رژلب مات کیکو مدل Energy Shake

  • رژ لب مات ،اب رسان با پوشش لب ها با سایه های پوشاننده و مخملی.
  • فرمول گیاهی آن با عصاره جینسینگ با خواص انرژی زا غنی شده است.
  • بافت مخملی آن معطر شده با نت های ظریف شکوفه های پرتقال به زیبایی روی لب ها می لغزد و احساس راحتی شدیدی به لب ها می دهد.
  • با پوشش دهی بالا از اولین کت، به لب ها رنگ پر رنگ و ظاهری مات می بخشد.
  • قالب استیک آن استفاده از آن را بسیار کاربردی می کند.
  • مات و زیبا با رنگ کالباسی با خاصیت درمانی
  • بافت نرم و ملایم و ابزسان
  • تقویت کننده و ماندگار و مات تا۲۴ساعت
  • از نظر پوست تست شده است ،غیر کومدوژنیک
  • ساخت و تولید کشور ایتالیا ،میلان
  • قیمت محصول در سایت اصلی۱۸€
  • رنگ کالباسی و بسیار زیبا شماره ۰
شناسه محصول: 3255 دسته: ,

699,000 تومان

2 عدد در انبار

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

رژلب مات کیکو مدل Energy Shake

تاریخچه رژلب به سال 1884 میلادی بازنی گردد که بارای اولین بار رژلب تجاری توسط عطرسازان فرانسوی در پاریس ساخته شد. رژلب ها را که در ورق های ابریشمی پیچیده شده بودند، در تهیه آن ها از چربی گوزن، موم و روغن کرچک استفاده می شد و همچنین در پایان قرن نوزدهم میلادی،شرکت آرایشی فرانسوی به نام گرلن، شروع به تولید انبوه رژلب کرد و در اواسط قرن بیستم، رژلب در رنگ های مختلفی روانه بازار شد و پس از پایان جنگ جهانی، تولید رژلب در میان سایر لوازم آرایشی، با سرعت بیشتری در حال گسترش بود.

 

 

رژلب در روتین های آرایشی بیشتر خانم ها قرار دارد و در تمامی کیف های لوازم آرایشی پیدا می شود. رژلب مات کیکو مدل Energy Shake لوازم آرایشی منحصر به فرد است که می تواند آرایشی حرفه ای صورت را تکمیل کند و در طول تاریخ و برای هزاران سال پیش زنان و مردان از انواع رژ لب یا محصولات مشابه برای زیباتر شدن استفاده می کرده اند و امروز تنوع بسیار گوناگونی از آن در برند های مختلف تولید می شود به گونه ای که انتخاب رژ لب برای خانم ها سخت و زمان بر است.

 

 

ویژگی رژلب مات کیکو مدل Energy Shake

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باعث شده است خانما در بین تنوع بسیار بالای رژلب ، رژلب مات کیکو مدل Energy Shake را انتخاب کنند این است که رژلب مات کیکو مدلEnergy Shake اصلا براق نبوده و نوری را منعکس نمی کنند و این رژلب ها بر روی لب نمایی لوکس و بافت مخملی دارند و رنگ هایشان غنی و فشرده است و به صورت معمول ماندگاری و دوام آن ها بر روی لب بیشتر میی باشد. بافت رژلب مات کیکو مدل Energy Shake در مقایسه با رژلب های براق سفت تر بوده که موجب شده پخش کردن یکنواخت آن بر روی لب می باشد.

رژلب مات کیکو مدل Energy Shake درخشش بسیار لطیفی دارند که لب ها را نرم تر و کمی حجیم تر نشان می دهد. رژلب مات کیکو مدل Energy Shake ترکیبی از  فرمول گیاهی آن با عصاره جینسینگ با خواص انرژی زا غنی شده است که در یک محصول جمع شده اند. استفاده از این رژها احساس راحتی، رطوبت و آبرسانی بیشتری نسب به رژهای مات دارد و همچنین ماندگاریش نسبت به رژهای براق بیشتر است.

 

 

نمای این نوع رژ بعد از استفاده روی لب مانند مخمل شده و باعث برجسته و بزرگتر دیده شدن لب‌های شما می‌گردد و بافت مخملی آن معطر شده با نت های ظریف شکوفه های پرتقال به زیبایی روی لب ها می لغزد و احساس راحتی شدیدی به لب ها می دهد و علاوه بر آن رژ لب مات ،اب رسان با پوشش لب ها با سایه های پوشاننده و مخملی می باشد که با پوشش دهی بالا از اولین کت، به لب ها رنگ پر رنگ و ظاهری مات می بخشد.

قالب استیک آن استفاده از آن را بسیار کاربردی می کند و رژلب مات کیکو مدل Energy Shake مات و زیبا با رنگ کالباسی  می باشد که با خاصیت درمانی خود دارای  بافت نرم و ملایم و ابرسان ،تقویت کننده و ماندگار و مات تا 24 ساعت می باشد و از نظر پوست تست شده است.

 

 

نحوه استفاده از رژلب مات کیکو مدل Energy Shake

همه خانم ها می دانند که چگونه از رژلب مات کیکو مات +مدل Energy Shake به صورت حرفه ای استفاده کننده اما با چند نکته کوچک می توانید زیبایی آن چند برابر کنید.نکاتی که باید قبل از رژ زدن آن ها را انجام دهید این است که در ابتدا بهتر است از پاک کننده ها و شوینده های آرایشی به خوبی تمیز کنید و سپس لب ها را مرطوب نمایید…

و سپس مقداری از کرم پودر یا کانسیلرتان را بر روی لب ها بمالید،چرا که رنگ طبیعی لب هر شخصی با دیگری متفاوت می باشد و ممکن است بعضی خانم ها لب هایی به رنگ کبود و لب های قرمز داشته باشند. بنابر این با داشتن زمینه خنثی، رنگ رژ ‌بر روی لب بدون تغییر خواهد ماند.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

کیکو میلان

کشور-سازنده

ایتالیا

مدل

Energy Shake

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رژلب مات کیکو مدل Energy Shake”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

699,000 تومان

2 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید