لیف حمام ایکیا مدل ABYAN

  • سه عدد لیف آبی، صورتی و سفید در یک بسته
  • قابل شست و شو با دست
  • ساخته شده از الیاف پلاستیک مصنوعی پلی اتیل
  • طراحی بسیار زیبا اولا ویلبورگ
  • ساخت و تولید کشور سوئد
  • شناسه محصول در وبسایت اصلی302.817.39
شناسه محصول: 3267 دسته:

450,000 تومان

5 عدد در انبار

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

لیف حمام ایکیا مدل ABYAN

لیف حمام ایکیا مدل ABYAN یکی از محصولات کاملا ساده و مقرون به صرفه برای لایه برداری پوست است که استفاده آن به صورت روزانه بلا مانع است . در طول روز سلول ها بسیار زیادی در سطح پوست وجود دارند که با تجمع آن ها ، پوست حالت خشکی و بسیار به خود می گیرد و همه ما می دانیم که پوست به تنهایی با شامپو بدن تمیز نمی شود و سلول های پوست از بین نخواهد رفت ،

بنابراین در این جا است که لیف حمام ایکیا مدل ABYAN به کمک شما می آید . بافت لیف حمام ایکیا مدل ABYAN مقداری حالت زبری دارد و زمانی که آن را روی پوست می کشید نه تنها باعث ازبین رفتن سلول های مرده روی سطح پوست می شود ، بلکه لیف حمام ایکیا مدل ABYAN پوست را به خوبی لایه برداری می کند و پس از استفاده از آن به خوبی لطافت و نرمی پوست خود را احساس می کنید .

در حقیقت بسیاری از افراد مسن اعتقاد دارند که اگر از لیف حمام ایکیا مدل ABYAN در هنگام حمام استفاده نکنیم ، پوست شما تمیز نخواهد شد و اگر لیف های زبر و نرم را در حمام روی پوست بدن و صورت استفاده نکنید بدون شک پوست تمیز و شادابی نخواهید داشت و برخلاف تصور این افراد پزشکان معتقدند پوست صورت در مقایسه با سایر ناحیه های دیگر بسیار لطیف ،

نازک و حساس بوده و ممکن است در هنگام شستشوی صورت با لیف های معمولی و قدیمی ، پوست صورت شما آسیب ببیند، اما با داشتن از لیف حمام ایکیا مدل ABYAN می توانید به آرامی پوست صورت خود را با لیف حمام ایکیا مدل ABYAN بشویید که این کار باعث از بین رفتن لایه های سطحی پوست شود و پس از شستشوی صورت با لیف حمام ایکیا مدل ABYAN به خوبی احساس می کنید که پوست شما لایه برداری و شاداب شده است.

 

 

ویژگی لیف حمام ایکیا مدل ABYAN

لیف حمام ایکیا مدل ABYAN از جنس  الیاف پلی اتیلن مصنوعی ساخته شده است که دارای مصارف بسیار زیادی می باشد زیرا این الیاف دارای استحکام بالایی هستند  و جذب رطوبت پایینی دارند ، در برابر سایش مقامت بوده و مقامت شیمیایی بسیار بالایی نیز دارند. لیف حمام ایکیا مدل ABYAN تولید شده از جنس پلاستیک پلی اتیلن مصنوعی با ساختاری توری شکل و با کیفیت بالا شامل سه عدد لیف آبی، صورتی و سفید در یک بسته  می باشد.

لیف حمام ایکیا مدل ABYAN از لایه های متعدد و در هم فشرده شکل گرفته و کیفیت خوبی دارد که  قابل شستشو با دست می باشد و دارای یک حلقه برای آویزان کردن لیف در حمام نیز می باشد. لیف حمام ایکیا مدل ABYANکه امروزه محبوبیت بسیار زیادی در بین خانم ها دارد اثر طراحی بسیار زیبا اولا ویلبورگ می باشد.

 

 

مزیت استفاده از لیف حمام ایکیا مدل ABYAN

اولین مزیتی که لیف حمام ایکیا به همراه دارد این است که فرآیند شستشوی بدن را به گونه ای انجام می دهد که باعث از بین رفتن سد دفاعی سطح پوست نمی شود. به همین دلیل افرادی که پوست چرب یا پوست خشک و آسیب پذیری دارند می توانند با خیال آسوده از لیف حمام ایکیا مدل ABYAN به همراه صابون و شوینده های مخصوص پوست های چرب  و خشک استفاده کنند.

الیاف لیف حمام ایکیا به گونه ای است که حتی برای نوزادان و کودکانی که پوست بسیار ظریف و حساسی دارند کاملا مناسب بوده و می توانید بدون ایجا هیچگونه قرمزی و التهاب لیف حمام ایکیا را آرام روی بدن کودک دلبتدتان حرکت دهید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

ikea | ایکیا

رنگ

آبی, سفید, صورتی

جنس

الیاف پلاستیک مصنوعی پلی اتیل

مدل

ABYAN

کشور-سازنده

سوئد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لیف حمام ایکیا مدل ABYAN”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

450,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید