رنده دسته دار ایکیا UPPFYLLD

  • رنده دسته دار UPPFYLLD هم برای رنده کردن پنیر روی غذا و هم برای زمانی که می خواهید هویج یا سبزیجات دیگر را برای سالاد رنده کنید مناسب است.
  • رنده سبک وزن است و به راحتی در دست شما قابل نگه داشتن است – و برای قرار دادن آن روی میز برای لایه اضافی پارمزان روی پاستا عالی است.
  • رنده به طور موثر در هر دو جهت. می توانید با یک دست رنده را بگیرید و با دست دیگر رنده کنید. یا مستقیماً روی غذا یا با تکیه دادن آن بر روی تخته خردکن.
  • ذخیره سازی آسان است زیرا می توانید رنده را از دسته آویزان کنید. پلاستیک نرم از سر خوردن رنده هنگام استفاده مستقیم روی تخته خردکن جلوگیری می کند.
  • سری UPPFYLLD رنگ را به آشپزخانه شما می آورد.
  • طراحی بسیار زیبا کی گوریو/ دبلیو چونگ
  • ساخت و تولید کشور سوئد
  • شناسه محصول در وبسایت اصلی 905.291.48
شناسه محصول: 3268 دسته:

350,000 تومان

3 عدد در انبار

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

بدون شک هیچ آشپزخانه ای نیست که رنده دسته دار ایکیا UPPFYLLD در آن وجود نداشته باشد ، این محصول در طرح‌های مختلف در سطح بازار وجود دارد و خرید آن در بین بسیاری از خانم‌های خانه‌دار امری ضروری به حساب می آید. رنده دسته دار ایکیا UPPFYLLD ، یک وسیله بسیار کاربردی است که انواع پنیرها ، سبزیجات، میوه‌ها و …

را می تواند به قطعات رشته ای بسیار ریز تبدیل کند. تنوع رنده‌ها زیاد است اما رنده دسته دار ایکیا UPPFYLLD بدون اینکه سبزیجات و هرگونه مواد غذایی را له کند آن را به قطعات بسیار ریز تبدیل می‌کنند و هم شکل‌های متنوعی را ایجاد می‌کنند و به همین دلیل است که رنده دسته دار ایکیا UPPFYLLD جزئی از تنها رنده هایی است که برای میوه آرایی و فرم دادن به سبزیجات استفاده می شود.

رنده دسته دار ایکیا UPPFYLLD یکی از انواع رنده است که ابتدا در کشور فرانسه ابداع و اختراع شده و با توجه به اینکه دارای سوراخ‌های بزرگ و لبه‌های بسیار تیزی هستند برای خورد کردن انواع مواد غذایی به کار می‌رود. رنده دسته دار ایکیا UPPFYLLDبه دلیل داشتن قابلیت چندکاره می‌تواند برای خرد کردن مواد غذایی مختلف استفاده شود  و با توجه به ایمنی که دارد از بریدگی دست‌ها در هنگام استفاده از این محصول جلوگیری می‌کند.

 

 

ویژگی رنده دسته دار ایکیا UPPFYLLD

از ویژگی هایی که باعث شده است خانم ها در ببین تنوع بسیار زیادی از رنده ها رنده دسته دار ایکیا UPPFYLLD از را انتخاب کنند این است که ، رنده دسته دار ایکیا UPPFYLLD از جنس متریالی ساخته شده است که در هر شرایط آب و هوایی که قرار بگیرد باعث زنگ زدگی و کند شدن لبه های آن نمی شود.رنده دسته دار UPPFYLLD هم برای رنده کردن پنیر روی غذا و هم برای زمانی که می خواهید هویج یا سبزیجات دیگر را برای سالاد رنده کنید مناسب است و

البته ناگفته نماند که رنده دسته دار ایکیا UPPFYLLD سبک وزن است و به راحتی در دست شما قابل نگه داشتن است و برای قرار دادن آن روی میز برای لایه اضافی پارمزان روی پاستا عالی است. شما با استفاده از رنده دسته دار ایکیا UPPFYLLD می توانید در هر دو جهت. می توانید با یک دست رنده را بگیرید و با دست دیگر رنده کنید یا حتی مستقیماً روی غذا با تکیه دادن آن بر روی تخته خردکن می توانید از این رنده منحصر به فرد استفاده کنید.

از سایر ویژگی هایی که این محصول مورد انتخاب خانم ها قرار گرفته است ، می توان به ذخیره سازی آسان رنده دسته دار ایکیا UPPFYLLD اشاره کرد ؛ زیرا می توانید رنده را از قسمت دسته  طراحی شده آن آویزان کنید و هم این که طراحی بسیار زیبا کی گوریو/ دبلیو چونگ به گونه ای بوده است که با استفاده از پلاستیک نرم مانع  از سر خوردن رنده هنگام استفاده مستقیم روی تخته خردکن می باشد.

 

 

نحوه رنده دسته دار ایکیا UPPFYLLD

برای اینکه استفاده از رنده دسته دار ایکیا UPPFYLLD برای همه خانم ها آسان باشد ، می توانید قبل از استفاده رنده را با مقداری روغن نباتی چرب کنید این عمل باعث می شود مواد غذایی چسبناک ازچمله سیب زمینی به رنده چسبیده نشود و در نتیجه مواد غذایی راحت تر رنده می شود . این روش باعث می شود دست شما در هنگام استفاده از رنده دسته دار ایکیا UPPFYLLD زخمی نشود.

نکته دیگری که باعث می شود مواد غذایی پس از استفاده از رنده دسته دار ایکیا UPPFYLLD راحت تر تمیز شود ، آن را بلافاصله بشویید چون مواد وقتی برای مدتی روی رنده باقی می ماند، پاک کردن و تمیز کردن آن ها سخت تر از قبل خواهد بود .

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

ikea | ایکیا

کشور-سازنده

سوئد

مدل

UPPFYLLD

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رنده دسته دار ایکیا UPPFYLLD”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

350,000 تومان

3 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید