادی مدل uppfylld یکی از وسایل کوچیک و ناچیز در آشپزخانه است که کار آشپزی را برای شما راحت و لذت بخش می کند. از این وسایل برای پوست گرفتن صیفی جات استفاده می شود که در واقع پوست کن ها جایگزین بسیار خوبی برای چاقو هستند که استفاده از آن ها نسبت به چاقوهای تیز آشپزخانه خطر کمتری را به همراه دارد. پوست کن ایکیا مدادی مدل uppfylld به دلیل طراحی مخصوصی که دارد سرعت عمل افراد را چه به صورت مبتدی و چه به صورت حرفه ای در حین کار کردن افزایش می دهد.

این وسایل کوچک در عین حال کاربردی در انواع مدل ها و اشکال تولیدمی شوند که به این دسته از پوست کن های مدادی یا دستی می گویند. پوست کن ایکیا مدادی مدل uppfylld بیشتر برای پوست کندن صیفی جات ریشه بلند مانند هویج کاملا مناسب است و البته با استفاده از این پوست کن می توانید سیب زمینی ها را نیز پوست بکنید و همچنین از مواد غذایی مانند خیار و کدو نوارهای تزئینی مانند برای جلوه زیباتر مواد غذاییی استفاده کنید.

اگر برای پوست گرفتن مواد سفت و یا مواد غذایی که دارای پوست های ضخیم تری هستند استفاده می کنید  پوست کن ایکیا مدادی مدل uppfylld که دارای تیغه های بلند هستند کاملا مناسب اند  و بیشتر از این مدل از پوست کن ها دارای دندانه های بسیار بلند می باشند می توانید برای رشته کردن کدو ، هویج و خیار می توانید استفاده کنید .  از کاربرد هایی که پوست کن ایکیا مدادی مدل uppfylld به همراه دارد علاوه بر مصارف خانگی در سفره آرایی نیز استفاده می شود و برای تزئین سالاد ها می توانید از پوست کن ایکیا مدادی مدل uppfylld کمک بگیرید.

 

 

 ویژگی پوست کن ایکیا مدادی مدل uppfylld

 جنس تیغه پوست کن ایکیا مدادی مدل uppfylld از استیل، فولاد ضد زنگ به طول 5 سانتی متر است است و البته نوع استاندارد و پر رواج این محصول تیغه ی آن است که علاوه بر دوام و ضد زنگ بودن از انعطاف مناسبی برخوردار است و همچنین ضد زنگ بودن تیغه می تواند هنگام پوست کندن کار را برای هر خانمی آسان و راحت کند.

این تیغه موجود در پوست کن ایکیا مدادی مدل uppfylld کاربری خود را دارد به عنوان مثال تیغه های مستقیم برای پوست کندن ساده میوه ها و سبزی جات مانند خیار، سیب زمینی یا هویج مناسب است یا تیغه خاردار برای پوست کندن میوه های نرم مانند گوجه فرنگ و کیوی می باشد و همچنین پوست کن سیب زمینی UPPFYLLD به شما کمک می کند تا به سرعت پوست بیرونی همه سبزیجات ریشه ای را جدا کنید.

طراحی ارگونومیک و خوش دست و جنس بدنه این ابزار از جنس پلاستیک و با طول 18 سانتی متر می باشد که بدنه پلاستیکی نسبت به سایر پوست کن های پلاستیکی در سطح بازار از مقاومت بالایی برخوردار است. در صورتی که کاربری پوست کن برای مواردی است که ماده غذایی سختی مانند سیب زمینی دارد بهتر است از پوست کن ایکیا مدادی مدل uppfylld استفاده شود که دارای مقاومت بهتری است . با لایه بردار UPPFYLLD به راحتی می توان نوارهای تزئینی از خیار، هویج و کدو را برای سالاد درست کرد و همچنین از لبه تیز برای از بین بردن لکه ها/چشم های سیب زمینی استفاده کنید.

آویزان کردن و نگهداری پوست کن ایکیا مدادی مدل uppfylld آسان است زیرا دسته دارای سوراخی در قسمت بالایی آن است. اگر می خواهید پوست کن ایکیا مدادی مدل uppfylldرا در کشوی آشپزخانه قرار دهید، دسته رنگارنگ به شما کمک می کند آن را پیدا کنید.تیغه محکم از جنس استنلس استیل باعث سهولت استفاده و تمیز کردن لایه بردار می شود.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

ikea | ایکیا

سایز

طول کلی: ۱۸ سانتی متر و طول تیغه: 5 سانتی متر

جنس

استیل

کشور-سازنده

سوئد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پوست کن ایکیا مدادی مدل uppfylld”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

250,000 تومان

9 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید