سینی ایکیا مدل SAMVERKA

  • در ظرف شمع SAMVERKA، شمع های شما سایه های زیبایی ایجاد می کنند که لمسی رمانتیک دارند.
  • اگر می خواهید فضای اضافی به اتاق اضافه کنید یا سبک موجود خود را در خانه تقویت کنید عالی است
  • سری SAMVERKA دارای الگوی زیبایی با پرندگان و برگ ها است که به گیاهان و شمع های و محتویات میز شما شما حس رمانتیکی می بخشد.
  • طول 35، عرض 17 و ارتفاع 5 سانتی متر
  • طراحی بسیار زیبا ازاینما برمودز
  • ساخت و تولید کشور سوئد
  • شناسه محصول در وبسایت اصلی 503.887.20
شناسه محصول: 3264 دسته:

520,000 تومان

1 عدد در انبار

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

سینی ایکیا مدل SAMVERKA که به تازگی مد شده و طرفداران بسیار زیادی در بین خانم ها دارد بیشتر در قسمت‌هایی همچون میز جلو مبلی، در اتاق خواب، میز آشپزخانه یا کانتر ،  روی میز ناهار خوری، روی کنسول ، حمام و…  قرارداده می‌شود و به جای قرار دادن اکسسوری از جمله شمع می توانید آن‌ها را به زیبایی داخل سینی ایکیا مدل SAMVERKA قرار دهید. اجزای تشکیل دهنده سینی ایکیا مدل SAMVERKA وابسته به سلیقه خانم ها و لوازم مورد استفاده و همچنین شمع هایی که برای زیبایی میز یا هر محلی که در نظر دارید

می تواند متفاوت باشد، اما شما می توانید داخل سینی ایکیا مدل SAMVERKA هر آن چه  جذاب است و به آن علاقه دارید از لوازمی همچون شمع های فانتزی، گل و عود، مجسمه های کوچک و … قرار دهید. استفاده از شمع برای تزیین و چیدمان خانه و اتاق خواب همچنین تزیین میز در سینی ایکیا مدل SAMVERKA برای خانم ها جذابیت دارد و همچنین نور شمع نمادی از صلح، آزادی و عشق است که با استفاده از سینی ایکیا مدل SAMVERKA در اتاق خواب متناسب با فضایی که قرار می گیرد انتخاب شود می تواند زیبایی محل مورد نظر شما را دو برابر کند.

برای استفاده از سینی ایکیا مدل SAMVERKA با شمع بهتر است از شمع های ساده و با ارتفاع کوتاه استفاده نمایید چرا که شمع های پایه دار و بزرگ باعث شلوغی فضا  و سنگین شدن سی نی شده و زیبایی محیط را از بین می برد. بهتر است در سینی ایکیا مدل SAMVERKA از سه شمع با سایز های مختلف در کنار یکدیگر استفاده نمایید و آن ها را در یک طرف سینی ایکیا مدل SAMVERKA قرار دهید و برای اینکه سینی ایکیا مدل SAMVERKA نماس زیبا و ساده ای داشته باشد ،

از یک شمع استفاده کنید و سایز آن را کمی بزرگتر از سایر شمع ها در نظر بگیرید تا به محل مورد نظر شما جلوه و زیبایی ببخشد. برخی خانمم ها در سی نی ایکیا مدل SAMVERKA از شمع های سه تکه بلند با پایه هایی در سه سایز استفاده میکنند که بسیار ظریف و زیبا هستند و قرار دادن این سی نی به همراه محتویات آن روی میز جلومیلی بسیار چشم نواز  و زیبا می باشد.

 

 

ویژگی سینی ایکیا مدل SAMVERKA

از مهم ترین ویژگی هایی که سینی ایکیا مدل SAMVERKA این است که در ظرف شمع SAMVERKA، شمع های شما سایه های زیبایی ایجاد می کنند که لمسی زیبا و رمانتیک دارند و  اگر می خواهید فضای دلنشین و در عین حال آرامبخش به اتاق خواب اضافه کنید یا سبک موجود خود را در خانه تقویت کنید سینی ایکیا مدل SAMVERKA می تواند یک ایده عالی باشد

سینی ایکیا مدل SAMVERKA دارای الگوی زیبایی با پرندگان و برگ ها است که به گیاهان و شمع های و محتویات میز شما شما حس رمانتیکی می بخشد. ابعاد و اندازه سینی ایکیا مدل SAMVERKA در طول 35، عرض 17 و ارتفاع 5 سانتی متر می باشد که طراحی بسیار زیبای این سی نی اثر ازاینما برمودز می باشد.

جدا از ویژزگی های منحصر به فرد این سی نی می توان به کاربرد های سینی ایکیا مدل SAMVERKA در مکان های مختلف از جمله اتاق خواب و حمام اشاره کرد که شما می توانید با استفاده از این سی نی در محیط اتاق خواب  از انوع چراغ های کوچک ، گل ها، شمع های فانتزی ، عطر و جواهرات استفاده کنید که هم نمایی زیبای را در اتاق به وجود آورید.

کاربرد دوم سینی ایکیا مدل SAMVERKA در محی حمام می باشد  که شما می توانید علاوه بر زیبایی محیط حمام ، یک روش عالی برای منظم نگه داشتن همه پاک کننده ها، مرطوب کننده ها، صابون ها و سایر مواد ضروری در حمام استفاده کنید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

ikea | ایکیا

سایز

طول 35، عرض 17 و ارتفاع 5 سانتیمتر

کشور-سازنده

سوئد

مدل

SAMVERKA

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سینی ایکیا مدل SAMVERKA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

520,000 تومان

1 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید