برس ظرفشویی ایکیا مدل IKEA ANTAGEN

  • پلاستیک پلی پروپیلن (حداقل 20 درصد بازیافت)، پلی استر
  • لبه سوهان حذف بقایای مواد غذایی سرسخت را آسان تر می کند.
  • برس ظرفشویی دارای سوراخی در دسته است تا بتوانید در زمانی که از آن استفاده نمی کنید آن را آویزان کنید.
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی.
  • برس ظرفشویی دارای سوراخی در دسته است تا بتوانید در زمانی که از آن استفاده نمی کنید آن را آویزان کنید.
  • طراحی بسیار زیبا لیکه فون شانتس
  • ساخت و تولید کشور سوئد
  • شناسه محصول در وبسایت اصلی 605.342.26
شناسه محصول: 3270 دسته:

300,000 تومان

5 عدد در انبار

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

برس ظرفشویی ایکیا مدل IKEA ANTAGEN

بدون شک تمیزی ظرف ها چیزی است که همه اعضای خانواده به دنبال آن هستند و خانم ها روی آن حساس بیشتری نشان می دهند، چرا که هیچ شخصی دوست ندارد از ظروف کثیف استفاده کند. بنابراین اگر میخواهید دارید ظرف هایتان مانند روزهای اول براقبت و تمیزی خود را داشته باشند لازم است از یک برس ظرفشویی ایکیا مدل IKEA ANTAGEN استفاده کنید تا خط و خشی روی ظرف های شما به جا نماند و در عین حال ظروف شما همیشه تمیز بماند.

برس ظرفشویی ایکیا مدل IKEA ANTAGEN وسیله ای است که الیافی از جنس پلاستیک پلی پروپیلن دارد که این الیاف معمولا بر روی یک سری فلزی یا پلاستیکی یا چوبی قرار داده شده اند. دسته برس ظرفشویی ایکیا مدل IKEA ANTAGEN هم یک دسته ی عمودی می باشد که این ابزار معمولا برای شستشوی ظروف استفاده می گردد.

این برس از دسته ی بسیار محکم و بسیار سبک پلاستیکی تولید شده است و سر آن برای تمیز کردن ظروف آشپزخانه بسیار مناسب می باشد. به هیچ عنوان موهای برس حین شست و شو کنده نخواهد شد و از کاربرد هایی که برس ظرفشویی ایکیا مدل IKEA ANTAGEN می تواند داشته باشد، معمولا برای شستشوی ظروفی نظیر لیوان یا بطری،گلدان های بسیار باریک، پارچ و…

هرچیزی که به راحتی نمی توانید با دست بشویید،از برس ظرفشویی ایکیا مدل IKEA ANTAGEN میتوان برای شستن قطعات چرخ گوشت ، مخلوط کن و همچنین آبمیوه گیری نیز استفاده کرد.

 

 

ویژگی برس ظرفشویی ایکیا مدل IKEA ANTAGEN

 بیشتر خانم ها پس از استفاده بیش از زیاد و اعمال فشار و تماس زیاد با آب و مواد شوینده آسیب می بیند با استفاده از این برس ظرفشویی ایکیا مدل IKEA ANTAGEN به راحتی و بدون نیاز به اعمال فشار و تنها با فشردن حداکثری دست همه ظروف و سطوح را می توان برق انداخت و تمیز کرد. طراحی ارگونومیک برس ظرفشویی ایکیا مدل IKEA ANTAGEN در کنار ابعاد و حجم مناسبی که دارد ،

امکان استفاده آسان از این برس را در شستن ظرف به گونه ای فراهم می کند که برس ظرفشویی دارای سوراخی در دسته است تا بتوانید در زمانی که از آن استفاده نمی کنید آن را آویزان کنید. جنس برس ظرفشویی ایکیا مدل IKEA ANTAGEN از پلاستیک پلی پروپیلن (حداقل 20 درصد بازیافت)، پلی استر می باشد که لبه سوهان حذف بقایای مواد غذایی سرسخت را آسان تر می کند و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد .

برس ظرفشویی ایکیا مدل IKEA ANTAGEN پلاستیک پلی پروپیلن (حداقل 20 درصد بازیافت)، پلی استر ساخته شده باشد بسیار مقاوم است و از آنجایی که جنس این موها از مواد فرآوری شده می باشد، می توان کیفیت آن را افزایش داد و مقاومت خود را در برابر اسیدها و مواد شوینده، در برابر رطوبت و تحمل گرمای زیاد می تواند نشان دهد.

پلاستیک پلی پروپیلن (حداقل 20 درصد بازیافت)، پلی استر به کار برده شده در برس ظرفشویی ایکیا مدل IKEA ANTAGEN پس از استفاده به صورت دائمی، استحکام اولیه خود را  مااند روز های اولیه حفظ می کنند این الیاف به کار رفته نباید به راحتی کنده و یا کج شود که این مواد به کار رفته در این برس ظرفشویی می تواند آن ها را به یک فرچه موثرتر و کاربری تبدیل می کند. طراحی بسیار زیبا لیکه فون شانتس در برس ظرفشویی ایکیا مدل IKEA ANTAGEN به گونه ای بوده است

که هرچه جنس مواد سازنده فرچه با دوام و با کیفیت باشد به طبع  با عرق دست دچار لغزش نشده و به راحتی در دست قرار بگیردتا باعث ایجاد خطوط در ظروف و هر اجسامی نشود. از سایر ویژگی هایی که برس ظرفشویی ایکیا مدل IKEA ANTAGEN به همراه دارد این است که  به راحتی قابل شستشو و تمیز شدن ظروف و حتی امکان شستشوی آن با ماشین ظرفشویی وجود داشته باشد.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

ikea | ایکیا

جنس

پلاستیک پلی پروپیلن ( پلی استر )

کشور-سازنده

سوئد

مدل

IKEA ANTAGEN

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس ظرفشویی ایکیا مدل IKEA ANTAGEN”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

300,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید