پالت رژگونه و برنزر کیکو مدل Smart 01

  • پالت رژگونه و برنزه برای احیای رنگ پوست و مجسمه سازی صورت.
  • این دو بافت را می توان با هم ترکیب کرد یا جداگانه استفاده کرد.
  • بافتی نرم که به راحتی ایجاد می شود و برای ظاهری از طبیعی تا شدید به راحتی ترکیب می شود.
  • یک برنامه کاربردی و راحت برای بازده رنگ فوری.
  • پیگمنت زیاد و تاثیر گذار برای حجم سازی و ابعاد
  • از نظر پوست تست شده است ،غیر کومدوژنیک
  • ساخت و تولید کشور ایتالیا ،میلان
  • قیمت محصول در سایت اصلی۲۵€
  • شماره۰۱ دارچین و چای گل رز
شناسه محصول: 3256 دسته: , ,

1,500,000 تومان

7 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند کیکو میلان ( پالت رژگونه و برنزر کیکو مدل Smart 01 )

برند کیکو میلان یکی از برندهای جوان و شناخته شده اروپایی در زمینه تولید محصولات آرایشی به صورت حرفه ای می باشد. محصولات این برند به علت برخورداری از تنوع و کیفیت بسیار بالا و در عین حال بسته بندی و ظاهر فوق العاده لوکسی که دارند، طرفداران بی شماری را در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده است.در برند کیکو میلان محصولاتی از جمله برنزر و رژگونه کیکو سیار پرطرفدارترین و بهترین محصولات آرایشی می باشند.

کیکو میلان یک برند تولید کننده محصولات لوازم آرایشی اروپایی در کشور ایتالیا است و در سال 1997 توسط فردی به نام Percassi در ایتالیا که پایتخت مد، هنر، طراحی و زیبایی می باشد، تأسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد.این برند ایتالیایی با وجود این که برندی است که زمان زیادی از تاسیس آن نگذشته توانسته است ،

 

 

رژگونه موجود در کنار برنزر کیکو یک محصول بسیار جذاب و متفاوت است که رنگ زیبای صورتی کالباسی دارد و به آرایش شما رنگ زیبایی می دهد و صورت شما را شاداب تر نشان می دهد. رنگ‌ صورتی زیبای جذاب رژگونه کیکو باعث می شود که خانم ها با اعتماد به نفس بیشتر و زیباتر دیده شوند از این رو استفاده از رژگونه برند کیکو می تواند بیشتر از هرچیزی آرایش شما را زیبا و منحصر به فرد کند .پالت رژگونه و برنزر کیکو مدل Smart 01 رژگونه پودری است که فضای زیادی را اشغال نمی کند و می توانید  در سفر نیز از پالت رژگونه و برنزر کیکو مدل Smart 01 استفاده کنید.

 

 

به لطف پالت رژگونه و برنزر کیکو مدل Smart 01 این روزها داشتن یک چهره به رنگ برنز دیگر رویای خانم ها نیست  و شما با چند تکنیک ساده و استفاده از پالت رژگونه و برنزر کیکو مدل Smart 01 در نقاط مناسب چهره می‌توانید قسمتهایی از صورت خود را تیره کرده و هرگونه نقص و ایراد در صورت را تیره کنید.

استفاده از پالت رژگونه و برنزر کیکو مدل Smart 01در حقیقت حالتی از برنزه شدن روی پوست ایجاد می‌کند و هیچگونه اهمیتی ندارد که چه رنگ پوستی داشته باشید، حتی اگر پوست شما خیلی روشن و سفید هم باشد حتما از یک برنزه کننده مناسب برای با پوست خود استفاده کنید. برنزه کننده موجود از برند کیکو یک یا دو درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی پوست بدن می باشد و شما بدون اینکه سولار و حمام آفتاب را تجربه کنید می توانید هر نقطه از بدن خود را تیره کنید.

 

 

ویژگی پالت رژگونه و برنزر کیکو مدل Smart

مهمترین ویژگی که پالت رژگونه و برنزر کیکو مدل Smart 01 دارد این است که این محصول منحصصر به فرد ایتالیایی بافت نرمی که دارد به راحتی بر روی صورت پخش و ماندگار می شود و برای ظاهری از طبیعی تا شدید به راحتی ترکیب می شود و همچنین شما می توانید با استفاده از پالت رژگونه و برنزر کیکو مدل Smart 01  این دو بافت را می توان با هم ترکیب کنید یا جداگانه از رژ گونه یا برنزر استفاده کنید.

پالت رژگونه و برنزر کیکو مدل Smart 01 دارای پیگمنت زیاد و تاثیر گذار برای حجم سازی و ابعاد پالت رژگونه و برنزه برای احیای رنگ پوست و مجسمه سازی صورت می باشد و یک برنامه کاربردی و راحت برای بازده رنگ فوری پالت رژگونه و برنزر کیکو مدل Smart 01 می باشد و از نظر پوست تست شده است .

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

کیکو میلان

کشور-سازنده

ایتالیا

مدل

smart

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالت رژگونه و برنزر کیکو مدل Smart 01”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,500,000 تومان

7 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید